MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
buizen
De man verdient een 'staatsbegrafenis' in Groot Brittannië.

R.I.P. David Bowie.

R.I.P. Bowie.

tDoE
Eén van de grootste muzikanten aller tijden is heengegaan. R.I.P. David Bowie.

devel-hunt schreef:
Over een ding zijn we het hier waarschijnlijk allemaal eens, Bowie heeft ons tot de laatste move totaal verrast, voorspelbaarheid kwam niet in zijn woordenboek voor. Zelfs zijn dood komt als een donderslag bij heldere hemel....een diepe buiging.

Mooi gezegd.

RIP Bowie

R.I.P. David Bowie, onnavolgbaar.

You're circuit's dead, there's something wrong................

R.I.P. David Bowie

R.I.P. Bowie

Zeer terneergeslagen bij dit zeer trieste nieuws

RIP David Bowie

"we could be heroes, just for one day"

"where are we now, where are we now the moment you know, you know you know"

Zephyr
Daar word je dan mee wakker...; jezus zeg, wat een dreun is dit.

R.I.P. David Bowie

Casartelli (moderator)

Nou ja... 69... hij lijkt er wel uit gehaald te hebben wat erin zat...

R.I.P. David Bowie

Ponty Mython
Dit is toch wel schrikken. R.I.P. Bowie.

Ik ben geen Bowie fan, maar het is wel erg vreemd wakker worden met dit nieuws. Weer is er een icoon heen gegaan.
R.I.P. David Bowie.

?......

Ik ben in de war... compleet in de war... is het waar? Een icoon, so close and yet so far away is er niet meer? Ik heb de hele weekend al je platen beluisterd en nog steeds! Ik luister al naar je vanaf '69! Soms met grote onderbrekingen maar het waren Golden Years! Je bent nu gelukkig bij Major Tom. Hij is een goede man. De reis gaat voor mij nog even door!
Rust zacht, David. Vergeten is onmogelijk!

Ja, ik schrik ook. Heel raar. Ik denk vandaag aan hem.

R.I.P Bowie.

cosmic kid (moderator)
Zelfs overlijden deed je onnavolgbaar en in stijl. Vaarwel David Bowie, ik zal je missen. Dankjewel voor de muziek, waar ik gelukkig het merendeel nog van moet ontdekken.

panjoe (moderator)
Geen publiek zelfmedelijden, maar muziek blijven maken tot de laatste snik. Wat een klasse. Rust zacht Bowie.

Ik voel me erg verdrietig en naar sinds ik vanmorgen hoorde dat David Bowie is overleden. Voor mij was en blijft hij een onsterfelijke held.

Rust in vrede David Bowie.

Ik ga van je nalatenschap genieten tot in het einde der tijden.

David Bowie zal over een paar honderd jaar genoemd worden als een van de belangrijkste kunstenaars uit de late twintigste eeuw.

Wat een raar en naar begin van de week.

Dit komt hard aan !!! De wereld verliest een groot kunstenaar.

R.I.P. David.

Wat een verschrikkelijk nieuws, één van mijn muzikale helden is niet meer. Net na zijn vernieuwende klanken van Blackstar dit bericht. Niet te bevatten, later een terugblik op zijn glansrijke carrière.

R.I.P Bowie

R.I.P. Bowie, een geweldenaar is van ons heen gegaan.

Shit hé, ik was Bowie de laatste tijd juist steeds meer aan het ontdekken. Naar Groningen geweest, de docu gezien, en nu is hij er opeens niet meer... Terwijl hij al 18 maanden ziek was...
Dat maakt de videoclip van Lazarus nog heftiger. Om te bedenken dat hij die heeft opgenomen terwijl hij al ernstig ziek was, daar heb ik geen woorden voor.

Rust zacht Bowie

herman schreef:
Neeeeeeee

godver Herman en je bent nog nauwelijks terug uit Groningen!

Echt te bizar voort woorden, een dag na zijn verjaardag en na de release van zijn nieuwste album. Ik heb het album nog net tijdens zijn leven aangeschaft (vrijdag rond 17.30) en na twee keer draaien al kunnen concluderen dat Bowie helemaal terug was met fantastisch inventief werk.

Toch een zeer vreemde gewaarwording dat als mensen weten dat ze het niet gaan redden toch de discipline kunnen opbrengen om vol voor zo'n plaat te gaan en er iets meesterlijks van kunnen maken.

R.I.P. David Bowie.
Wat een rotnieuws. Alweer een legende die niet meer is...

Ik kon het eerst niet geloven maar het is echt waar: David Bowie is overleden!
Niet alleen een jeugdidool van mij maar ook één van de grootste en meest veelzijdige muzikanten ooit!

R.I.P David Bowie!

dix
Alwéér een andere gedaante....

Maar nu is het dan toch gedaan.

kistenkuif
R.I.P. Starman.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.