MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:

R.I.P. Phil Baheux

Echt heel erg onverwacht. Channel Zero maakte een fantastische comeback met Feed 'Em With A Brick.

Alhoewel ik zo ver mogelijk van de muziek van Channel Zero wil blijven, blijft dit natuurlijk vreselijk nieuws. R.I.P. Phil Baheux.

Moet spontaan aan het nummer Last Gasp van CZ denken, ga het nog maar eens draaien

Rust in vrede

Sir Spamalot (crew)
De dame in kwestie kende ik niet, het nummer wel:
R.I.P. Eydie Gormé.

RIP Jody Payne.

Hopelijk blijft Willie nog even!

R.I.P. Eydie Gormé.

R.I.P. Phil Baheux

geen muzikant maar toch:

RIP prins Frisco

korenbloem schreef:
geen muzikant maar toch:

RIP prins Frisco

Dan hoort het hier wat mij betreft ook niet thuis. Zo kan je om den duur eender wie hier zetten.

Stijn_Slayer
Ja, dan kan iedereen persoonlijke connecties hier ook wel plaatsen. Zo blijven we aan de gang.

Ik ken de goede man zelfs van geen enkele carnavalshit.

Dit is sowieso een van de meest bizarre topics op MuMe met al zijn vaste beklaagklanten. Desalniettemin, stel Friso was een user geweest, dan was 't toch niet zo vreemd geweest om er aandacht aan te schenken.

Een lid van het koningshuis lijkt me toch nog wel even het aanstippen waard. Al is het slechts een eenmalige plaatsing. Voor sommige is het gelijk al weer een brug te ver en de messen worden direct geslepen. Zo lang het een muzikant is welke verder niemand kent zijn er vele mensen die maar een RIP plaatsen om het plaatsen want de muzikant in kwestie kennen ze niet maar dit is gelijk een reden om de pen in de azijn dopen.

Stijn_Slayer
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat zijn behandeling - die bij ieder ander mens allang was stopgezet - gekost heeft en wie dat betaald heeft.

Het is wel erg voor zijn familie, maar mij doet 't verder niet zoveel. En ja, over de doden niets dan goed, ik weet 't.

OK jongens zo kan ie wel weer.

R.I.P. Prins Friso

Daar was ooit al stampij om ontstaan zelfs...

Muziek >> Nieuws >> R.I.P.

R.I.P. Prins Friso

vigil schreef:
Een lid van het koningshuis lijkt me toch nog wel even het aanstippen waard. Al is het slechts een eenmalige plaatsing. Voor sommige is het gelijk al weer een brug te ver en de messen worden direct geslepen. Zo lang het een muzikant is welke verder niemand kent zijn er vele mensen die maar een RIP plaatsen om het plaatsen want de muzikant in kwestie kennen ze niet maar dit is gelijk een reden om de pen in de azijn dopen.

Maar dan niet in dit topic. Je kan als je dat wil een topic maken voor niet-musici en dat in het vakje 'algemeen' stoppen (misschien bestaat het zelfs al), want nu zit je in het vakje 'muziek'. Ofwel verplaatsen we dit gehele topic naar 'algemeen', maar dat lijkt me jammer omdat je dan nog amper de muzikanten kan zien tussen al die anderen. Dus voorlopig moet zelfs een lid van het koningshuis hier niet komen postvatten in dit topic.

Stijn_Slayer
Eens. Muziek > koningshuis.

Stijn_Slayer schreef:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat zijn behandeling - die bij ieder ander mens allang was stopgezet - gekost heeft en wie dat betaald heeft.

Dat kostte € 1.340.978,64 en ik heb dat betaald, cash.

Daarbij krijg je de dood van iemand als Friso vast ook wel via andere media mee, iets waar je bij de dood van artiesten niet altijd zeker van bent.

reptile71 schreef:
(quote)

Dat kostte € 1.340.978,64 en ik heb dat betaalt, cash.

R.I.P. Jon Brookes, drummer van de Charlatans.

The Charlatans drummer Jon Brookes has died, aged 44 – FACT Magazine: Music News, New Music. - factmag.com

Bedankt voor de mooie concerten.

Casartelli (moderator)
R.I.P. Jon Brookes

Jon Brookes

Jon Brookes R.I.P.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.