Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:18 uur
Werd mevrouw Duska nou met Amy Winehouse vergeleken?! Ik vind haar meer een vrouwelijke Dinand Woesthoff.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 22:19 uur
Griekenland is het meest overgewaardeerd dit jaar. Echt geen fuck aan dit.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:20 uur
Zang is niet goed bij Griekenland helaas. Vind het zelf een leuk nummer.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:21 uur
Gunfactor bij Serhat is enorm dit jaar. Helpt 'm dat over de streep? Het is fouter dan fout maar stiekem daarom juist leuk.
2
geplaatst: 14 mei 2019, 22:22 uur
Ah, dus zo zou het hebben geklonken had Leonard Cohen in de jaren 80 aan het Songfestival meegedaan.
0
De zanger van San Marino is het type dat in 'Oplichters in het buitenland' Kees van der Spek naar binnen probeert te lokken in zijn scam bar.
0
Griekenland: op cd is dit heerlijk, maar live.... neuh, ik weet het niet. Het was toch een Songfestival? Waarom gaan we dan schermen? En potverdorie: dat mens gaat aan de haal met de witte bal van Duncan! Zijn ze helemaal bedonderd! Twaalf punten van Cyprus en de groeten van Duncan (geven jullie dat ding op tijd terug? Het ophangen was nogal lastig voor de Israeliërs begreep ik) . Nee, dan maar die cd versie, dit was het niet. Ofwel: hoe kan een live performance een nummer downgraden.
San Marino: Misschien sprokkelt opa Modern Talking nog wat puntjes van de Turken in Europa. Denk het niet, want die zijn al wat jaartjes boos op het festival. Say NEE NEE NEE.
Conclusie van deze avond: hier zit nu niet echt concurrentie voor Duncan bij. Dit is duidelijk de zwakke avond. Donderdag beter.
San Marino: Misschien sprokkelt opa Modern Talking nog wat puntjes van de Turken in Europa. Denk het niet, want die zijn al wat jaartjes boos op het festival. Say NEE NEE NEE.
Conclusie van deze avond: hier zit nu niet echt concurrentie voor Duncan bij. Dit is duidelijk de zwakke avond. Donderdag beter.
0
Dit is fout, maar ik vind het wel leuk. Gaat dit door? Denk het niet.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:23 uur
De énige goede songs van de avond, imo:
- Lake Malawi - Friend of a Friend
- Eliot - Wake Up
- Oto Nemsadze - Keep On Going
- Hatari - Hatrið mun sigra
- Victor Crone - Storm (wel héél vals soms)
Geen enkele song kwam echter in de buurt van de CD-versie, er valt op alle kandidaten iets (of veel) aan te merken. Of ronduit vals (Victor Crone), of de zenuwen waren duidelijk te horen (Lake Malawi), of de muziek duwde de stem weg (Eliot), of ... Maar dezer dagen is het natuurlijk zo dat iedereen op voorhand zijn keuze reeds gemaakt heeft. Je ziet dat ook op de score-cards. Het maakt niet zoveel uit wat er nu op het podium gaande is. En verder heb ik niets tegen kitsch (Australië), maar dan moet het ook goed zijn. Blij dat het er op zit, zoveel verschrikkelijke nummers.
PS: Nadeel bij kijken via EEN, is de uiterst kinderlijke commentaar van Peter Van de Veire.
- Lake Malawi - Friend of a Friend
- Eliot - Wake Up
- Oto Nemsadze - Keep On Going
- Hatari - Hatrið mun sigra
- Victor Crone - Storm (wel héél vals soms)
Geen enkele song kwam echter in de buurt van de CD-versie, er valt op alle kandidaten iets (of veel) aan te merken. Of ronduit vals (Victor Crone), of de zenuwen waren duidelijk te horen (Lake Malawi), of de muziek duwde de stem weg (Eliot), of ... Maar dezer dagen is het natuurlijk zo dat iedereen op voorhand zijn keuze reeds gemaakt heeft. Je ziet dat ook op de score-cards. Het maakt niet zoveel uit wat er nu op het podium gaande is. En verder heb ik niets tegen kitsch (Australië), maar dan moet het ook goed zijn. Blij dat het er op zit, zoveel verschrikkelijke nummers.
PS: Nadeel bij kijken via EEN, is de uiterst kinderlijke commentaar van Peter Van de Veire.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:24 uur
NewYorkCityLight schreef:
Waarom is dit best leuk?
Catchy als de neten.Waarom is dit best leuk?
0
Schakel net in. Maar vraag me af waarom bij het zien/horen van San Marino. 

0
Man, man, man. Serhat toch 
Dit was in alle opzichten nog fouter dan ik had verwacht.

Dit was in alle opzichten nog fouter dan ik had verwacht.
0
Die Jan over San Marino: "die doet dus wel echt officieel mee, hè!"

0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:27 uur
Ik had dit jaar echt nog geen enkel nummer van tevoren gehoord, behalve dat van Nederland uiteraard en dat van Slovenië dat een tijdje in de MuMeAfrekening stond.. Ik ging er dus blanco in, maar tjonge jonge.. Dit viel niet mee vandaag, hooguit een handjevol aardige nummers, en dan ben ik mild
Donderdag is beter toch?? Toch??? 
Donderdag is beter toch?? Toch??? 
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 22:28 uur
Door:
Zeker:
Slovenië
Tsjechië
Servië
Georgië
Australië
IJsland
Portugal
Twijfel:
Cyprus
Polen
Hongarije
Net niet:
Griekenland
Wit-Rusland
San Marino
Finland
België
Zeker niet:
Montenegro
Estland
Zeker:
Slovenië
Tsjechië
Servië
Georgië
Australië
IJsland
Portugal
Twijfel:
Cyprus
Polen
Hongarije
Net niet:
Griekenland
Wit-Rusland
San Marino
Finland
België
Zeker niet:
Montenegro
Estland
1
geplaatst: 14 mei 2019, 22:28 uur
1. Polen
Ver daaronder
Wacht; Georgië. Die ook maar door doen.
Ver daaronder
Wacht; Georgië. Die ook maar door doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.