MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Onweerwolf
Op de NPO app stond dat de voorbeschouwing met tattoo boy Bob was, Gelukkig viel het mee en hadden we Rik.

Het fijnste van vanavond vind ik Portugal en Litouwen. Litouwen is zeker wel door. Portugal denk ik ook maar is onzekerder.

Zo, ik zit er ook weer klaar voor. Heb deze keer maar een paar nummers gehoord (de favorieten), dus ik ben zeer benieuwd naar de kwaliteit van de andere nummers dit jaar. Alvast veel plezier, allen!

OMIT
hoe laat begint dit? Is toch wel te volgen via de website van NOS neem ik aan?

Dit jaar is vooral uitbundig en acts die weer wat meer opvallen. Beetje het alleen publieksstemmen in de semi effect. Het is qua niveau een bovengemiddeld jaar vind ik. Erg weinig ballads ook.

In de eerste semi zitten de favorieten van voor.

Nou, voor het eerst in een maand of 2 weer eens op MuMe, ik zit er klaar voor. Behalve de mini-stukjes net in de voorbeschouwing ga ik er volledig blanco in. Ik ben benieuwd!

Ik heb Eleni al beter horen zingen dan vandaag, maar Fuego had wmb destijds toch gewoon mogen winnen van de kip

OMIT
Waar ik ook kijk, ik zie alleen maar reclame maar nergens songfestival.

OMIT schreef:
NPO 1?

Ah Popular. Met de legendarische zin "My Body wants you girl, i'll get you when I'm popular"

Maar toch een stuk minder legendarisch dan Fuego of Slo-Mo.

OMIT schreef:
Als je online wilt kijken, dan helpt dit misschien: Live | NPO Start

OMIT schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=dB5DuvK5UQU (als je geen tv hebt)

OMIT
kaj_666 schreef:
(quote)
NPO 1?

Haha, was ik al eerder, toen nog niks. Bedankt! De anderen ook bedankt voor de moeite.

Bah, alweer die melige Petra Mede
Verder heb ik er zin in hoor

I love Petra!

OMIT
Wat een vloekende kleuren, die pakjes van die presentatrices.

OMIT
Lekker, wordt weer een toffe week.

Petra

Cyprus komt met voorspelbare pop van een jong meisje. Twijfel of dit door zal gaan. Wellicht zo voorspelbaar dat iedereen het vergeet.

Waarom dat Zweden het eigenlijk altijd met twee presentatoren? Of misschien moet ik me afvragen: waarom doen andere landen het met drie of vier? Die Zweden hebben geen ijdele celebs die hun kans schoon zien, blijkbaar.

OMIT
Echt jaren zeventig hoor. Nu nog een uiltje van macramé en een zitkuil en we zijn vijftig jaar terug in de tijd.

Kom op, Silia! Altijd goed verzorgd totaalplaatje, Cyprus.

starbright boy schreef:
Cyprus komt met voorspelbare pop van een jong meisje. Twijfel of dit door zal gaan. Wellicht zo voorspelbaar dat iedereen het vergeet.

Ik hoor dat dat nr van Stefania 3 jaar geleden van dezelfde schrijvers was. Nu was dat al flinterdun maar wel nog vrij catchy (en met een enigszins memorabele act), maar hier blijft echt helemaal niks van hangen helaas

Oor-in-oor-uit popplaat. Verzorgde act, dat wel. Ik weet niet of het gaat helpen dat Cyprus de show opent.

OMIT
Ik ken dus behalve Joost helemaal niets. Lekker fris er in duiken. Dit van Cyprus bevalt me wel, zeker finalemateriaal, maar ook wel wat saai. Maar het is nog niet afgelopen. Edit: nu wel. Werd niet echt naar een hoogtepunt toegewerkt.

Dit jaar komt Servie met een van de weinige ballads. Ik denk daarom door. Ik vind het ook best mooi. Servie behoorde de afgelopen twee jaar tot mijn absulute top. Dit jaar zeker niet, dat ook weer niet.

Servië gaat over oorlog en/of rouw (vader overleden) lees ik.

Hmm, dit is zeker niet slecht. Wel een erg herhalend refrein.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:15 uur

geplaatst: vandaag om 19:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.