Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2013, 22:37 uur
Ach, wat tegenwicht bieden aan al dat linkse schorriemorrie van de new wave in het begin van de jaren 80 kon geen kwaad.

Maar het is inderdaad opvallend hoeveel anti-Thatcher nummers er in de jaren 80 zijn verschenen. Ken geen andere politicus/politica die dat voor elkaar heeft weten te krijgen. Hulde!

Maar het is inderdaad opvallend hoeveel anti-Thatcher nummers er in de jaren 80 zijn verschenen. Ken geen andere politicus/politica die dat voor elkaar heeft weten te krijgen. Hulde!
0
geplaatst: 8 april 2013, 23:11 uur
This next song is dedicated to Atilla the Hun, Adolf Hitler, Michael Heseltine, The Blue Meanies, The Joker, The Incredible Hulk, Mrs. Thatcher... and it's called: "We Will Not Be Lovers"
0
Cured
geplaatst: 9 april 2013, 07:32 uur
Tears For Fears over Thatcher in hun song Sowing The Seeds Of Love:
Politician granny with your high ideals, have you no idea how the majority feels? So without love and a promised land, we're fools to the rules of a government plan.
Ook een Metal band als Iron Maiden pakte haar aan, zoals te zien is op afbeeldingen ten tijde van hun debuutalbum (1980) bijv. (de single Sanctuary): de hoes leidde tot nogal wat beroering.

Politician granny with your high ideals, have you no idea how the majority feels? So without love and a promised land, we're fools to the rules of a government plan.
Ook een Metal band als Iron Maiden pakte haar aan, zoals te zien is op afbeeldingen ten tijde van hun debuutalbum (1980) bijv. (de single Sanctuary): de hoes leidde tot nogal wat beroering.
0
geplaatst: 9 april 2013, 17:50 uur
Shipbuilding is fraai, maar dit is voor mij persoonlijk beter;
Ik zal geen traan laten om de dood van een van de arrogantste en meest asociale politici die de westerse wereld ooit heeft gekend, alleen een Reagan en een Bush (2x) komen in de buurt...vraag het de mijnwerkers....
Ik zal geen traan laten om de dood van een van de arrogantste en meest asociale politici die de westerse wereld ooit heeft gekend, alleen een Reagan en een Bush (2x) komen in de buurt...vraag het de mijnwerkers....
0
geplaatst: 9 april 2013, 17:53 uur
Het strijdbare rode hart van Oldfart klopt als nooit te voren 
(oeps politiek op mume
)

(oeps politiek op mume
)
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:34 uur
Jeetje, wat een Thatcher haat allemaal zeg......al dan niet terecht
.
En wat hebben al die haters toch veel aan haar te danken zeg. Allemaal gespekte bankrekeningetjes door al die verkochte liedjes die gretig aftrek vonden bij medestanders. Maar waarschijnlijk zijn de opbrengsten natuurlijk gedoneerd aan het goede (evt. linkse) doel.
.En wat hebben al die haters toch veel aan haar te danken zeg. Allemaal gespekte bankrekeningetjes door al die verkochte liedjes die gretig aftrek vonden bij medestanders. Maar waarschijnlijk zijn de opbrengsten natuurlijk gedoneerd aan het goede (evt. linkse) doel.
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:54 uur
Ongelooflijk, na al die jaren.
Maar zonder een politieke discussie te willen aanwakkeren: ik begrijp ik de haat ergens wel (en eens met Oldfart).
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 april 2013, 21:20 uur
Ook eens, maar dat is ook niet vreemd. Ik denk dat er weinig mensen zijn hier die dat wijf wel hoog hadden zitten. Net zoals je ook nauwelijks hoort dat er hier mensen zijn die fan waren van Bush en Bush.
0
geplaatst: 10 april 2013, 15:16 uur
Het begint hier erg politiek te worden. Weet iemand een nieuwe dode? 

0
geplaatst: 10 april 2013, 17:15 uur
Ik heb wel een hekel aan Mark Knopfler, maar dát gaat me net wat te ver.
0
geplaatst: 10 april 2013, 18:54 uur
...dat heet wishful thinking, dan liever eerst nog maar wat wishful drinking
0
geplaatst: 10 april 2013, 20:32 uur
(Ik mag hier niet te hard om lachen maar het ontschoot me even
)
0
geplaatst: 11 april 2013, 18:12 uur
Don Blackman, jazz en funk pianist, is vanochtend overleden. Hij werd slechts 59.
Hij speelde o.a. bij Parliament, Janet Jackson, Roy Ayers en Earth, Wind & Fire
Weer aan die ene rot ziekte...R.I.P. mr. Blackman
0
geplaatst: 11 april 2013, 19:42 uur
Oldfart schreef:
Don Blackman, jazz en funk pianist, is vanochtend overleden. Hij werd slechts 59.
Ik kende hem niet als naam, maar als ik zie met wie hij samen heeft gewerkt, weet ik zeker dat ik zijn klanken veelvuldig heb gehoord. Zonde.....rust in vrede.
0
geplaatst: 12 april 2013, 17:37 uur
Mama Freakey is niet meer. RIP mams... jij was degene die me kennis liet maken met Pink Floyd, Moody Blues, Alan Parsons en JM Jarre... love you forever...
0
geplaatst: 12 april 2013, 17:59 uur
Sterkte Freakey met dit grote verlies!
Mijn mams kwam niet verder dan Heino, BZN en John Woodhouse. Heeft de ontwikkeling van de PC en internet niet eens meegemaakt, ze zou haar ogen uitkijken!
Mijn mams kwam niet verder dan Heino, BZN en John Woodhouse. Heeft de ontwikkeling van de PC en internet niet eens meegemaakt, ze zou haar ogen uitkijken!
0
geplaatst: 12 april 2013, 19:02 uur
Mijn oprechte deelneming Eddy..... je moeder had een uitstekende smaak wat mij betreft. Heel veel sterkte de komende tijd.
0
geplaatst: 12 april 2013, 20:07 uur
Gecondoleerd Eddy, in deze donkere dagen. Veel sterkte in de komende periode.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.