Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2023, 20:52 uur
Ik vind Burning Daylight dus wel een goede compositie. Zou het wel leuk vinden als ze doorgaan, maar ben niet zo heel chauvinistisch bij het Songfestival.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:05 uur
Goh. Together in Electric Dreams. Die had ik niet verwacht.Liedje uit mijn extreem radioluisterende kinderjaren. (zo tussen 1983 en 1987).
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:10 uur
Heeft iemand ooit een diepgravend historisch onderzoek gedaan naar het ontstaan van de traditie van keihard schreeuwen aan het eind van iedere zin door de presentatoren van het songfESTIVAAAALL?!!
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:12 uur
Noorwegen is heel makkelijk door en gaat ook zaterdag de top 10 in.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:13 uur
Kramer schreef:
Heeft iemand ooit een diepgravend historisch onderzoek gedaan naar het ontstaan van de traditie van keihard schreeuwen aan het eind van iedere zin door de presentatoren van het songfESTIVAAAALL?!!
Elke editie moest dat weer wat harder en overdrever dan de vorige. Moet je voorstellen hoe dat over 20 jaar is.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:14 uur
Noorwegen: leuk liedje, lekker sfeertje voor de opening, beroerd gezongen.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:15 uur
Nou beroerd. Niet zo goed als zou moeten. Maar we gaan slechter horen dit jaar.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:15 uur
Noorwegen. LEKKER. Wordt alleen maar minder nu, dat is wel weer jammer.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:16 uur
Noorwegen. Leuk liedje. Misschien had ze het anderhalve noot hoger moeten zingen.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:16 uur
starbright boy schreef:
Nou beroerd. Niet zo goed als zou moeten. Maar we gaan slechter horen dit jaar.
Daarvoor heb ik nog wel wat ergere superlatieven in mijn achterzak.Nou beroerd. Niet zo goed als zou moeten. Maar we gaan slechter horen dit jaar.
1
geplaatst: 9 mei 2023, 21:18 uur
Dancebeat, operakitsch, vrouw die vergeten is haar broek aan te trekken: de voorrondes zijn weer begonnen. 

0
Malta: “inspiratiebronnen zijn Bob Dylan, The Beach Boys en The Beatles” - huh?
0
Malta vind ik de studioversie een van de vervelendste van dit jaar. En het optreden is ook studentikoos op irritante wijze. En deze epic sax guy is een slappe kopie van de echte. En dan dat hijgerige zingen....
2
geplaatst: 9 mei 2023, 21:21 uur
Moet noodgedwongen de Nederlandse uitzending kijken en weet precies weer waarom ik dat commentaar altijd probeer te vermijden: Jantje fokking Smit die al twee keer heeft gezegd dat een inzending niet op niveau is. Heb je die kutmuziek van jezelf weleens gehoord of zo?
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:21 uur
Ik denk dat ik ga SMSen voor Servie. Net als vorig jaar. Ik heb er een zwak voor.
1
geplaatst: 9 mei 2023, 21:23 uur
Ook de Servische meneer is vergeten naar zijn “inspiratiebronnen” te luisteren.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:23 uur
De zanger heeft geen sympathieke uitstraling en zingen ligt hem ook niet echt. Toch klonk het best lekker.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:24 uur
Letland is net wel of net niet kwalificatie. Maar ik geef het meer kans dan Nederland.
1
geplaatst: 9 mei 2023, 21:25 uur
Servië.
Alsof kunstmatige intelligentie een kind van vlees en bloed heeft verwekt. 
Alsof kunstmatige intelligentie een kind van vlees en bloed heeft verwekt. 
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:25 uur
Nee, dat is een keer dat ik van gedachte verander. Letland ligt er uit.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:26 uur
Ik hoop zo dat Servië er uit gaat...
Letland wordt m ook niet denk ik
Letland wordt m ook niet denk ik
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.