MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
Zijn bijdrage aan de muziek is haast niet te overschatten. R.I.P. Burt Bacharach

RIP Paul Janovitz, zanger van Cold Water Flat en tevens de broer van Bill Janovitz van Buffalo Tom.

Zuid-Afrikaanse rapper AKA doodgeschoten in Durban

Kiernan Forbes, zoals de rapper echt heette, werd doodgeschoten bij een restaurant. Een goede vriend van Forbes, chef-kok Tebello Motsoane, overleefde de schietpartij evenmin, schrijft de BBC.

De La Soul-rapper Trugoy the Dove (54) overleden - nos.nl

Ik heb De La Soul nog een sterk optreden zien geven een paar jaar terug in de Ziggo Dome. Wat hebben ze veel lekkere muziek gemaakt.

En ineens 54 jaar oud pas... R.I.P David Jolicoeur.

RIP David Jolicoeur. Genieter van yoghurt, groot MC en lid van misschien wel mijn favoriete hip-hop act ooit.

zaaf
RIP Trugoy

Ai, 54 jaar. Genoten (en nog steeds genieten) van hun werk.

RIP Trugoy.

Yak
Allemachtig, totaal onverwacht.

R.I.P. Trugoy.

Ach, De La Soul was één van de bands die me liet horen dat hiphop ook anders kan klinken en altijd liefde voor gehouden. We zouden ze samen met de oudste Bonk Junior gaan zien in november in Groningen, maar dat concert werd (wederom, want eerder gebeurde dat op het laatste moment afzeggen al ergens in maart) op het laatste moment afgezegd vanwege dat er één van hen met het RS-virus in het vliegtuig zat. De herkansing zal niet meer komen. Toch dankbaar voor alle heerlijke muziek die ze gemaakt hebben.

RIP Trugoy

De La Soul Is Dead helemaal stukgedraaid op m'n walkman op vakantie. Eén van mijn eerste kennismakingen met serieuze muziek. Jeugdheld Plug 2, RIP.

Schokkend nieuws. Net nu ze met Prince Paul aan een nieuw album aan het werken waren. Zoveel plezier en genot gevonden in de muziek van de groep. RIP.

R.I.P. Trugoy

Wat een triest nieuws. R.I.P Trugoy

bah was het eerste nieuws wat ik vanmorgen hoorde-altijd verdacht wanneer je een artiest/act opeens veel ziet waar je heel lang niks meer over hoort.

De La Soul hoort echt bij mijn middelbare schooltijd en bij de softere kant van hiphop die prima wegluisterde en een keur aan samples. Vooral De la Soul is dead en Bionix sterke albums. 54 een belachelijke leeftijd en veels te jong

panjoe (moderator)
R.I.P. Plug 2

Ik sluit me aan bij het verhaal van Bonk. Had ze graag in Groningen gezien. Spijtig en veel te jong

Ach die goeie ouwe ouwe newbeat rakker. Ook weer erg jong (of zelfverkozen?) gestorven.

R.I.P.

R.I.P. Trugoy

R.I.P. Peter Renkens

Nathan Coles, UK tech-house legend, dies, aged 52 | DJMag.com

O.a Fabric 28 gemixt, maar ook bekend met Housey Doingz.

R.I.P. ook nog voor Peter Renkens, The Sound of C is een klassieker!

Majk Moti is in de tussentijd ook van ons heen gegaan. Die nam ooit de gitaar bij Running Wild ter hand op onder anderen diens belangrijkste platen: Under Jolly Roger en Death Or Glory

R.I.P. Majk Moti

Goh, toevallig vorig weekend vanwege het overlijden van Burt Bacharach deze verzamelaar eens aangeslingerd, en daar kwam ie 2x langs.

RIP Chuck Jackson.

Ach Jezus

RIP Steve Mackey

Hij ging al niet mee met de upcoming tournee.
Triest nieuws zeg.

Steve Mackey R.I.P.

O, man, daar schrik ik wel even van!

Damn

Gast
geplaatst: vandaag om 04:27 uur

geplaatst: vandaag om 04:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.