Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2013, 12:01 uur
Bluebird schreef:
Mijn oprechte deelneming Eddy..... je moeder had een uitstekende smaak wat mij betreft. Heel veel sterkte de komende tijd.
Mijn oprechte deelneming Eddy..... je moeder had een uitstekende smaak wat mij betreft. Heel veel sterkte de komende tijd.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, sterkte!
0
geplaatst: 13 april 2013, 12:56 uur
Ik las je bericht een paar dagen eerder, dat je moeder stervende was, Eddy.
Maar dit is toch weer bar slecht nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd en nog mijn oprechte deelneming.
Maar dit is toch weer bar slecht nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd en nog mijn oprechte deelneming.
0
geplaatst: 14 april 2013, 01:29 uur
RIP Mama Freakey, veel sterkte gewenst aan alle familie en vrienden.
0
geplaatst: 14 april 2013, 01:39 uur
Gecondoleerd Freakey, en heel veel sterkte gewenst voor jou en de jouwen met dit verlies.
Weer dezelfde rotziekte, waaraan ik mijn moeder ook heb verloren.
Wordt toch tijd dat ze daar eens iets tegen vinden.
Weer dezelfde rotziekte, waaraan ik mijn moeder ook heb verloren.
Wordt toch tijd dat ze daar eens iets tegen vinden.
0
geplaatst: 14 april 2013, 10:55 uur
R.I.P. Chi Cheng 
Vorig jaar kwamen er positieve berichten uit het Deftones-kamp over Cheng maar jammer genoeg heeft hij het niet gehaald. Hij was een geweldige bassist die een heerlijke groove neerzette onder de muziek. Vandaag zullen alle albums van Deftones met Cheng gedraaid worden.

Vorig jaar kwamen er positieve berichten uit het Deftones-kamp over Cheng maar jammer genoeg heeft hij het niet gehaald. Hij was een geweldige bassist die een heerlijke groove neerzette onder de muziek. Vandaag zullen alle albums van Deftones met Cheng gedraaid worden.
0
geplaatst: 14 april 2013, 10:55 uur
En ik lees net pas het bericht van freakey. Heel erg veel sterkte.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 april 2013, 11:05 uur
Als dat te maken heeft met dat auto-ongeluk is het eeuwig zonde. Gordel om en er was waarschijnlijk weinig aan de hand geweest. 42 is toch geen leeftijd om heen te gaan. R.I.P. 

0
geplaatst: 14 april 2013, 13:18 uur
Bedankt iedereen...
RIP Chi Cheng
Deftones-bassist Chi Cheng (42) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
RIP Chi Cheng
Deftones-bassist Chi Cheng (42) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 14 april 2013, 13:20 uur
Veel sterkte Freaky, Moeders &Muzikale gidsen zijn onbetaalbaar.
RIP Chi Cheng
Mijn Deftones collectie is nog maar juist wat uitgebreid nu ik wist dat ze naar pukkelpop kwamen.
RIP Chi Cheng
Mijn Deftones collectie is nog maar juist wat uitgebreid nu ik wist dat ze naar pukkelpop kwamen.
0
geplaatst: 15 april 2013, 12:20 uur
Holy shit, dit heb ik even gemist.. Vreselijk nieuws, R.I.P. Chi Cheng 
Freakey, heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd.

Freakey, heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd.
0
Misterfool
geplaatst: 16 april 2013, 12:00 uur
Hoewel geen muzikanten toch R.i.P slachtoffers Boston.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.