MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Guy Clark

kistenkuif
Verdrietig bericht. Zijn debuut was voor mij een ijkpunt in het genre en is dat gebleven.

R.I.P. Guy Clark

R.I.P. Adrian Guerra

Drummer/zanger van het fantastische funeraldoomgezelschap Bell Witch.

Verdorie... Wat een talent, veel te vroeg heengegaan. R.I.P. en bedankt voor de geweldige muziek.

Oh damn, dat is fucked up. R.I.P.

Kleenex - Nice zou mijn punklijst hebben gehaald als ik hem zou hebben ingeleverd.
RIP Marlene Marder

Ik heb Ü helemaal grijsgedraaid.

R.I.P. Marlene Marder

RIP Adrian Guerra, Bell Witch vorig jaar nog gezien in Hengelo.

John Berry

Guitarist John Berry, an original member of the rap group Beastie Boys, has died. He was 52, and passed away in hospice in Danvers, Massachusetts this morning

Stijn_Slayer
R.I.P. Guy Clark. Liefhebbers van Clark of het genre moeten beslist een keer goed voor Guy Clark - The Dark (2002) gaan zitten.

John Berry R.I.P.

John Berry: Beastie Boys founder was much more than a punk rock footnote The Guardian

R.I.P. John Berry

R.I.P. Nick Menza (o.a. ex-Megadeth)

Verdomme, gewoon twee fantastische metaldrummers in een week overleden!

De partijen op Rust in Peace hebben alles wat metaldrummen zo gaaf maakt.

RIP Nick Menza

Rust In Peace, Nick en John!!!

Had Nick niet eens de man met de zeis een kopje kleiner kunnen maken met een straffe drumpartij? Wat een k**periode!!!

Heel slecht nieuws maar zeker niet dood dus of dat hier moet staan weet ik niet.

Misterfool
Nou ja, terminale hersenkanker lijkt me een doodsvonnis, dus tja.... moet kunnen dat dat hier gepost wordt.

vigil schreef:
Heel slecht nieuws maar zeker niet dood dus of dat hier moet staan weet ik niet.

Tja, er is nu eenmaal geen topic voor bijna-dood artiesten. Een heel nieuw topic voor dit bericht lijkt me ook wat overdreven,en als ik het op de artiestenpagina plaats ziet niemand het.

dix
Misterfool schreef:
.... moet kunnen dat dat hier gepost wordt.

Nee.

Misterfool
ja, dat moet mijn inziens wel kunnen. Zeker gezien de redenen die grafgantz vermeld en tevens omdat het hier ook niet om een kleine artiest gaat. Maar goed, niemand is gebaat bij azijngezeik om een formaliteit. In ieder geval erg zuur voor Gordan Downie van The Tragically Hip.

Is overigens niet de eerste keer dat ik iets van deze strekking plaats hier, en de vorige keer werd er niet zo gezeverd. Tevens ook de laatste keer dat ik hier post over mensen die nog niet het tijdige voor eeuwige verruild hebben, dus iedereen kan weer rustig adem halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.