Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 20:55 uur
Op de NPO app stond dat de voorbeschouwing met tattoo boy Bob was, Gelukkig viel het mee en hadden we Rik.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 20:55 uur
Het fijnste van vanavond vind ik Portugal en Litouwen. Litouwen is zeker wel door. Portugal denk ik ook maar is onzekerder.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 20:57 uur
Zo, ik zit er ook weer klaar voor. Heb deze keer maar een paar nummers gehoord (de favorieten), dus ik ben zeer benieuwd naar de kwaliteit van de andere nummers dit jaar. Alvast veel plezier, allen!
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 20:59 uur
hoe laat begint dit? Is toch wel te volgen via de website van NOS neem ik aan?
1
geplaatst: 7 mei 2024, 21:02 uur
Dit jaar is vooral uitbundig en acts die weer wat meer opvallen. Beetje het alleen publieksstemmen in de semi effect. Het is qua niveau een bovengemiddeld jaar vind ik. Erg weinig ballads ook.
In de eerste semi zitten de favorieten van voor.
In de eerste semi zitten de favorieten van voor.
1
geplaatst: 7 mei 2024, 21:02 uur
Nou, voor het eerst in een maand of 2 weer eens op MuMe, ik zit er klaar voor. Behalve de mini-stukjes net in de voorbeschouwing ga ik er volledig blanco in. Ik ben benieuwd!
1
geplaatst: 7 mei 2024, 21:05 uur
Ik heb Eleni al beter horen zingen dan vandaag, maar Fuego had wmb destijds toch gewoon mogen winnen van de kip
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 21:07 uur
Waar ik ook kijk, ik zie alleen maar reclame maar nergens songfestival. 

0
geplaatst: 7 mei 2024, 21:08 uur
Ah Popular. Met de legendarische zin "My Body wants you girl, i'll get you when I'm popular"
Maar toch een stuk minder legendarisch dan Fuego of Slo-Mo.
Maar toch een stuk minder legendarisch dan Fuego of Slo-Mo.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 21:09 uur
Als je online wilt kijken, dan helpt dit misschien: Live | NPO Start
0
1
OMIT
Haha, was ik al eerder, toen nog niks. Bedankt! De anderen ook bedankt voor de moeite.

1
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 21:10 uur
Wat een vloekende kleuren, die pakjes van die presentatrices.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 21:13 uur
Cyprus komt met voorspelbare pop van een jong meisje. Twijfel of dit door zal gaan. Wellicht zo voorspelbaar dat iedereen het vergeet.
0
Waarom dat Zweden het eigenlijk altijd met twee presentatoren? Of misschien moet ik me afvragen: waarom doen andere landen het met drie of vier? Die Zweden hebben geen ijdele celebs die hun kans schoon zien, blijkbaar.
0
OMIT
Echt jaren zeventig hoor. Nu nog een uiltje van macramé en een zitkuil en we zijn vijftig jaar terug in de tijd.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 21:16 uur
starbright boy schreef:
Cyprus komt met voorspelbare pop van een jong meisje. Twijfel of dit door zal gaan. Wellicht zo voorspelbaar dat iedereen het vergeet.
Ik hoor dat dat nr van Stefania 3 jaar geleden van dezelfde schrijvers was. Nu was dat al flinterdun maar wel nog vrij catchy (en met een enigszins memorabele act), maar hier blijft echt helemaal niks van hangen helaas
0
geplaatst: 7 mei 2024, 21:17 uur
Oor-in-oor-uit popplaat. Verzorgde act, dat wel. Ik weet niet of het gaat helpen dat Cyprus de show opent.
0
OMIT
Ik ken dus behalve Joost helemaal niets. Lekker fris er in duiken. Dit van Cyprus bevalt me wel, zeker finalemateriaal, maar ook wel wat saai. Maar het is nog niet afgelopen. Edit: nu wel. Werd niet echt naar een hoogtepunt toegewerkt.
0
Dit jaar komt Servie met een van de weinige ballads. Ik denk daarom door. Ik vind het ook best mooi. Servie behoorde de afgelopen twee jaar tot mijn absulute top. Dit jaar zeker niet, dat ook weer niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.