Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 19:49 uur
Dit is bijzonder triest nieuws, ik kwam Ad wel 'ns tegen bij oudere platen, maar evengoed bij nieuw geweld, en zijn enthousiasme was altijd aanstekelijk.
R.I.P. Ad
R.I.P. Ad
0
Hendrik68
geplaatst: 10 oktober 2013, 14:48 uur
Phil Chevron. Oud gitarist van de Pogues overleden. 56 jaar oud.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 oktober 2013, 06:30 uur
R.I.P. Jan Kuehnemund, gitariste bij Vixen.
0
Cured
geplaatst: 14 oktober 2013, 09:21 uur
Ik lees nu pas het bericht dat user Ad Brouwers is overleden. Hoewel internet nogal anoniem is, is dit zeer triest. Ik wens alsnog bij deze zijn naasten veel sterkte toe.
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 09:47 uur
Dat is ook slecht nieuws. Ik had nog altijd een beetje hoop dat ze alsnog ging aansluiten bij de JSGR line-up zodat dat weer gewoon Vixen kon gaan heten.
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 12:22 uur
Ik lees het ook net van Ad Brouwers. Ik kende hem niet persoonlijk, ook niet via PM, maar het leek me wel een generatiegenoot (nou vooruit, iets ouder dan ik) die een vergelijkbare muzieksmaak had als ik en daar met veel passie en betrokkenheid over kon schrijven.
Zoiets zet je tegelijkertijd even stil bij je eigen sterfelijkheid. Condoleances aan de nabebestaanden en anderen (ook MuMe-leden) die hem gekend hebben..
R.I.P. Ad Brouwers
Zoiets zet je tegelijkertijd even stil bij je eigen sterfelijkheid. Condoleances aan de nabebestaanden en anderen (ook MuMe-leden) die hem gekend hebben..
R.I.P. Ad Brouwers
0
geplaatst: 17 oktober 2013, 02:52 uur
RIP Ad.
Wat laat, maar ik lees het ook net pas.
Naar ik me herinner een uitgesproken mening, maar vaak wel op één lijn.
Wat laat, maar ik lees het ook net pas.
Naar ik me herinner een uitgesproken mening, maar vaak wel op één lijn.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 03:02 uur
RIP Ronald Shannon Jackson
http://dangerousminds.net/comments/pioneering_jazz_drummer_ronald_shannon_jackson_r.i.p
http://dangerousminds.net/comments/pioneering_jazz_drummer_ronald_shannon_jackson_r.i.p
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 18:45 uur
LOU REED? 
Sjeezus RIP Lou Reed....
Rocklegende Lou Reed overleden | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl

Sjeezus RIP Lou Reed....
Rocklegende Lou Reed overleden | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 18:46 uur
Ja , Lou is niet meer onder ons zijn muziek gelukkig nog wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.