MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:

Die link is bij mij geblokkeerd.

Ik dacht, waar ken ik die ook al weer van. Bekend gezicht ook. Van I Lie and I Cheat van Won Ton Ton natuurlijk. Jong nog, zeg. Rust zacht, Bea.

Bij mij werkt de link ook niet maar dit is wel heel treurig nieuws, erg jong ook nog. Bekend van die ene prachtige hit en de hoofdrol in de film van en met Urbanus

Rip Bea

DPG Media Privacy Gate - hln.be

DjFrankie (moderator)
Rip Bea

Bij mij doet die link van Otto Bahn (goede naam trouwens ) het ook niet, maar deze wel:

Presentatrice en zangeres Bea Van der Maat (62) is overleden
- hln.be

Bea Van Der Maat, daar schrik ik toch ook wel van. Ik kreeg de Home elpee van Won Ton Ton voor mijn verjaardag van klasgenoten. Ik was erg onder de indruk van de Can I Come Near You single, en dan wil je de plaat ook hebben. Met Kloot Per W nog over haar gesproken, die heeft er verschillende malen mee samen gewerkt. Geen icoon, maar wel erg dierbaar, mooie herinneringen aan Won Ton Ton. Prachtmens

Wat een triest nieuws..
Bea was echt zo'n een tv-gezicht uit mijn kindertijd (een beetje zoals Bartje Peeters, Sabine De Vos, Marcel Vanthilt, Sergio begot, etc..). Ze deed het hart van menige jonge jongen ook wel wat sneller slaan.. (enfin, het mijne toch).
Ik luisterde het album van Won Ton Ton nooit eerder; maar draai het nu toch maar eens ter nagedachtenis. RIP, Bea..

Martine, Sinéad, en nu Bea - het mag ook wel eens gaan stoppen nu... 't begint deprimerend te worden.

R.I.P. Bea â˜šī¸

Voor mij is Bea van der Maat de zangeres van een liedje dat ik als 12-jarige helemaal weg van was. En dat bleef. I Lie and I Cheat is een onverslijtbaar liedje. Ik maakte al eigen jaarlijstjes en dit haalde dat jaar de top 3 van het jaar. Ik heb zelfs nog wat albums van Won Ton Ton in de kast staan

E40
herman schreef:
Bij mij doet die link van Otto Bahn (goede naam trouwens ) het ook niet, maar deze wel:

Presentatrice en zangeres Bea Van der Maat (62) is overleden
- hln.be

Bedankt voor de goede link , ik zal teveel van mijn melk geweest zijn .

Zack
Even een muziekske. Geschreven en gezongen door Meisner.

Top ja , live zo goed ook ....zulke topbands zonder fratsen heb je tegenwoordig niet meer....hoor dat publiek ook .

Zack schreef:
Even een muziekske. Geschreven en gezongen door Meisner.
(embed) Top ja , live zo goed ook ....zulke topbands zonder fratsen heb je tegenwoordig niet meer....hoor dat publiek ook .

Mooi muziekje hoor, maar waarom haal je steeds je post weg en plaats je hem dan later opnieuw?
Krijgt het niet genoeg aandacht naar je zin?

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Voor mij is Bea van der Maat de zangeres van een liedje dat ik als 12-jarige helemaal weg van was. En dat bleef. I Lie and I Cheat is een onverslijtbaar liedje. Ik maakte al eigen jaarlijstjes en dit haalde dat jaar de top 3 van het jaar. Ik heb zelfs nog wat albums van Won Ton Ton in de kast staan

Ik was destijds 9 en maakte in 1988 mijn allereerste Top 100 Aller Tijden. I Lie and I Cheat was de #100.

Inderdaad; onverslijtbaar. Bea's prachtige universele stemgeluid verried overigens niet dat ze uit België kwam.

Won Ton Ton is voor mij ook onlosmakelijk verbonden met die andere Belgische pure pop band met zangeres van eind jaren '80 / begin jaren '90: Vaya Con Dios. Die hadden uiteindelijk wat meer succes maar dat had er volgens mij voor Won Ton Ton ook echt in kunnen zitten.

Programmeur Metropool Hengelo (41) overleden tijdens bergwandeling op Corsica: "We zijn er kapot van" - RTV Oost - rtvoost.nl

Ik heb hem persoonlijk slechts een aantal keer gesproken, ik ken wel veel mensen die regelmatig met hem om gingen. Hij was altijd een superaardige gast die enorm veel heeft betekend voor de Twentse muziekscene. Heel treurig voor zijn gezin ook

Onweerwolf
Hij was tevens gitarist bij het ondergewaardeerde Escutcheon & niet al te sterke Devious.

Hij is al een tijdje dood, maar toch: laten we hem niet overslaan. Edi Chin is op 25 juni overleden. De gitarist, in 1948 in Singapore geboren als Yung Fook Chin, was in 1976 samen met Annie Lennox en Dave Stewart een van de oprichters van the Tourists. Met die band scoorde hij twee Britse top 10-hits. In 1980 viel de band uit elkaar; Lennox en Stewart gingen uitermate succesvol door als Eurythmics, Chin en Tourists-gitarist Peet Coombs gingen uitermate anoniem door als Acid Drops. Waarna Chin studiomuzikant werd. Edi Chin is 74 jaar geworden.

chartsmaster schreef:
DIt schreef Morrissey gisteren:

“𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐨𝐧đĨ𝐲 đŦ𝐨 đĻ𝐮𝐜𝐡 ‘đŦ𝐞đĨ𝐟’ 𝐭𝐨 𝐠đĸđ¯đž. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ 𝐝đĢ𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐡𝐞đĢ đĨ𝐚𝐛𝐞đĨ 𝐚𝐟𝐭𝐞đĢ đŦ𝐞đĨđĨđĸ𝐧𝐠 𝟕 đĻđĸđĨđĨđĸ𝐨𝐧 𝐚đĨ𝐛𝐮đĻđŦ 𝐟𝐨đĢ 𝐭𝐡𝐞đĻ. 𝐒𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚đĻ𝐞 𝐜đĢđšđŗđžđ, 𝐲𝐞đŦ, 𝐛𝐮𝐭 𝐮𝐧đĸ𝐧𝐭𝐞đĢ𝐞đŦ𝐭đĸ𝐧𝐠, đ§đžđ¯đžđĢ. 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐡đĸ𝐧𝐠 𝐰đĢ𝐨𝐧𝐠. 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐩đĢ𝐨𝐮𝐝 đ¯đŽđĨ𝐧𝐞đĢ𝐚𝐛đĸđĨđĸ𝐭𝐲 … 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞đĢ𝐞 đĸđŦ 𝐚 𝐜𝐞đĢ𝐭𝐚đĸ𝐧 đĻ𝐮đŦđĸ𝐜 đĸ𝐧𝐝𝐮đŦ𝐭đĢ𝐲 𝐡𝐚𝐭đĢ𝐞𝐝 𝐟𝐨đĢ đŦđĸ𝐧𝐠𝐞đĢđŦ 𝐰𝐡𝐨 𝐝𝐨𝐧’𝐭 ‘𝐟đĸ𝐭 đĸ𝐧’ (𝐭𝐡đĸđŦ 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐨𝐧đĨ𝐲 𝐭𝐨𝐨 𝐰𝐞đĨđĨ), 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚đĢ𝐞 đ§đžđ¯đžđĢ 𝐩đĢ𝐚đĸđŦ𝐞𝐝 𝐮𝐧𝐭đĸđĨ 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 - 𝐰𝐡𝐞𝐧, 𝐟đĸ𝐧𝐚đĨđĨ𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧’𝐭 𝐚𝐧đŦ𝐰𝐞đĢ 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐓𝐡𝐞 𝐜đĢ𝐮𝐞đĨ 𝐩đĨ𝐚𝐲𝐩𝐞𝐧 𝐨𝐟 𝐟𝐚đĻ𝐞 𝐠𝐮đŦ𝐡𝐞đŦ 𝐰đĸ𝐭𝐡 𝐩đĢ𝐚đĸđŦ𝐞 𝐟𝐨đĢ 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 … 𝐰đĸ𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐮đŦ𝐮𝐚đĨ đĻ𝐨đĢ𝐨𝐧đĸ𝐜 đĨ𝐚𝐛𝐞đĨđŦ 𝐨𝐟 “đĸ𝐜𝐨𝐧” 𝐚𝐧𝐝 “đĨ𝐞𝐠𝐞𝐧𝐝”. 𝐘𝐨𝐮 𝐩đĢ𝐚đĸđŦ𝐞 𝐡𝐞đĢ 𝐧𝐨𝐰 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮đŦ𝐞 đĸ𝐭 đĸđŦ 𝐭𝐨𝐨 đĨ𝐚𝐭𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐝𝐧’𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐭đŦ 𝐭𝐨 đŦ𝐮𝐩𝐩𝐨đĢ𝐭 𝐡𝐞đĢ 𝐰𝐡𝐞𝐧 đŦ𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ 𝐚đĨđĸđ¯đž 𝐚𝐧𝐝 đŦ𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ đĨ𝐨𝐨𝐤đĸ𝐧𝐠 𝐟𝐨đĢ 𝐲𝐨𝐮. 𝐓𝐡𝐞 𝐩đĢ𝐞đŦđŦ 𝐰đĸđĨđĨ đĨ𝐚𝐛𝐞đĨ 𝐚đĢ𝐭đĸđŦ𝐭đŦ 𝐚đŦ 𝐩𝐞đŦ𝐭đŦ 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮đŦ𝐞 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰đĸ𝐭𝐡𝐡𝐨đĨ𝐝 … 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐨𝐮đĨ𝐝 𝐜𝐚đĨđĨ 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝 đŦ𝐚𝐝, 𝐟𝐚𝐭, đŦ𝐡𝐨𝐜𝐤đĸ𝐧𝐠, đĸ𝐧đŦ𝐚𝐧𝐞 … 𝐨𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲! 𝐌𝐮đŦđĸ𝐜 𝐂𝐄𝐎đŦ 𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ đĻ𝐨đŦ𝐭 𝐜𝐡𝐚đĢđĻđĸ𝐧𝐠 đŦđĻđĸđĨ𝐞 𝐚đŦ 𝐭𝐡𝐞𝐲 đĢ𝐞𝐟𝐮đŦ𝐞𝐝 𝐡𝐞đĢ 𝐟𝐨đĢ 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ đĢ𝐨đŦ𝐭𝐞đĢ 𝐚đĢ𝐞 đĒ𝐮𝐞𝐮đĸ𝐧𝐠-𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐜𝐚đĨđĨ 𝐡𝐞đĢ 𝐚 “𝐟𝐞đĻđĸ𝐧đĸđŦ𝐭 đĸ𝐜𝐨𝐧”, 𝐚𝐧𝐝 𝟏𝟓 đĻđĸ𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐜𝐞đĨ𝐞𝐛đĢđĸ𝐭đĸ𝐞đŦ 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐛đĨđĸ𝐧đŦ 𝐟đĢ𝐨đĻ 𝐡𝐞đĨđĨ 𝐚𝐧𝐝 đĢ𝐞𝐜𝐨đĢ𝐝 đĨ𝐚𝐛𝐞đĨđŦ 𝐨𝐟 𝐚đĢ𝐭đĸ𝐟đĸ𝐜đĸ𝐚đĨđĨ𝐲 𝐚đĢ𝐨𝐮đŦ𝐞𝐝 𝐝đĸđ¯đžđĢđŦđĸ𝐭𝐲 𝐚đĢ𝐞 đŦđĒđŽđžđžđŗđĸ𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐓𝐰đĸ𝐭𝐭𝐞đĢ 𝐭𝐨 𝐭𝐰đĸ𝐭𝐭𝐞đĢ 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ đŖđĸ𝐛𝐛𝐞đĢ-đŖđšđ›đ›đžđĢ … 𝐰𝐡𝐞𝐧 đĸ𝐭 𝐰𝐚đŦ 𝐘𝐎𝐔 𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐚đĨ𝐤𝐞𝐝 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝 đĸ𝐧𝐭𝐨 𝐠đĸđ¯đĸ𝐧𝐠 𝐮𝐩 … 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮đŦ𝐞 đŦ𝐡𝐞 đĢ𝐞𝐟𝐮đŦ𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 đĨ𝐚𝐛𝐞đĨđĨ𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 đŦ𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ 𝐝𝐞𝐠đĢ𝐚𝐝𝐞𝐝, 𝐚đŦ 𝐭𝐡𝐨đŦ𝐞 𝐟𝐞𝐰 𝐰𝐡𝐨 đĻđ¨đ¯đž 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨đĢđĨ𝐝 𝐚đĢ𝐞 𝐚đĨ𝐰𝐚𝐲đŦ 𝐝𝐞𝐠đĢ𝐚𝐝𝐞𝐝. 𝐖𝐡𝐲 đĸđŦ 𝐀𝐍𝐘𝐁𝐎𝐃𝐘 đŦ𝐮đĢ𝐩đĢđĸđŦ𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝 𝐎’𝐂𝐨𝐧𝐧𝐨đĢ đĸđŦ 𝐝𝐞𝐚𝐝? 𝐖𝐡𝐨 𝐜𝐚đĢ𝐞𝐝 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐨 đŦđšđ¯đž 𝐉𝐮𝐝𝐲 𝐆𝐚đĢđĨ𝐚𝐧𝐝, 𝐖𝐡đĸ𝐭𝐧𝐞𝐲 𝐇𝐨𝐮đŦ𝐭𝐨𝐧, 𝐀đĻ𝐲 𝐖đĸ𝐧𝐞𝐡𝐨𝐮đŦ𝐞, 𝐌𝐚đĢđĸđĨ𝐲𝐧 𝐌𝐨𝐧đĢ𝐨𝐞, 𝐁đĸđĨđĨđĸ𝐞 𝐇𝐨đĨđĸ𝐝𝐚𝐲? 𝐖𝐡𝐞đĢ𝐞 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞đŦ𝐭 𝐨𝐮𝐭𝐜𝐨đĻ𝐞? 𝐖𝐚đŦ 𝐭𝐡đĸđŦ đĻ𝐮đŦđĸ𝐜 đĻ𝐚𝐝𝐧𝐞đŦđŦ 𝐰𝐨đĢ𝐭𝐡 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝’đŦ đĨđĸ𝐟𝐞? 𝐍𝐨, đĸ𝐭 𝐰𝐚đŦ𝐧’𝐭. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ 𝐚 𝐜𝐡𝐚đĨđĨ𝐞𝐧𝐠𝐞, 𝐚𝐧𝐝 đŦ𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮đĨ𝐝𝐧’𝐭 𝐛𝐞 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐝-𝐮𝐩, 𝐚𝐧𝐝 đŦ𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮đĢ𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐨 đŦ𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 đžđ¯đžđĢ𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞đĨđŦ𝐞 đŦ𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 đŦ𝐚𝐟𝐞đĨ𝐲 đŦđĸđĨ𝐞𝐧𝐭. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚đŦ 𝐡𝐚đĢ𝐚đŦđŦ𝐞𝐝 đŦđĸđĻ𝐩đĨ𝐲 𝐟𝐨đĢ 𝐛𝐞đĸ𝐧𝐠 𝐡𝐞đĢđŦ𝐞đĨ𝐟. 𝐇𝐞đĢ 𝐞𝐲𝐞đŦ 𝐟đĸ𝐧𝐚đĨđĨ𝐲 𝐜đĨ𝐨đŦ𝐞𝐝 đĸ𝐧 đŦ𝐞𝐚đĢ𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐚 đŦ𝐨𝐮đĨ đŦ𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮đĨ𝐝 𝐜𝐚đĨđĨ 𝐡𝐞đĢ 𝐨𝐰𝐧. 𝐀đŦ 𝐚đĨ𝐰𝐚𝐲đŦ, 𝐭𝐡𝐞 đĨ𝐚đĻ𝐞đŦ𝐭đĢ𝐞𝐚đĻ𝐞đĢđŦ đĻđĸđŦđŦ 𝐭𝐡𝐞 đĢđĸ𝐧𝐠đĸ𝐧𝐠 𝐩𝐨đĸ𝐧𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐰đĸ𝐭𝐡 đĨ𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 đŖđšđ°đŦ 𝐭𝐡𝐞𝐲 đĢ𝐞𝐭𝐮đĢ𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 đĸ𝐧đŦ𝐮đĨ𝐭đĸ𝐧𝐠đĨ𝐲 đŦ𝐭𝐮𝐩đĸ𝐝 “đĸ𝐜𝐨𝐧” 𝐚𝐧𝐝 “đĨ𝐞𝐠𝐞𝐧𝐝” 𝐰𝐡𝐞𝐧 đĨ𝐚đŦ𝐭 𝐰𝐞𝐞𝐤 𝐰𝐨đĢ𝐝đŦ 𝐟𝐚đĢ đĻ𝐨đĢ𝐞 𝐜đĢ𝐮𝐞đĨ 𝐚𝐧𝐝 𝐝đĸđŦđĻđĸđŦđŦđĸđ¯đž 𝐰𝐨𝐮đĨ𝐝 đĄđšđ¯đž 𝐝𝐨𝐧𝐞. 𝐓𝐨đĻ𝐨đĢđĢ𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐰𝐧đĸ𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐩đŦ 𝐟đĨđĸ𝐩 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ 𝐨𝐧đĨđĸ𝐧𝐞 đŦ𝐡đĸ𝐭𝐩𝐨đŦ𝐭đŦ 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ 𝐜𝐨đŦ𝐲 𝐂𝐚𝐧𝐜𝐞đĢ 𝐂𝐮đĨ𝐭𝐮đĢ𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ đĻ𝐨đĢ𝐚đĨ đŦ𝐮𝐩𝐞đĢđĸ𝐨đĢđĸ𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞đĸđĢ 𝐨𝐛đĸ𝐭𝐮𝐚đĢđĸ𝐞đŦ 𝐨𝐟 𝐩𝐚đĢđĢ𝐨𝐭𝐞𝐝 đ¯đ¨đĻđĸ𝐭 … 𝐚đĨđĨ 𝐨𝐟 𝐰𝐡đĸ𝐜𝐡 𝐰đĸđĨđĨ 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 đĨ𝐲đĸ𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐝𝐚𝐲đŦ đĨđĸ𝐤𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 … 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐒đĸ𝐧𝐞𝐚𝐝 𝐝𝐨𝐞đŦ𝐧’𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮đĢ đŦ𝐭𝐞đĢđĸđĨ𝐞 đŦđĨ𝐨𝐩.”
𝐌𝐎𝐑𝐑𝐈𝐒𝐒𝐄𝐘 𝟐𝟔 𝐉𝐮đĨ𝐲, 𝟐𝟎𝟐𝟑.

Zie dit nu pas, maar wat een held. Preach hoor. Wooord up.

Zelfde zal ongetwijfeld gebeuren mocht Mozzer komen te liggen, allemaal zullen ze opeens z'n hielen zitten likken. Wat jij, luigifort?

Geen idee, niet zo mee bezig...

luigifort schreef:
Geen idee, niet zo mee bezig...

Goed dat je weer terug op de site bent wel

Johnny Marr schreef:
Zie dit nu pas, maar wat een held. Preach hoor. Wooord up.
Zelfde zal ongetwijfeld gebeuren mocht Mozzer komen te liggen, allemaal zullen ze opeens z'n hielen zitten likken. Wat jij, luigifort?

Ik heb na de dood van Sinéad wel een dertigtal in memoriams gelezen, van collega-muzikanten, fans, volgers en zielsverwanten, uiteenlopend van korte commentaren à la 'Dappere strijder' tot uitgebteidere stukken zoals die van Morrissey.
Maar als ik het goed begrijp zijn dat dus allemaal hielenlikkers, ipv mensen die geraakt zijn door haar dood en vanuit hun emotie hun hart laten spreken.
Nee, oké, dan snappen we elkaar.
Of ben jij weer zo iemand die alles aangrijpt om zijn Morrissey-haat te spuien?

chartsmaster schreef:
Of ben jij weer zo iemand die alles aangrijpt om zijn Morrissey-haat te spuien?

Niet om het een of ander hoor, maar hij noemt Morrissey een held. Maar wellicht heb jij een andere definitie van 'haat', dat kan ook natuurlijk

En Morrissey doelt natuurlijk meer op de algehele tendens, hij bedoelt niet letterlijk dat iedereen die nu een positief stukje over Sinead schrijft 20-25 jaar geleden negatieve stukken aan het schrijven waren.

Onweerwolf
'Lamestreamer' vind ik wel een mooie term.

GrafGantz schreef:
hij noemt Morrissey een held. .

Ik had even het idee dat daar het sarcasme van afdroop

Onweerwolf schreef:
'Lamestreamer' vind ik wel een mooie term.

Ik moest 'm opzoeken. Weer wat geleerd

Onweerwolf
chartsmaster schreef:
(quote)

Ik had even het idee dat daar het sarcasme van afdroop

Ik mag hopen dat het sarcastisch was.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik mag hopen dat het sarcastisch was.

Johnny Marr doet niet aan sarcasme, daar is ie niet intelligent genoeg voor.

Intussen wacht de dood op niemand...
Theo van Tol is overleden, de accordeonist van de Amsterdam Klezmer Band.

Ach, afgelopen september nog live gezien in Paradiso toen ze hun 25-jarig bestaan vierden. In december kwam al het bericht dat hij vanwege zijn gezondheid voor onbepaalde tijd niet meer op kon treden, maar dit verwacht je dan toch ook niet... Heb ze een paar keer mogen zien en dat was mede dankzij Theo elke keer weer een geweldig feest.

Rust zacht...

GrafGantz schreef:
Johnny Marr doet niet aan sarcasme, daar is ie niet intelligent genoeg voor.

O, nu snap ik waarom ik zo bloedje hilarisch ben.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:05 uur

geplaatst: vandaag om 19:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.