MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Rammstein in club Ringworm?

Ijsland is niet wijs.

Het is iets minder BDSM'erig dan in de video geloof ik?

Onweerwolf
IJsland klinkt een stuk beter live dan verwacht.

Australië en IJsland vind ik mooi na elkaar

Ik wil helemaal niet weten wat Jan Smit ergens van vindt.

"Ik vind het echt verschrikkelijk"

De opmerking die je wist dat zou komen!

Ben benieuwd hoe vals Estland deze keer is. Zo'n beetje het tegengestelde van Servie in de repetities

Onweerwolf
Ik vind die sjap van Estland zo'n gare gast. Soort van Bon Jovi die te lang in de wasmachine heeft gezeten.

Om Jan Smit maar 'ns te quoten: "ik vind het echt verschrikkelijk'"

In zijn beste momenten klinkt ie een beetje als George Ezra. Het begin vond ik ook nog wel aardig. Maar niet al te best gezongen nee.

Australië erg mooi en Ijsland geweldig zelfs!

En Cornald Maas is een held, Jan Smit vindt Ijsland uiteraard weer helemaal niets. De sukkel!

Nou, tis wel duidelijk waarom die gast nooit Melodifestivalen gewonnen heeft.

Als zijn stem een hondje was, zou-ie een spuitje krijgen.

Martial
Storm in een glas water, nee dit is het niet

Dat veelbesproken stormeffectje ziet er in elk geval niet uit. En qua zang weer helemaal mis.

Onweerwolf
PORTUGAL.

Veel liefde voor Portugal van mij en ik hoop zo dat dit doorgaat!!!

Huuuuuuuuu wat gebeurt hier?

Oeehhh, muzikaal vind ik Portugal zeer interessant!

Ai veel te veel wide shots op verkeerde momenten

Maar wat is het toch een fijne inzending

Waarom kijk ik hier toch ieder jaar naar?

IJsland: ja ja, dit hypocriete stelletje is populair. Ach, het is een act moeten we maar denken. Hij brult leuker dan die meneer met dat knotje uit Georgië. De zaken in de Warmoesstraat hebben goede zaken gedaan met ons driftkikkertje en vals zingende dartelende wijffie (of knellen die riemen zijn klokkenspel teveel af?). Heeft het slaafje nu geen pijn aan de knietjes?
Geinig heur. Opoe uit Griekenland heeft zich nu vast verslikt in haar koffietje. Ik moet toch een beetje geeuwen. Ik haat het niet.

Estland: Neem zangles verdorie en neem een aantal van je voorgangers mee. Dank u. NEXT!

Portugal: Conan met zijn vriendje. Lof voor Portugal en hun durf. Love or hate (oh nee dat was IJsland). Blijft een wat gekke act, maar ik vind het wel wat hebben. Hier thuis verschillen we hierover van mening en dat doen we doorlopend vanavond. Eindelijk iemand die kan zingen.

Dit mag wel door vind ik.

Wat heeft ie om z'n kin hangen

Porcupine Head schreef:

Dit moet door!

Onweerwolf
Geniaal gedaan door Portugal. Ik hoop echt enorm dat ze doorgaan maar ik denk het wel.

Mja, Portugal. Zaten wat leuke ideeën in, maar uiteindelijk toch onsamenhangend en ik kan de klank van zijn zang ook maar moeilijk uitstaan. Zit alsnog eenvoudig bij de top 10 van wat langs is gekomen

Porcupine Head schreef:
Absoluut, als hij in drie dagen kan leren zingen kan dit nog hoge ogen gaan gooien.

Griekenland. Meh. Punt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.