Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:06 uur
Slowgaze schreef:
Alsof je ChatGPT een Songfestivalinzending hebt laten maken en gelijk de choreografie en styling hebt laten doen. Heerlijk dus.
(quote)
Alsof je ChatGPT een Songfestivalinzending hebt laten maken en gelijk de choreografie en styling hebt laten doen. Heerlijk dus.
Ik zat heel het liedje te twijfelen waar het me aan doet denken, maar de hele melodie is letterlijk gejat van Daft Punk - Doin’ It Right. Hoop dat Zweden niet met de winst aan de haal gaat.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:07 uur
Zou Tsjechië hun beste notering ooit kunnen evenaren, Dat was vijfde in de finale.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:10 uur
Zweden: Echt fantastisch. En de zang klonk nagenoeg perfect hier in de huiskamer.
Azerbeidzjan: oei, dit is niet alleen een zwak nummer, maar extra pijnlijk dat ze na Loreen komen
Tsjechië: zusjes van Rapunzel? Best leuk, moet als song nog groeien denk ik
Azerbeidzjan: oei, dit is niet alleen een zwak nummer, maar extra pijnlijk dat ze na Loreen komen
Tsjechië: zusjes van Rapunzel? Best leuk, moet als song nog groeien denk ik
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:11 uur
Ik was even afgeleid, maar ik geloof dat ik weinig gemist heb. Klonk op de achtergrond niet best.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:13 uur
catdog schreef:
Best leuk, moet als song nog groeien denk ik
Best leuk, moet als song nog groeien denk ik
Als vlecht toch niet meer me dunkt.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:13 uur
Ik vind dit één van de beste liedjes tot nu toe. Zang is niet slecht (heb het slechter gehoord). Over de kostuums zullen we het maar niet hebben.
1
geplaatst: 9 mei 2023, 22:15 uur
Een onbevooroordeelde kijker zou toch zeggen dat dit een van de betere zangers van de avond zijn.
0
Het was best goed met de middelen die er waren. Maar Finland vaagt ze nu weg.
0
Staging vind ik goed gedaan al lijkt het nogsteeds op Waylon en Ilse destijds. Zang teveel kopstem.
0
Ik vond het niet zo slecht gelukkig! Trots op ze!
Nu de hond uitlaten bij Finland
Nu de hond uitlaten bij Finland
0
Jammer dat de jury niet meestemt. Het zal er om spannen. Vond het alles meevallen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.