Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 18:12 uur
R.I.P. Phil Baheux 
Echt heel erg onverwacht. Channel Zero maakte een fantastische comeback met Feed 'Em With A Brick.

Echt heel erg onverwacht. Channel Zero maakte een fantastische comeback met Feed 'Em With A Brick.
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 20:25 uur
Alhoewel ik zo ver mogelijk van de muziek van Channel Zero wil blijven, blijft dit natuurlijk vreselijk nieuws. R.I.P. Phil Baheux.
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 21:15 uur
Moet spontaan aan het nummer Last Gasp van CZ denken, ga het nog maar eens draaien 
Rust in vrede

Rust in vrede
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 augustus 2013, 08:34 uur
De dame in kwestie kende ik niet, het nummer wel:
R.I.P. Eydie Gormé.
R.I.P. Eydie Gormé.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 14:08 uur
Gitarist uit band Willie Nelson overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Rust in vrede Jody Payne.
Rust in vrede Jody Payne.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 16:24 uur
Dan hoort het hier wat mij betreft ook niet thuis. Zo kan je om den duur eender wie hier zetten.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 augustus 2013, 16:39 uur
Ja, dan kan iedereen persoonlijke connecties hier ook wel plaatsen. Zo blijven we aan de gang.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 16:50 uur
Dit is sowieso een van de meest bizarre topics op MuMe met al zijn vaste beklaagklanten. Desalniettemin, stel Friso was een user geweest, dan was 't toch niet zo vreemd geweest om er aandacht aan te schenken.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 16:54 uur
Een lid van het koningshuis lijkt me toch nog wel even het aanstippen waard. Al is het slechts een eenmalige plaatsing. Voor sommige is het gelijk al weer een brug te ver en de messen worden direct geslepen. Zo lang het een muzikant is welke verder niemand kent zijn er vele mensen die maar een RIP plaatsen om het plaatsen want de muzikant in kwestie kennen ze niet maar dit is gelijk een reden om de pen in de azijn dopen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 augustus 2013, 16:59 uur
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat zijn behandeling - die bij ieder ander mens allang was stopgezet - gekost heeft en wie dat betaald heeft.
Het is wel erg voor zijn familie, maar mij doet 't verder niet zoveel. En ja, over de doden niets dan goed, ik weet 't.
Het is wel erg voor zijn familie, maar mij doet 't verder niet zoveel. En ja, over de doden niets dan goed, ik weet 't.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 17:35 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:17 uur
vigil schreef:
Een lid van het koningshuis lijkt me toch nog wel even het aanstippen waard. Al is het slechts een eenmalige plaatsing. Voor sommige is het gelijk al weer een brug te ver en de messen worden direct geslepen. Zo lang het een muzikant is welke verder niemand kent zijn er vele mensen die maar een RIP plaatsen om het plaatsen want de muzikant in kwestie kennen ze niet maar dit is gelijk een reden om de pen in de azijn dopen.
Maar dan niet in dit topic. Je kan als je dat wil een topic maken voor niet-musici en dat in het vakje 'algemeen' stoppen (misschien bestaat het zelfs al), want nu zit je in het vakje 'muziek'. Ofwel verplaatsen we dit gehele topic naar 'algemeen', maar dat lijkt me jammer omdat je dan nog amper de muzikanten kan zien tussen al die anderen. Dus voorlopig moet zelfs een lid van het koningshuis hier niet komen postvatten in dit topic.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:33 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat zijn behandeling - die bij ieder ander mens allang was stopgezet - gekost heeft en wie dat betaald heeft.
Dat kostte € 1.340.978,64 en ik heb dat betaald, cash.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:34 uur
Daarbij krijg je de dood van iemand als Friso vast ook wel via andere media mee, iets waar je bij de dood van artiesten niet altijd zeker van bent.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:44 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 20:07 uur
Friso heeft alles met muziek te maken:
YouTube - Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso - Musikschau der Nationen 2006
Junior Drumcorps Johan Friso | Korpsmuziek.nl
Friso Woudstra | Muziektherapeut - Nederland | LinkedIn - nl.linkedin.com
Mr. Friso ft. Tracy Bagnall - You can try [clubbing edit.] - Gratis Video Clips - muziekjes.nl
Effenaar | Agenda | Frisofeest
R.I.P. Friso, eindelijk kan het.
YouTube - Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso - Musikschau der Nationen 2006
Junior Drumcorps Johan Friso | Korpsmuziek.nl
Friso Woudstra | Muziektherapeut - Nederland | LinkedIn - nl.linkedin.com
Mr. Friso ft. Tracy Bagnall - You can try [clubbing edit.] - Gratis Video Clips - muziekjes.nl
Effenaar | Agenda | Frisofeest
R.I.P. Friso, eindelijk kan het.
0
geplaatst: 13 augustus 2013, 13:17 uur
R.I.P. Jon Brookes, drummer van de Charlatans. 
The Charlatans drummer Jon Brookes has died, aged 44 – FACT Magazine: Music News, New Music. - factmag.com
Bedankt voor de mooie concerten.

The Charlatans drummer Jon Brookes has died, aged 44 – FACT Magazine: Music News, New Music. - factmag.com
Bedankt voor de mooie concerten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.