MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
De tekst van Let's Go Crazy is wel heel dubbel ineens (hij is gevonden in een lift):

"And if the elevator tries to bring you down / Go crazy... Punch a higher floor"

Vorige maand bij the Greatest Hits of Prince schreef ik al 'Paisley Park is in my heart' en dat is het. Vooral nu.

kistenkuif
Formidabele componist, muzikant en performer. Veels te jong weg van ons. RIP Prince.

Baby You're A Star!

EttaJamesBrown schreef:
Vorige maand bij the Greatest Hits of Prince schreef ik al 'Paisley Park is in my heart' en dat is het. Vooral nu.

Wat was dat een mooie Greatest Hits. Wat hadden en hebben we toch een gigantische hoeveelheid fantastische muziek van deze grote kleine man. En ineens is hij dood. Onvoorstelbaar.

Van mij mag het nu wel gaan sneeuwen, pffff wat een rotnieuws...

Veel beroemdheden zijn in shock..
Marc Almond..ook groot fan zegt: "Im going to bed the rest of the year, don't call"

R.I.P. Prince

Kut.

stond bovenaan het lijstje van artiesten die ik nog eens wilde zien. Daar kan hij nu vanaf

Ongelooflijk.
Ik zag het bij DWDD (waar ik niet echt naar aan het kijken en luisteren was) staan, maar het wilde niet doordringen. Toen het 8-uur journaal begon viel het kwartje wel natuurlijk en heel hard.
Weer een held heen, en veel en veel te jong.
R.I.P. Prince.

Mijn telefoon explodeerde..

33 jaar Prince fan..., dan weten je vrienden het wel...

Ik wist dat er iets fout moest zijn maar dit....

Ik kan het niet bevatten. ... zo onrealistisch.

Heb totaal geen behoefte zijn muziek te beluisteren nu.

Ik vermoed dat hij meer wist dan wij. ... en nu.... nu is de man een herinnering. ... maar wel een verdomd mooie.

I wish u heaven.. Rip Prince .

lennon schreef:
Mijn telefoon explodeerde..

33 jaar Prince fan..., dan weten je vrienden het wel...

Ik zat bij de kapper aan een wijntje te sippen (ja het is heus). En ik voelde mijn telefoon doorlopend trillen. Ik liet het even gaan.

Toen het maar doorging keek ik maar eens en wist niet wat ik las. Er werd op dat moment zelfs ook gebeld door vrienden.

Iedereen in mijn omgeving wist hoezeer ik met hem verbonden was qua muziek.

Het is dus erg herkenbaar allemaal lennon.

RIP klein, paars, wispelturig manneke!

Zou het geen goed idee zijn om snel naar 2017 door te spoelen en 2016 heel erg snel vergeten??? Zomaar een ingeving...

Nog één vandaag...
Op z'n verjaardag (57) overleden: Richard Lyons (Negativland)

dix schreef:
Dan heeft Vanity niet lang op 'm hoeven wachten.

Die zat niet op 'm te wachten.
Laat ik het daar maar bij houden.

In december is mijn zoontje geboren. ...ik droomde ervan om hem rond zijn 10e -12e jaar mee te nemen naar Prince. Helemaal niet onrealistisch want de man zou 68 zijn dan...
Het leven zit vol onverwachte wendingen. Hoe rijk is mijn muzikale leven met al die ontelbare shows... aftershows en de een na laatste die ik zag in paradiso.

Het is moeilijk maar ik ga proberen te waarderen wat de man me heeft gegeven en hoe hij mijn leven heeft verrijkt...

Mijn vrouw.. ontmoet via een Prince fan site. .. mijn zoon geboren uit dat huwelijk.

Prince..... Bedankt voor alles..

zaaf
Dat zit diep Leo. Sterkte!

musician schreef:
R.I.P. Prince. Wat een verschrikkelijk jaar tot nu toe...

Ja Hans, het regent legendes in het hiernamaals.

Het is eigenlijk te bizar voor woorden, is dit soms de wraak van die Maja's die al jaren met lede ogen moeten toezien hoe de wereld elke keer niet vergaat? Draait de aarde soms een fractie te langzaam? Wat is er aan de hand!?!??

Ook zo'n gedachte: De jaren '80 waren de tijd dat ik opgroeide met de top 40. Met Hilversum 3, met een omroep per dag, met op een cassettebandje liedjes opnemen van de radio en zelf radiootje spelen. Ik denk dat iedereen van mijn generatie het met me eens is dat de drie grootste sterren van toen Michael Jackson, Madonna en Prince waren. Niets ten nadele van de anderen, maar die drie waren onaanraakbaar groot haast. Alledrie ook nog eens even oud trouwens. Twee van die larger than life popsterren van toen zijn dood.

Vorig jaar heb ik een rondleiding gekregen in de BBC-studios te Londen. "Wat zijn de meest vreemde gasten die je hebt meegemaakt?" vroeg ik de man die er werkte. "Prince", antwoordde hij zonder twijfel. Prince wilde aangesproken worden via zijn bodyguard:
(BBC-man: "Wenst Prince nog een kopje koffie?"
Bodyguard: "Prince, wil je nog een kopje koffie?"
Prince: "Ja, ik lust nog wel een kopje koffie!"
Bodyguard: "Prince lust nog wel een kopje koffie!")
en liet zich door hem de trappen opdragen.

Van Prince kon ik het hebben, hij was immers Prince.

RIP

zaaf
kijk zo kom je ff langs

James: er zit bezoek in de zaal.

Gaaf zeg!

Geweldig!

Voor mij zijn beste en bewustwording van het fenomeen PRINCE

Prince - When Doves Cry (video)

dix
kaztor schreef:

Die zat niet op 'm te wachten.
Laat ik het daar maar bij houden.

Daarboven is alles vergeven en vergeten Kaztor.

Hier liet Prince toch wel horen dat hij een groot gitarist was.

Dit staat op YouTube als de beste gitaarsolo allertijden. Eén van de beste klopt volgens mij zeker.

Ik ben in shock. Ongelooflijk. Prince.

Ja met dat nieuws werd ik ook wakker. We horen het nog wel.

Wat een treurigheid. Ik kan er nog steeds niet bij: Prince dood.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.