Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 mei 2023, 00:31 uur
Van de top 5 wordt Italie eruit gewipt door het publiek, maar de rest zou daar best wel eens kunnen bijven staan.
0
Vindt er momenteel een gasaanval plaats van de Russen op IJsland?
0
starbright boy schreef:
Van de top 5 wordt Italie eruit gewipt door het publiek, maar de rest zou daar best wel eens kunnen bijven staan.
Oh dat komt straks natuurlijk ook weer, is er nog hoop voor Israel op die manier denk je?
1
geplaatst: 14 mei 2023, 00:32 uur
0
geplaatst: 14 mei 2023, 00:36 uur
Zowel TV als computer vlogen er hier uit, maar ik heb wel alles met vertraging kunnen zien.
Zweden was een stuk beter dan in de halve finale en heeft zo'n beetje al gewonnen. Duitsland, Israël en Engeland vonden we hier beter, maar Zweden was een goede nummer 4
Zweden was een stuk beter dan in de halve finale en heeft zo'n beetje al gewonnen. Duitsland, Israël en Engeland vonden we hier beter, maar Zweden was een goede nummer 4
3
geplaatst: 14 mei 2023, 00:38 uur
Joy4ever schreef:
Qua borsten wint ze
Qua borsten wint ze
Ook nu de Spaanse jury is geweest?
1
geplaatst: 14 mei 2023, 00:39 uur
Ha, die zaal is niet helemaal blij met die voorsprong van Zweden t.o.v. Finland.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2023, 00:40 uur
Justus18 schreef:
Zowel TV als computer vlogen er hier uit, maar ik heb wel alles met vertraging kunnen zien.
Jij hebt de jury show gezien?

1
geplaatst: 14 mei 2023, 00:43 uur
WAT? En ik was me al aan t verheugen dat Cyprus lekker vol in beeld zou komen. Van alle jaren doen ze t uitgerekend dit keer niet. 

2
geplaatst: 14 mei 2023, 00:46 uur
0
geplaatst: 14 mei 2023, 00:46 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.