Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
kistenkuif
geplaatst: 17 mei 2016, 21:44 uur
Verdrietig bericht. Zijn debuut was voor mij een ijkpunt in het genre en is dat gebleven.
R.I.P. Guy Clark
R.I.P. Guy Clark
0
geplaatst: 18 mei 2016, 10:59 uur
R.I.P. Adrian Guerra
Drummer/zanger van het fantastische funeraldoomgezelschap Bell Witch.

Drummer/zanger van het fantastische funeraldoomgezelschap Bell Witch.

0
geplaatst: 18 mei 2016, 11:20 uur
Verdorie... Wat een talent, veel te vroeg heengegaan. R.I.P. en bedankt voor de geweldige muziek.
0
geplaatst: 18 mei 2016, 22:03 uur
GrafGantz schreef:
http://pitchfork.com/news/65559-marlene-marder-of-kleenexliliput-has-died/?mbid=social_facebook
http://pitchfork.com/news/65559-marlene-marder-of-kleenexliliput-has-died/?mbid=social_facebook
Kleenex - Nice zou mijn punklijst hebben gehaald als ik hem zou hebben ingeleverd.
RIP Marlene Marder
0
geplaatst: 19 mei 2016, 20:22 uur
0
geplaatst: 20 mei 2016, 08:56 uur
John Berry
Guitarist John Berry, an original member of the rap group Beastie Boys, has died. He was 52, and passed away in hospice in Danvers, Massachusetts this morning
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 mei 2016, 10:34 uur
R.I.P. Guy Clark. Liefhebbers van Clark of het genre moeten beslist een keer goed voor Guy Clark - The Dark (2002) gaan zitten.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 09:57 uur
John Berry: Beastie Boys founder was much more than a punk rock footnote The Guardian
0
geplaatst: 22 mei 2016, 13:42 uur
0
geplaatst: 22 mei 2016, 16:39 uur
Verdomme, gewoon twee fantastische metaldrummers in een week overleden! 
De partijen op Rust in Peace hebben alles wat metaldrummen zo gaaf maakt.

De partijen op Rust in Peace hebben alles wat metaldrummen zo gaaf maakt.
0
geplaatst: 22 mei 2016, 18:46 uur
Rust In Peace, Nick en John!!!
Had Nick niet eens de man met de zeis een kopje kleiner kunnen maken met een straffe drumpartij? Wat een k**periode!!!
Had Nick niet eens de man met de zeis een kopje kleiner kunnen maken met een straffe drumpartij? Wat een k**periode!!!

0
geplaatst: 24 mei 2016, 14:44 uur
Heel slecht nieuws maar zeker niet dood dus of dat hier moet staan weet ik niet.
0
Misterfool
geplaatst: 24 mei 2016, 15:25 uur
Nou ja, terminale hersenkanker lijkt me een doodsvonnis, dus tja.... moet kunnen dat dat hier gepost wordt.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 15:49 uur
vigil schreef:
Heel slecht nieuws maar zeker niet dood dus of dat hier moet staan weet ik niet.
Tja, er is nu eenmaal geen topic voor bijna-dood artiesten. Een heel nieuw topic voor dit bericht lijkt me ook wat overdreven,en als ik het op de artiestenpagina plaats ziet niemand het.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 16:26 uur
Misterfool schreef:
.... moet kunnen dat dat hier gepost wordt.
.... moet kunnen dat dat hier gepost wordt.
Nee.
0
Misterfool
geplaatst: 24 mei 2016, 16:58 uur
ja, dat moet mijn inziens wel kunnen. Zeker gezien de redenen die grafgantz vermeld en tevens omdat het hier ook niet om een kleine artiest gaat. Maar goed, niemand is gebaat bij azijngezeik om een formaliteit. In ieder geval erg zuur voor Gordan Downie van The Tragically Hip.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 17:48 uur
Is overigens niet de eerste keer dat ik iets van deze strekking plaats hier, en de vorige keer werd er niet zo gezeverd. Tevens ook de laatste keer dat ik hier post over mensen die nog niet het tijdige voor eeuwige verruild hebben, dus iedereen kan weer rustig adem halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.