Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2023, 18:19 uur
Wegens misbruik veroordeelde presentator Rolf Harris (93) overleden | Media | NU.nl
Altijd twijfelachtig of en hoe te rouwen bij dergelijke controversiële (zeg maar gerust criminele) figuren, maar toch het vermelden waard vanwege ‘s mans sporen in de muziekindustrie.
Altijd twijfelachtig of en hoe te rouwen bij dergelijke controversiële (zeg maar gerust criminele) figuren, maar toch het vermelden waard vanwege ‘s mans sporen in de muziekindustrie.
2
geplaatst: 24 mei 2023, 20:41 uur
Ja. Ik las het ook net. Dat was wel een begrip in de muziekwereld zeg. Jeetje..
Singer Tina Turner dies aged 83 | Reuters
Singer Tina Turner dies aged 83 | Reuters
1
geplaatst: 24 mei 2023, 20:47 uur
Tina Turner 
Rest in peace, lady. Je was en bent een grote dame in de muziekscene.

Rest in peace, lady. Je was en bent een grote dame in de muziekscene.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 20:52 uur
Ach jee, een geweldige artieste is niet meer!
R.I.P. Tina Turner
R.I.P. Tina Turner
0
Tidalwave
geplaatst: 24 mei 2023, 20:53 uur
She's travelled finally to her Nutbush City Limits. Rest in Peace Tina Turner.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 20:53 uur
Vanochtend kwam hier Steamy Windows voorbij op MTV, toen een tijdje op haar wiki zitten neuzen. Ze heeft toch wel een hoop goede nummers gemaakt.
R.I.P.
R.I.P.
2
geplaatst: 24 mei 2023, 21:11 uur
Morgen in de kroeg waar ik werk maar een paar plaatjes van haar draaien.
R.I.P.
R.I.P.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 21:15 uur
R.I.P. Tina Turner.
Een naam die mij gek genoeg doet denken aan de Corona-periode. Toentertijd slenterde ik van een bijna uitgestorven Utrecht-Station, langs de reclameborden van de Jaarbeurs, naar mijn werk. De Tina Turner-musical werd op de gevel van de Jaarbeurs aangeprezen; evenzeer tijdelijk vastgezet gedurende de lockdown. In die periode heb ik We Don't Need Another Hero i.i.g nog best vaak gedraaid.
Een naam die mij gek genoeg doet denken aan de Corona-periode. Toentertijd slenterde ik van een bijna uitgestorven Utrecht-Station, langs de reclameborden van de Jaarbeurs, naar mijn werk. De Tina Turner-musical werd op de gevel van de Jaarbeurs aangeprezen; evenzeer tijdelijk vastgezet gedurende de lockdown. In die periode heb ik We Don't Need Another Hero i.i.g nog best vaak gedraaid.
1
CorvisChristi (crew)
geplaatst: 24 mei 2023, 21:16 uur
Ach Tina Turner. Het einde van een tijdperk. "Whatever You Want" zonet nog eventjes gedraaid. Wat mij betreft haar beste nummer.
RIP Tina.
RIP Tina.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 21:17 uur
The Queen of Rock 'n Roll is niet meer... 
Rust zacht mevrouw Turner.

Rust zacht mevrouw Turner.
2
geplaatst: 24 mei 2023, 21:19 uur
Tina Turner, wat een groot soul & funk artiest. Ik heb haar nog de J.C. Arena zien inpakken, toen ze al wat ouder was, in 1996. Daarvoor in 1990 zag ik haar in de Galgenwaard.
Natuurlijk ook Ike & Tina Turner: veel goede muziek, maar Ike bleek een foute man te zijn. Daarna solo zoveel succes, zoveel mooie nummers. Wat een uitstraling, wat een stem. R.I.P. Tina
Natuurlijk ook Ike & Tina Turner: veel goede muziek, maar Ike bleek een foute man te zijn. Daarna solo zoveel succes, zoveel mooie nummers. Wat een uitstraling, wat een stem. R.I.P. Tina

1
geplaatst: 24 mei 2023, 21:30 uur
Wat een triest nieuws van Tina. Net Better Be Good To Me nog maar eens gedraaid 

1
geplaatst: 24 mei 2023, 21:32 uur
R.I.P. Tina Turner.
Maar weinigen hebben zo'n imposante carrière achter de rug.
En zo'n oeuvre achtergelaten.
Maar weinigen hebben zo'n imposante carrière achter de rug.
En zo'n oeuvre achtergelaten.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 21:35 uur
Gisteren in de AH werd het duet met Eros gedraaid en dacht ik nog, nee geen goeie aanvulling. Het origineel is stukken beter. Desalniettemin zal ze, met haar oeuvre, worden gemist. RIP.
1
geplaatst: 24 mei 2023, 22:00 uur
Hoezeer ik Turner als artiest ook waardeer, mijn oudste en dierbaarste herinnering aan haar is er één waar zij part noch deel aan had en waar ze vermoedelijk ook nooit lucht van heeft gekregen: de eervolle vermelding in dit lied van Herman van Veen.
* denotes required fields.