MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
Wegens misbruik veroordeelde presentator Rolf Harris (93) overleden | Media | NU.nl

Altijd twijfelachtig of en hoe te rouwen bij dergelijke controversiële (zeg maar gerust criminele) figuren, maar toch het vermelden waard vanwege ‘s mans sporen in de muziekindustrie.

Rip Kirk Arrington ( metal church)

Tina Turner

R.I.P Tina Turner

Ja. Ik las het ook net. Dat was wel een begrip in de muziekwereld zeg. Jeetje..

Singer Tina Turner dies aged 83 | Reuters

R.I.P. Tina Turner

Tina Turner

Rest in peace, lady. Je was en bent een grote dame in de muziekscene.

Wat een stem, wat een artiest! R.I.P. Tina

R.I.P.
Tina

Ach jee, een geweldige artieste is niet meer!

R.I.P. Tina Turner

Tidalwave
She's travelled finally to her Nutbush City Limits. Rest in Peace Tina Turner.

Vanochtend kwam hier Steamy Windows voorbij op MTV, toen een tijdje op haar wiki zitten neuzen. Ze heeft toch wel een hoop goede nummers gemaakt.

R.I.P.

Rip tina turner

Ach, Tina Turner,
Een fenomeen
Rust in vrede

R.I.P. Tina Turner.

Morgen in de kroeg waar ik werk maar een paar plaatjes van haar draaien.
R.I.P.

One special big wheel sadly stopped turning R.I.P. Tina Turner

R.I.P. Tina Turner.

Een naam die mij gek genoeg doet denken aan de Corona-periode. Toentertijd slenterde ik van een bijna uitgestorven Utrecht-Station, langs de reclameborden van de Jaarbeurs, naar mijn werk. De Tina Turner-musical werd op de gevel van de Jaarbeurs aangeprezen; evenzeer tijdelijk vastgezet gedurende de lockdown. In die periode heb ik We Don't Need Another Hero i.i.g nog best vaak gedraaid.

CorvisChristi (crew)
Ach Tina Turner. Het einde van een tijdperk. "Whatever You Want" zonet nog eventjes gedraaid. Wat mij betreft haar beste nummer.
RIP Tina.

The Queen of Rock 'n Roll is niet meer...

Rust zacht mevrouw Turner.

Tina Turner, wat een groot soul & funk artiest. Ik heb haar nog de J.C. Arena zien inpakken, toen ze al wat ouder was, in 1996. Daarvoor in 1990 zag ik haar in de Galgenwaard.

Natuurlijk ook Ike & Tina Turner: veel goede muziek, maar Ike bleek een foute man te zijn. Daarna solo zoveel succes, zoveel mooie nummers. Wat een uitstraling, wat een stem. R.I.P. Tina

Wat een triest nieuws van Tina. Net Better Be Good To Me nog maar eens gedraaid

R.I.P. Tina Turner.
Maar weinigen hebben zo'n imposante carrière achter de rug.
En zo'n oeuvre achtergelaten.

Gisteren in de AH werd het duet met Eros gedraaid en dacht ik nog, nee geen goeie aanvulling. Het origineel is stukken beter. Desalniettemin zal ze, met haar oeuvre, worden gemist. RIP.

Rip Tina " simply the best" Turner

Hoezeer ik Turner als artiest ook waardeer, mijn oudste en dierbaarste herinnering aan haar is er één waar zij part noch deel aan had en waar ze vermoedelijk ook nooit lucht van heeft gekregen: de eervolle vermelding in dit lied van Herman van Veen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.