Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2013, 22:09 uur
Bluebird schreef:
Die was al een poosje hemelen volgens mij. En haar (nog levende?) zus heet dus Kim.
Die was al een poosje hemelen volgens mij. En haar (nog levende?) zus heet dus Kim.
Hij was te diep he?

0
geplaatst: 20 juli 2013, 22:20 uur
0
geplaatst: 27 juli 2013, 12:27 uur
Het was alweer een tijdje rustig in dit draadje.
JJ Cale overleden
JJ Cale overleden

0
geplaatst: 27 juli 2013, 12:37 uur
0
geplaatst: 27 juli 2013, 12:47 uur
0
geplaatst: 27 juli 2013, 12:55 uur
J J Cale
Daar heb ik nog wel het een en ander van in mijn platenkast staan.
R.I.P.
Daar heb ik nog wel het een en ander van in mijn platenkast staan.
R.I.P.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:24 uur
Verdomme. Dat is nou kut nieuws 
Zijn muziek behoorde tot de soundtrack van vele zomers in mijn leven.

Zijn muziek behoorde tot de soundtrack van vele zomers in mijn leven.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:25 uur
Call the Doctor zong hij in 1971 op zijn fantastische debuutalbum 'Naturally'. Het mocht kennelijk niet baten anno 2013.
Een groot singer-songwriter en een inspiratiebron voor veel artiesten is er niet meer. Na het zien van zijn Tulsa documentaire zagen miljoenen mensen over de wereld dat hij ook een bijzonder aangenaam mens was. Van mij had hij 100 mogen worden, ondanks dat hij een respectabele leeftijd heeft bereikt ben ik diep geschokt.
R.I.P. J.J.
Een groot singer-songwriter en een inspiratiebron voor veel artiesten is er niet meer. Na het zien van zijn Tulsa documentaire zagen miljoenen mensen over de wereld dat hij ook een bijzonder aangenaam mens was. Van mij had hij 100 mogen worden, ondanks dat hij een respectabele leeftijd heeft bereikt ben ik diep geschokt.
R.I.P. J.J.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:35 uur
Laatste jaren zijn muziek aan het ontdekken en her ontdekken. JJ laat mooi oeuvre na.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:48 uur
RIP JJ
Wat een zonde, schitterende artiest
We zullen het enkel met zijn muziek moeten doen vanaf nu
Wat een zonde, schitterende artiest

We zullen het enkel met zijn muziek moeten doen vanaf nu
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:51 uur
Rust in vrede J.J. Cale en bbedankt voor uw werk voor de muziekwereld.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:55 uur
het bericht over zijn dood zou een hoax zijn! Niet getreurd dus!
0
geplaatst: 27 juli 2013, 13:56 uur
Blijkbaar een hoax, volgens deredactie.be. Hij zou nog steeds alive and well zijn.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 14:12 uur
weeceehert schreef:
Hebben we hier te maken met de nieuwe Elvis?
0
Improvision
geplaatst: 27 juli 2013, 14:19 uur
dumb_helicopter schreef:
Blijkbaar een hoax, volgens deredactie.be. Hij zou nog steeds alive and well zijn.
Al de sites die zeggen dat het om een hoax gaat linken naar mediamass.net, waar het verhaal staat in de "people"-sectie, waar per definitie enkel onjuiste verhalen worden gepubliceerd.
Van de site zelf:
The website mediamass.net is the medium of our satire to expose with humour, exaggeration and ridicule the contemporary mass production and mass consumption that we observe
Also it will not only mock the procuders (mainstream media, journalists) as it is common when questioning and criticizing mass media, but also the consumers as one cannot exist without the other. Sensationalism, lack of verification of information, ethics and standards issues are only symptoms of the actual social and economic order. This is particularly obvious when observing the role of social networking sites in spreading rumours.
Also it will not only mock the procuders (mainstream media, journalists) as it is common when questioning and criticizing mass media, but also the consumers as one cannot exist without the other. Sensationalism, lack of verification of information, ethics and standards issues are only symptoms of the actual social and economic order. This is particularly obvious when observing the role of social networking sites in spreading rumours.
The ‘People’ section is a humorous parody of Gossip magazines, all stories are obviously not true.
Dus de hoax is dat men zegt dat het een hoax is. Best wel ironisch dat media gewoon klakkeloos een bericht overnemen dat zegt dat men niet gewoon klakkeloos een bericht moet overnemen. Langs de andere kant wel een wansmakelijke grap om iemand's dood tot hoax te reduceren terwijl die persoon wel gewoon echt overleden is.
Rust in vrede JJ Cale.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 14:20 uur
dumb_helicopter schreef:
Gewoon ietsje verder kijken dan de neus lang is...
JJ Cale - jjcale.com
0
beaster1256
geplaatst: 27 juli 2013, 14:37 uur
ik heb ook al vernomen dat het een HOAX is , erg hé , welke idioot verspreid nu zoiets ! ik begrijp er niks meer van , hopelijk leeft de brave man nog ! en die rukker die dit verspreidt mogen ze voor mijn part castreren !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.