Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:53 uur
Moldavië is een land dat Eurovisie altijd heel serieus neemt en het publiek goed aanvoelt. Ik zie dat land binnen een jaar of vijf wel winnen. Dit jaar zeker niet, maarde finale halen ze wel.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:53 uur
Zo knap dat deze Moldaafse meneer maar één noot zingt en zelfs die nog vals weet te krijgen.
1
geplaatst: 9 mei 2023, 21:54 uur
Kramer schreef:
Israël is veel herrie in een geil pakje (en dan ook nog met een gratuite “feministische” boodschap) maar wat een strontmuziek.
Israël is veel herrie in een geil pakje (en dan ook nog met een gratuite “feministische” boodschap) maar wat een strontmuziek.
Het is ook zo'n ontzettend vrouwvriendelijk land.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:54 uur
Moldavië zesde bij de bookmakers, maar ik geef het nummer een veel kleinere kans dan Kroatië (nu op #10).
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:55 uur
Oké, tegen het eind toe werd het wel iets beter. Moldavië mag wel door.
0
Moldavië lijkt op Frankrijk vorig jaar + fluitje uit Oekraïne. Gaat door
1
Zwitserland: kon prima zingen, maar t pakte nou ook niet echt
Israël: heerlijke act, lekker outro, maar de rest van de song valt flink tegen.
Moldavië: oh, dit vind ik dan weer best leuk. Mag plaatsen!
Israël: heerlijke act, lekker outro, maar de rest van de song valt flink tegen.
Moldavië: oh, dit vind ik dan weer best leuk. Mag plaatsen!
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:57 uur
Zweden is de gedoodverfde winnaar. Maar ik denk dat Finland het toch gaat halen. Tattoo is geen Euphoria.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 21:59 uur
Ik denk niet dat Nederland gaat opvallen in dit geweld. Zeker omdat Zweden, Tsjechië en Finland ook nog langskomen.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:00 uur
Mooie aankleding, aardig liedje, bijna zuiver - ik snap de aantrekkingskracht wel.
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 mei 2023, 22:01 uur
Wat een geschreeuw. Snap niet waarom dit zou moeten winnen.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:01 uur
Lijkt te veel op Euphoria. Leuk voor sky radio, maar daarvoor hoef je niet te winnen. Armenië hoor je ook veel op de radio en dat werd 20e.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:02 uur
Dit maakt natuurlijk grote kans op de overwinning, maar ik vind het niks. Soort EDM-versie van The Winner Takes it All. Puur gemaakt voor de winst, weinig ziel
1
geplaatst: 9 mei 2023, 22:02 uur
Matig nummer in vergelijking met Euphoria. Wel kippenvel door de staging, de uithalen en de grootsheid die Loreen uitstraalt. Wel het beste nummer van de eerste halve finale tot nu toe.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:03 uur
Zweden stuurt al ruim 10 jaar hetzelfde nummer en nu ook dezelfde zangeres.
Toch heb ik wel 3 minuten geboeid zitten kijken en luisteren
.
Toch heb ik wel 3 minuten geboeid zitten kijken en luisteren
.
0
Ward schreef:
Dit maakt natuurlijk grote kans op de overwinning, maar ik vind het niks. Soort EDM-versie van The Winner Takes it All. Puur gemaakt voor de winst, weinig ziel
Alsof je ChatGPT een Songfestivalinzending hebt laten maken en gelijk de choreografie en styling hebt laten doen. Heerlijk dus.
0
Ik denk niet meer dat Azerbeidzjan laatste wordt (ierland) maar doorgaan zie ik dit echt niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.