MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
En de volledige afscheidsbrief staat zo te zien ook nog online, maar wellicht is hij de enige die dat kan verwijderen en dat gaat vast niet zo makkelijk als je net in het ziekenhuis ligt.

/edit: is nu verwijderd zie ik.

Ik vond het ook raar, maar als je de laatste posts op zijn blog en instagram ziet dan kondigt hij het ook al aan met suggestieve foto's met touw. Heel naar

edit: staat die afscheidsbrief niet gewoon op zijn blog? trigger was blijkbaar dat zijn vrouw al een tijdje een relatie met een ander zou hebben...

Jezus, wat heftig... Ijzingwekkend om dat stuk op z'n blog te lezen. Ik hoop dat hij zich weer weet te herpakken.

Ponty Mython
R.I.P. Gavin Clark. Bekend als zanger van Clayhill en zijn samenwerkingen met UNKLE.

Gavin Clark! Mede dankzij hem hoort UNKLE tot mijn persoonlijke favorieten. Prachtige soulvolle stem, vol passie en kleur, in een crossover setting van symfonische beats. Clayhill was weer heel wat anders, meer een folkrock-band, samen met o.a. Red Snapper bassist Ali Friend. Volgens mij was Gavin nog erg jong.

Lesley Gore, bekend van de 60s-hit It's My Party, is overleden. Feestje is voorbij...

R.I.P. Lesley Gore

Lesley Gore. Werd inderdaad bekend door It's My party, maar ik vond dit nummer

toch wel iets beter.

R.I.P.

Die is inderdaad een stuk beter. Mijn favoriet van Lesley.

Gavin Clarke heb ik volgens mij nog live gezien met UNKLE in 2007. Eigenlijk was dat een van de beste concerten die ik die jaren zag. Zonde dat hij er niet meer is.

Lesley Gore R.I.P.

R.I.P. Clark Terry

Ton Scherpenzeel meldt op facebook het droeve nieuws dat Chris Rainbow (Alan Parson's Project, Camel) is overleden. David Paton bevestigd het nieuws, maar buiten facebook kan ik er nog niks over vinden.

Er is een pijnlijke vergissing gaande...... echoes

http://www.chrisrainbow.co.uk/

Despite what some people might think "THE REAL CHRIS RAINBOW"
( that is the one born on the Isle of Ely in 1968 ) is still alive and rocking in the South West of England and beyond. We hope you enjoy this new website dedicated to Chris & his music.

Het spijt me Sheep, maar ik denk niet dat iemand wat wil weten van de Chris Rainbow waar je nu mee komt.
echoes schreef:
Ton Scherpenzeel meldt op facebook het droeve nieuws dat Chris Rainbow (Alan Parson's Project, Camel) is overleden. David Paton bevestigd het nieuws, maar buiten facebook kan ik er nog niks over vinden.

Geen nieuws en ook nog geen aangepaste Wiki.
Maar het zou raar zijn als Paton en Scherpenzeel het zouden zeggen en dat het dan niet waar zou zijn.
Een zanger van formaat, één van de meest markante stemmen van The Alan Parsons Project. We wachten het officiële nieuws maar even af.

Wikipedia heeft het aangepast. Zie: Chris Rainbow - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Home of the Brave vind ik een schitterend album

R.I.P. Chris Rainbow

Casartelli (moderator)
Het is niet ieders favoriet, maar hier zal hij met name gememoreerd worden om de volgende bijdrage:

R.I.P. Chris Rainbow

R.I.P. Chris Rainbow.

Ik zal hem vooral herinneren als de zanger van de geweldige titelsong van The Turn of a friendly card. Minstens zo memorabel als bovenstaand Camel album.

The turn of a friendly card

http://hitparade.ch/cdimag/the_alan_parsons_project-the_turn_of_a_friendly_card_s.jpg

De reactie nog van Alan Parsons zelf vandaag:

It was with great sadness that I read today of the passing of Chris Rainbow. He was an amazing talent and an integral part of The Project sound. Eric and I used to call him the “One Man Beach Boys”. I will always remember his funny stories, his mimicking ability, and his hilarious catch phrases. Sessions with him were always filled with laughter. I will miss him greatly.

musician schreef:
R.I.P. Chris Rainbow.

Ik zal hem vooral herinneren als de zanger van de geweldige titelsong van The Turn of a friendly card. Minstens zo memorabel als bovenstaand Camel album.
Inderdaad, geweldig nummer, en geweldig gezongen!

R.I.P. Chris Rainbow

Een bijzondere prettige stem uit de muziek is niet meer. Rust in vrede Chris Rainbow.

R.I.P. Chris Rainbow

R.I.P. Chris Rainbow

Turn of a Friendly Card Part 1 & 2 en Snake Eyes, krijgen vanavond een draaibeurt

Excuses voor juist mijn pijnlijke vergissing. Ik kreeg al argwaan toen ik het geboortejaar zag

Misterfool
R.I.P Chris Rainbow.

En

R.I.P Leonard Nimoy

R.I.P. Spock

Noem eens een nummer van hem.

R.I.P. overigens.

Shangri-la schreef:
Noem eens een nummer van hem.

Tadaaa
Fascinating.

R.I.P. Mr. Spock

We are assembled here today to pay final respects to our honored dead. And yet it should be noted, in the midst of our sorrow, this death takes place in the shadow of new life, the sunrise of a new world; a world that our beloved comrade gave his life to protect and nourish. He did not feel this sacrifice a vain or empty one, and we will not debate his profound wisdom at these proceedings. Of my friend, I can only say this: Of all the souls I have encountered in my travels, his was the most.... human.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:22 uur

geplaatst: vandaag om 22:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.