MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Te makkelijke vragen. Ik hoefde niet eens na te denken.

Ik vind Burning Daylight dus wel een goede compositie. Zou het wel leuk vinden als ze doorgaan, maar ben niet zo heel chauvinistisch bij het Songfestival.

Dan heb je de BBC en nog technische problemen.

Lekker retro toch

Goh. Together in Electric Dreams. Die had ik niet verwacht.Liedje uit mijn extreem radioluisterende kinderjaren. (zo tussen 1983 en 1987).

Heeft iemand ooit een diepgravend historisch onderzoek gedaan naar het ontstaan van de traditie van keihard schreeuwen aan het eind van iedere zin door de presentatoren van het songfESTIVAAAALL?!!

Noorwegen is heel makkelijk door en gaat ook zaterdag de top 10 in.

Kramer schreef:
Heeft iemand ooit een diepgravend historisch onderzoek gedaan naar het ontstaan van de traditie van keihard schreeuwen aan het eind van iedere zin door de presentatoren van het songfESTIVAAAALL?!!

Elke editie moest dat weer wat harder en overdrever dan de vorige. Moet je voorstellen hoe dat over 20 jaar is.

Noorwegen: leuk liedje, lekker sfeertje voor de opening, beroerd gezongen.

Leuke zanger...

Nou beroerd. Niet zo goed als zou moeten. Maar we gaan slechter horen dit jaar.

Noorwegen. LEKKER. Wordt alleen maar minder nu, dat is wel weer jammer.

Noorwegen. Leuk liedje. Misschien had ze het anderhalve noot hoger moeten zingen.

starbright boy schreef:
Nou beroerd. Niet zo goed als zou moeten. Maar we gaan slechter horen dit jaar.
Daarvoor heb ik nog wel wat ergere superlatieven in mijn achterzak.

Moderne klassieker.

Dancebeat, operakitsch, vrouw die vergeten is haar broek aan te trekken: de voorrondes zijn weer begonnen.

Malta: “inspiratiebronnen zijn Bob Dylan, The Beach Boys en The Beatles” - huh?

Malta vind ik de studioversie een van de vervelendste van dit jaar. En het optreden is ook studentikoos op irritante wijze. En deze epic sax guy is een slappe kopie van de echte. En dan dat hijgerige zingen....

Servie is lekker over de top. Ik mag dit wel.

Moet noodgedwongen de Nederlandse uitzending kijken en weet precies weer waarom ik dat commentaar altijd probeer te vermijden: Jantje fokking Smit die al twee keer heeft gezegd dat een inzending niet op niveau is. Heb je die kutmuziek van jezelf weleens gehoord of zo?

Baal zo van Noorwegen...

Malta en Servië vreselijk

Ik denk dat ik ga SMSen voor Servie. Net als vorig jaar. Ik heb er een zwak voor.

Ook de Servische meneer is vergeten naar zijn “inspiratiebronnen” te luisteren.

De zanger heeft geen sympathieke uitstraling en zingen ligt hem ook niet echt. Toch klonk het best lekker.

Letland is net wel of net niet kwalificatie. Maar ik geef het meer kans dan Nederland.

Servië. Alsof kunstmatige intelligentie een kind van vlees en bloed heeft verwekt.

Nee, dat is een keer dat ik van gedachte verander. Letland ligt er uit.

Ik denk niet dat mensen van dit lied wakker worden.

Ik hoop zo dat Servië er uit gaat...
Letland wordt m ook niet denk ik

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.