Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2023, 01:01 uur
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Zo hoort het!
En BE op de zevende plaats.
Zo hoort het!En BE op de zevende plaats.

0
geplaatst: 14 mei 2023, 01:01 uur
Zweden is dan weer afhankelijk van de verkiezingsuitslag in Turkije. Finland is er al bij.
de NAVO
de NAVO
0
geplaatst: 14 mei 2023, 01:03 uur
Bookmakes zeiden 1 Zweden, 2 Finland, 3 Israel, 4 Oekraine, 5 Italie, 6 Noorwegen, zitten er dicht bij?
Alleen Estland (20) werd erg onderschat.
Alleen Estland (20) werd erg onderschat.
0
Onweerwolf
Bizar veel televoting stemmen voor Italie en Litouwen.
4
Ach, het was weer vermakelijk. Tot volgend jaar!
Wel te hopen dat Loreen zich nu een nagelschaar kan veroorloven.
Wel te hopen dat Loreen zich nu een nagelschaar kan veroorloven.
3
geplaatst: 14 mei 2023, 01:04 uur
Was toch lekker spannend. Deze formule met gescheiden punten blijft heel goed werken.
1
geplaatst: 14 mei 2023, 01:04 uur
Saaie winnaar. Spijtig. Cliché fabrieks song, magere zang, vreselijk neppe teksten in die interviews tussendoor... Ik had het Finland gegund.
Enfin, spannend was het zeker.
Enfin, spannend was het zeker.
0
geplaatst: 14 mei 2023, 01:05 uur
Formule werkt goed. Spannend met de televotes.
Jammer dat veel juryleden Finland onderwaardeerden.
Jammer dat veel juryleden Finland onderwaardeerden.
0
Snap nog steeds de aantrekkingskracht van Zweden niet. Bij Euphoria was het een logische zege, maar dit was toch echt een pak minder.
0
starbright boy schreef:
Oostenrijkt flopt ook bij het publiek en Australie ook. Zag ik niet aankomen
En Estland. Bizar.
Oostenrijkt flopt ook bij het publiek en Australie ook. Zag ik niet aankomen
En Estland. Bizar.
Volgens mij zijn er heel veel mensen die Australië niet als volwaardig deelnemer zien en er dus ook niet op stemmen.
1
Onweerwolf schreef:
Italie wel. Maar Litouwen is puur diasporastemmen. Een stuk of 8 uit de UK bijvoorbeeld. De jurypunten vind ik daar gekker.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2023, 01:06 uur
starbright boy schreef:
Was toch lekker spannend. Deze formule met gescheiden punten blijft heel goed werken.
Vind ik ook.
Eerde keer dacht ik dat het superkut zou zijn.
Maar ik had het goed mis.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2023, 01:08 uur
GrafGantz schreef:
Snap nog steeds de aantrekkingskracht van Zweden niet. Bij Euphoria was het een logische zege, maar dit was toch echt een pak minder.
Het was ook een minder jaar en ondanks dat het liedje minder was was de act ontzettend goed.
0
geplaatst: 14 mei 2023, 01:09 uur
starbright boy schreef:
Mee eens. Spannend tot aan het eind. En ik heb Zweden zelf ook best hoog zitten, dus uiteindelijk moet ik niet teveel klagen. Had het Finland alleen een stuk meer gegund.Was toch lekker spannend. Deze formule met gescheiden punten blijft heel goed werken.
0
Onweerwolf
starbright boy schreef:
Italie wel. Maar Litouwen is puur diasporastemmen. Een stuk of 8 uit de UK bijvoorbeeld. De jurypunten vind ik daar gekker.
(quote)
Ik ben niet zo bekend met die Litouwse diaspora eigenlijk.
1
De gescheiden formule werkt super(spannend). Kijk maar eens naar de sprong van Noorwegen.
Maar goed, Zweden de (verwachte) winnaar. Heb daar geen speciaal gevoel bij.
Maar goed, Zweden de (verwachte) winnaar. Heb daar geen speciaal gevoel bij.
1
Onweerwolf
horizon schreef:
Volgens mij zijn er heel veel mensen die Australië niet als volwaardig deelnemer zien en er dus ook niet op stemmen.
(quote)
Dat denk ik niet.
1
geplaatst: 14 mei 2023, 01:15 uur
5 punten?
5 punten??
Pff.
Wel blij dat Loreen de Finnen alsnog klopte. Terechte winnares opnieuw.
5 punten??
Pff.
Wel blij dat Loreen de Finnen alsnog klopte. Terechte winnares opnieuw.

2
geplaatst: 14 mei 2023, 01:16 uur
Prima winnaar Maar ook ik vind Finland veel leuker. Zweden is voor mij lage top 10. Rond de achtste plek. Blij dat er nog wel jury's zijn. Anders heb je binnen een paar jaar 30 Kroatie-achtige inzendingen. Spanje was gewoon laatste bij het publiek. Er zijn overigens geen 0 punters gevallen. Ik had een beetje UK bij publiek en Kroatië bij de jury eventueel verwacht.
1
geplaatst: 14 mei 2023, 01:18 uur
Finland had mogen winnen als die tweede helft van de song even goed als de eerste helft had geweest: maar helaas. Loreen terechte winnares. De laatste keer dat t refrein inzet knalt onwijs!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.