MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
Ach, Gina. Zeer respectabele leeftijd.
R.I.P.

Toch geen jinx geweest van herman, mag ik hopen?

dix
Dat was nogal een boom van een kerel, herinner ik mij. Pun intended.

Nu is hij er helaas mee gekapt.
R.I.P Van Conner.

Rudy Engelebert overleden.
Bassist bij Vitesse, Herman Brood & his Wild Romance, Hollander en nog vele andere Nerderlandse bandjes

zaaf
Rudy, ouwe rocker, toch nog bijna de 73 aangetikt. RIP!

David Crosby zou zijn overleden, aldus Variety en ook de BBC.

Een statement van David zijn vrouw aan Variety. Tegelijkertijd gaan er geruchten dat het een hoax zou zijn.

Stalin schreef:
David Crosby zou zijn overleden, aldus Variety. en ook de BBC.

Een statement van David zijn vrouw aan Variety. Tegelijkertijd gaan er geruchten dat het een hoax zou zijn.
[embed]https://www.telegraaf.nl/entertainment/1666028973/amerikaanse-singer-songwriter-david-crosby-81-overleden[/embed]

Het is wel een hoax geweest maar dit keer lijkt het echt. Alle media hebben het iig overgenomen.

En ze blijven gaan...
DPG Media Privacy Gate

johan de witt schreef:
R.I.P. Gina Lollobrigida
Ken toch twee nummers van haar.

2 grote hits had ze zeker

Ik ken geloof ik geen solowerk van Crosby, maar wel veel wat hij met anderen heeft gedaan. Zijn eerste goede nummer die hij alleen schreef was volgens hemzelf deze:

RIP David Crosby

RIP David Crosby.

Een wonder dat ie het nog zo lang volgehouden heeft, en zelfs nog zo productief was de laatste jaren met een aantal zeer sterke albums. Geweldige zanger en songwriter, sterke en uitgesproken persoonlijkheid. Een groot gemis.

https://media.newyorker.com/photos/5d2ca3ffac66e7000897cbfe/master/w_2560%2Cc_limit/Petrusich-CrosbyDocumentary.jpg

Pffff, weer een grootheid die deze aarde verlaat.
R.I.P. David.

R.I.P. David Crosby.

Dat is droevig nieuws.

David Crosby fuckin legend. RIP held

Één van mijn grote helden

Zijn naam zullen we onthouden. RIP

R.I.P. Rudy Englebert. Bassist van onder meer Vitesse en Herman Brood & His Wild Romance.

R.I.P. David Crosby. Legend en één van de beste vocalisten ooit. Toch nog 81 geworden.

R.I.P. David Crosby

Ik zet Something Fine (Jackson Browne) en Lighthouse (James Taylor) nog maar eens op. David Crosby had de mooiste stem op aarde.

R.I.P. David Crosby,

R.I.P. David Crosby

Wow, hier ben ik wel even stil van. Natuurlijk heeft hij een getroebleerd leven achter de rug, met name vanwege zijn drugsverslaving, maar had het idee dat hij nog best vitaal was, volgens mij stond er zelfs nog een nieuw album in de planning.

De CSNY reünie komt er nu definitief niet meer. Toch zonde dat de heren het nooit meer hebben bijgelegd, het leven is altijd korter dan je denkt.

R.I.P. David Crosby

Hoewel hij er de leeftijd voor had en inderdaad nogal een getroubleerd leven achter de rug had, komt dit voor mij toch onverwacht en als een schok. Zoveel prachtige muziek gemaakt in allerlei samenstellingen (waarbij ik het wat minder bekende CPR graag even met name noem - twee weken terug nog gedraaid) en natuurlijk ook solo. En tot op hoge leeftijd productief met albums die een hoog niveau hadden. Alsof hij het maximale eruit wilde halen. Ik denk dat dat hem ondanks alles ook wel gelukt is.

R.I.P. David Crosby

R.I.P. ook Rudy Englebert. Toch jarenlang mede bepalend geweest voor de sound van de Nederlandse rockmuziek.

R.I.P. David Crosby.
Dank ook voor het mooie laatste optreden met Graham Nash dat ik in 2011 gelukkig heb gezien.
Het is een heel groot verlies voor de rockmuziek, iconen van een onuitwisbare tijd mogen eigenlijk niet overlijden.
Hij was een man van wie je eigenlijk eerder een nieuw album zou verwachten dan dat hij zou overlijden.

Ach jee, David Crosby...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.