MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Een foto van Reed's laatste fotoshoot, 21 september jl. Mooie krachtige foto waar ik toch wel even stil van werd...

http://img197.imageshack.us/img197/3093/jb5g.jpg

Inderdaad een erg mooie foto. Jean Baptiste Mondino behoort sowieso tot mijn favoriete fotografen.

Wat een mooie foto van een nog strijdbare artiest. Om de rillingen van te krijgen dat die er niet meer is.

Waarschijnlijk de laatste keer dat Lou Reed in het openbaar was, op 2 oktober jl.

YouTube - Lou Reed,Mick Rock,John Varvatos,Transformer Book By Dean Holtermann

Stijn_Slayer
Is het de lamp of ziet hij geelig? In ieder geval duidelijk een verzwakte man, maar dat was al een hele tijd zo.

Lijkt inderaad wat gelig te zien, niet door een lamp, maar vergeleken de anderen naast hem. Of misschien zien die erg wit.

DjFrankie (moderator)
Stijn_Slayer schreef:
Is het de lamp of ziet hij geelig? In ieder geval duidelijk een verzwakte man, maar dat was al een hele tijd zo.

reptile71 schreef:
Lijkt inderaad wat gelig te zien, niet door een lamp, maar vergeleken de anderen naast hem. Of misschien zien die erg wit.

Gele kleur komt doordat de lever door ziekte is aangetast.

Ja precies, dat zijn de gevolgen van leverziekten.

Stijn_Slayer
Jep, vandaar dat ik het vroeg.

Op die laatste beelden, helemaal geel van zijn lever aandoening, trillend en oud maar trots en net zo chagrijnig als altijd. Maar wel met een vette knipoog. Mooie man briljante kunstenaar, componist en muzikant. Zonder compromis. En zo hoort het. Een tweede Lou komt er nooit meer.
Alles stopt.

Anthony Delmonte Lion oud-drummer van Herman Brood is overleden

beaster1256
is het waar dat ad brouwers zou overleden zijn aub ?

Stijn_Slayer
Tenzij er nog een Ad Brouwers van 59 jaar uit Breda bestaat, is het echt waar.

beaster1256 schreef:
is het waar dat ad brouwers zou overleden zijn aub ?

Helaas wel, Beaster.

Wat een rot bericht. Rust in vrede en voor de nabestaande heel veel sterkte met het verwerkingsproces.

dix

Die laat ons mooie, maar soms ontzettend zwaarmoedige stuff na.

Rust in vrede John Tavener.

RIP John Taverner.

Toevallig twee weken geleden een aantal werken van hem beluisterd.

Zijn muziek werd vooral prachtig gebruikt in Malick's The Tree of Life.

kistenkuif
De internationaal hooggewaardeerde britse rietblazer (fagot, klarinet, bassoon) en componiste Lindsay Cooper (Henry Cow, Slapp Happy etc.) is veel te jong gesloopt door multiple sclerose en helaas overleden. Ze was niet alleen een goed muzikante maar vooral een groot inspirator van veel muziekstudenten. Innemend, strijdbaar en zeer betrokken. Een groot gemis.

k.grubs
Dat wist ik niet, ze heeft ook prachtige platen gemaakt met David Thomas, zoals More Places Forever en Variations On A Theme waarop ze fagot (bassoon) speelt. Bedankt voor het bericht.

What John Lennon, Bob Marley & Kurt Cobain Would Look Like Today

http://i.huffpost.com/gen/1471804/thumbs/o-JOHN-LENNON-570.jpg?6
John Lennon

Link

Wat een goedkope plaatjes. Die van Lennon is dan nog het meest gelukt.

Ik vind die van Karen Carpenter wel mooi. Jimi Hendrix zou het haar een stuk korter hebben, denk ik.

Stijn_Slayer
De meesten kunnen nog wel minstens 15 jaar ouder lijken. Rock n roll en fraai oud worden is er meestal niet bij.

Ik ga vannacht nachtmerries krijgen van Cass Elliot

Het lijken wel schurken uit een Tomb Raider of Resident Evil spelletje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.