Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
3
geplaatst: 14 mei 2019, 22:08 uur
"Ik vind het echt verschrikkelijk"
De opmerking die je wist dat zou komen!
De opmerking die je wist dat zou komen!
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:09 uur
Ben benieuwd hoe vals Estland deze keer is. Zo'n beetje het tegengestelde van Servie in de repetities
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 22:09 uur
Ik vind die sjap van Estland zo'n gare gast. Soort van Bon Jovi die te lang in de wasmachine heeft gezeten.
1
geplaatst: 14 mei 2019, 22:10 uur
Om Jan Smit maar 'ns te quoten: "ik vind het echt verschrikkelijk'"
0
In zijn beste momenten klinkt ie een beetje als George Ezra. Het begin vond ik ook nog wel aardig. Maar niet al te best gezongen nee.
0
Australië erg mooi en Ijsland geweldig zelfs!
En Cornald Maas is een held, Jan Smit vindt Ijsland uiteraard weer helemaal niets. De sukkel!
En Cornald Maas is een held, Jan Smit vindt Ijsland uiteraard weer helemaal niets. De sukkel!
1
geplaatst: 14 mei 2019, 22:11 uur
Nou, tis wel duidelijk waarom die gast nooit Melodifestivalen gewonnen heeft.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:11 uur
Dat veelbesproken stormeffectje ziet er in elk geval niet uit. En qua zang weer helemaal mis.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:13 uur
Veel liefde voor Portugal van mij en ik hoop zo dat dit doorgaat!!!
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:14 uur
Ai veel te veel wide shots op verkeerde momenten
Maar wat is het toch een fijne inzending
Maar wat is het toch een fijne inzending
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:14 uur
IJsland: ja ja, dit hypocriete stelletje is populair. Ach, het is een act moeten we maar denken. Hij brult leuker dan die meneer met dat knotje uit Georgië. De zaken in de Warmoesstraat hebben goede zaken gedaan met ons driftkikkertje en vals zingende dartelende wijffie (of knellen die riemen zijn klokkenspel teveel af?). Heeft het slaafje nu geen pijn aan de knietjes?
Geinig heur. Opoe uit Griekenland heeft zich nu vast verslikt in haar koffietje. Ik moet toch een beetje geeuwen. Ik haat het niet.
Estland: Neem zangles verdorie en neem een aantal van je voorgangers mee. Dank u. NEXT!
Portugal: Conan met zijn vriendje. Lof voor Portugal en hun durf. Love or hate (oh nee dat was IJsland). Blijft een wat gekke act, maar ik vind het wel wat hebben. Hier thuis verschillen we hierover van mening en dat doen we doorlopend vanavond. Eindelijk iemand die kan zingen.
Geinig heur. Opoe uit Griekenland heeft zich nu vast verslikt in haar koffietje. Ik moet toch een beetje geeuwen. Ik haat het niet.
Estland: Neem zangles verdorie en neem een aantal van je voorgangers mee. Dank u. NEXT!
Portugal: Conan met zijn vriendje. Lof voor Portugal en hun durf. Love or hate (oh nee dat was IJsland). Blijft een wat gekke act, maar ik vind het wel wat hebben. Hier thuis verschillen we hierover van mening en dat doen we doorlopend vanavond. Eindelijk iemand die kan zingen.
0
geplaatst: 14 mei 2019, 22:16 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2019, 22:17 uur
Geniaal gedaan door Portugal. Ik hoop echt enorm dat ze doorgaan maar ik denk het wel.
0
Mja, Portugal. Zaten wat leuke ideeën in, maar uiteindelijk toch onsamenhangend en ik kan de klank van zijn zang ook maar moeilijk uitstaan. Zit alsnog eenvoudig bij de top 10 van wat langs is gekomen
0
Porcupine Head schreef:
Dit mag wel door vind ik.
Absoluut, als hij in drie dagen kan leren zingen kan dit nog hoge ogen gaan gooien.Dit mag wel door vind ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.