Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2022, 23:06 uur
0
geplaatst: 23 januari 2022, 16:04 uur
R.I.P. Don Wilson, lid van een ultieme gitaarband (zelf ben ik vooral fan van Walk don't run).
1
geplaatst: 24 januari 2022, 12:55 uur
RIP R. Dean Taylor (There's a Ghost in My House/Gotta See Jane)
Motown songwriter, Toronto’s R. Dean Taylor dies at age 82 - thestar.com
Motown songwriter, Toronto’s R. Dean Taylor dies at age 82 - thestar.com
0
geplaatst: 25 januari 2022, 19:58 uur
RuudC schreef:
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigenlijk veel te weinig Budgie geluisterd hebt....
Budgie's Burke Shelley Dies At 71 - Blabbermouth.net
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigenlijk veel te weinig Budgie geluisterd hebt....
Budgie's Burke Shelley Dies At 71 - Blabbermouth.net
Oh shock bij mij, ik heb Budgie wel enorm veel beluisterd.
Ik zie het nu pas via Wikipedia dat hij dood is, ging hem eens opzoeken want ik wist dat hij een ziekte had en geen operatie meer wilde.
Er zou nog 1 Budgie album uitkomen zei hij een tijdje geleden(uit oud materiaal geloof ik), hopelijk komt het er nog.
Een van DE artiesten voor mij, RIP Burke Shelley
0
geplaatst: 25 januari 2022, 20:15 uur
RIP R. Dean Taylor
Had nog overwogen hem voor de zwarte lijst te nomineren.
Had nog overwogen hem voor de zwarte lijst te nomineren.
1
geplaatst: 31 januari 2022, 10:06 uur
Hargus ''Pig'' Robbins is overleden.
Hargus “Pig” Robbins, a Country Music Hall of Fame member who played piano on thousands of Nashville sessions and was renowned to Bob Dylan fans for his work on “Blonde on Blonde,” has died at age 84.
Hargus “Pig” Robbins, a Country Music Hall of Fame member who played piano on thousands of Nashville sessions and was renowned to Bob Dylan fans for his work on “Blonde on Blonde,” has died at age 84.
0
geplaatst: 31 januari 2022, 13:55 uur
0
geplaatst: 31 januari 2022, 14:18 uur
0
geplaatst: 2 februari 2022, 00:22 uur
Jon Zazula oftewel Jonny Z is overleden. Geen muzikant maar wel onder meer de man achter Megaforce records en de man die bijvoorbeeld Metallica en Anthrax aan ons opdrong
0
geplaatst: 2 februari 2022, 06:50 uur
R.I.P. Jon Zazula. Dat is een grote naam binnen de metal die heen is gegaan. Nu herenigd met Marsha als ik het zo zie: Jon Zazula - Wikipedia - en.wikipedia.org
1
geplaatst: 2 februari 2022, 14:51 uur
Monica Vitti overleden
De mooiste vrouw ooit, in ieder geval voor de volle duur van Antonioni's l' Eclisse.
De mooiste vrouw ooit, in ieder geval voor de volle duur van Antonioni's l' Eclisse.
0
geplaatst: 5 februari 2022, 14:24 uur
Toch even wat zeggen over Joe Diorio, een paar dagen geleden overleden op 85 jarige leeftijd.
Bij het grote publiek onbekend maar toch van grote invloed op het moderne jazz gitaar techniek.
Als artiest en als leraar.
Mijn leraar noemt hem een Jazz Guitarist's Jazz Gitarist,..
Bij het grote publiek onbekend maar toch van grote invloed op het moderne jazz gitaar techniek.
Als artiest en als leraar.
Mijn leraar noemt hem een Jazz Guitarist's Jazz Gitarist,..
0
ohmusica
geplaatst: 6 februari 2022, 19:03 uur
Lata Mangeshkar, de Nachtegaal van India, 1929-2022, शांति से आराम करें (R I P), zong 30.000 nummers in talloze films
zie
zie
1
geplaatst: 6 februari 2022, 20:19 uur
R.I.P. Syl Johnson
Qua naam niet zo bekend als Gaye, Wonder, Redding of Withers, maar de man heeft een karrenvracht aan mooie liedjes opgenomen. Is It Because I'm Black is zijn signature song, al zullen de meeste mensen hem wellicht kennen van het talloze malen gesampelde Different Strokes. Een grootheid binnen het genre.
Qua naam niet zo bekend als Gaye, Wonder, Redding of Withers, maar de man heeft een karrenvracht aan mooie liedjes opgenomen. Is It Because I'm Black is zijn signature song, al zullen de meeste mensen hem wellicht kennen van het talloze malen gesampelde Different Strokes. Een grootheid binnen het genre.
0
geplaatst: 9 februari 2022, 20:47 uur
0
geplaatst: 9 februari 2022, 22:08 uur
Oef, ik ken niet zoveel van Syl, maar Is It Because I'm Black? is hartverscheurend. Betty heeft natuurlijk ook prachtige nummers gemaakt.
R.I.P. Syl en Betty.
R.I.P. Syl en Betty.
0
geplaatst: 10 februari 2022, 07:23 uur
Damn. 2 soul grootheden in zeer korte tijd.
R.I.P. Syl Johnson & Betty Davis.
R.I.P. Syl Johnson & Betty Davis.
* denotes required fields.