MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
dix
Bluebird schreef:
Die was al een poosje hemelen volgens mij. En haar (nog levende?) zus heet dus Kim.

Hij was te diep he?

Inderdaad. U is een echte stinkerd.

dix schreef:
(quote)

Hij was te diep he?

Ik moest wel even nadenken.

dix
Het was alweer een tijdje rustig in dit draadje.

JJ Cale overleden

Ja, ik las het zojuist

Damn, 74 geworden lees ik.

Fijne liedjessmit

RIP

Bij J.J. Cale - Naturally (1971):

J.J. is niet meer...

R.I.P JJ.

Weer een fenomeen weg.

Misterfool
R.I.P

JJ Cale

J J Cale

Daar heb ik nog wel het een en ander van in mijn platenkast staan.

R.I.P.

Das idd ff schrikken. R.I.P. J.J.

Rust in vrede JJ.

Verdomme. Dat is nou kut nieuws
Zijn muziek behoorde tot de soundtrack van vele zomers in mijn leven.

Call the Doctor zong hij in 1971 op zijn fantastische debuutalbum 'Naturally'. Het mocht kennelijk niet baten anno 2013.
Een groot singer-songwriter en een inspiratiebron voor veel artiesten is er niet meer. Na het zien van zijn Tulsa documentaire zagen miljoenen mensen over de wereld dat hij ook een bijzonder aangenaam mens was. Van mij had hij 100 mogen worden, ondanks dat hij een respectabele leeftijd heeft bereikt ben ik diep geschokt.

R.I.P. J.J.

JJ Cale dood? R.I.P.

Laatste jaren zijn muziek aan het ontdekken en her ontdekken. JJ laat mooi oeuvre na.

RIP JJ
Wat een zonde, schitterende artiest
We zullen het enkel met zijn muziek moeten doen vanaf nu

Rust in vrede J.J. Cale en bbedankt voor uw werk voor de muziekwereld.

het bericht over zijn dood zou een hoax zijn! Niet getreurd dus!

Blijkbaar een hoax, volgens deredactie.be. Hij zou nog steeds alive and well zijn.

R.I.P. J.J. Cale

Op zijn officiële site bevestigd.

dix
weeceehert schreef:
het bericht over zijn dood zou een hoax zijn! Niet getreurd dus!

Hebben we hier te maken met de nieuwe Elvis?

Improvision
dumb_helicopter schreef:
Blijkbaar een hoax, volgens deredactie.be. Hij zou nog steeds alive and well zijn.

Al de sites die zeggen dat het om een hoax gaat linken naar mediamass.net, waar het verhaal staat in de "people"-sectie, waar per definitie enkel onjuiste verhalen worden gepubliceerd.

Van de site zelf:

The website mediamass.net is the medium of our satire to expose with humour, exaggeration and ridicule the contemporary mass production and mass consumption that we observe

Also it will not only mock the procuders (mainstream media, journalists) as it is common when questioning and criticizing mass media, but also the consumers as one cannot exist without the other. Sensationalism, lack of verification of information, ethics and standards issues are only symptoms of the actual social and economic order. This is particularly obvious when observing the role of social networking sites in spreading rumours.

The ‘People’ section is a humorous parody of Gossip magazines, all stories are obviously not true.

Dus de hoax is dat men zegt dat het een hoax is. Best wel ironisch dat media gewoon klakkeloos een bericht overnemen dat zegt dat men niet gewoon klakkeloos een bericht moet overnemen. Langs de andere kant wel een wansmakelijke grap om iemand's dood tot hoax te reduceren terwijl die persoon wel gewoon echt overleden is.

Rust in vrede JJ Cale.

dumb_helicopter schreef:

Gewoon ietsje verder kijken dan de neus lang is...

JJ Cale - jjcale.com

beaster1256
ik heb ook al vernomen dat het een HOAX is , erg hé , welke idioot verspreid nu zoiets ! ik begrijp er niks meer van , hopelijk leeft de brave man nog ! en die rukker die dit verspreidt mogen ze voor mijn part castreren !

RIP JJ cale It's always the good ones that have to die...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:29 uur

geplaatst: vandaag om 01:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.