MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
OMIT
Servië begint heel sfeervol. Begint later wel wat standaard te klinken. Alleen klaaglijk zingen is niet genoeg. Daar moet ook nog even een punt gemaakt worden, maar dat zie ik niet komen.

starbright boy schreef:
Dit jaar komt Servie met een van de weinige ballads. Ik denk daarom door. Ik vind het ook best mooi. Servie behoorden de afgelopen twee jaar tot mijn absulute top. Dit jaar zeker niet, dat ook weer niet.
In die zin wel jammer dat ze al als 2e moet, dit was denk ik mss later in de show als rustpunt beter tot z'n recht gekomen?

Litouwen komt nu. Een van de fijnste van dit jaar en sowieso een van de fijnere landen de laatste jaren. Dit is heel erg door.

Oehhh, dit is best lekker, zeg.

OMIT
Kan me niet voorstellen dat dit genoeg is voor Servië. Litouwen nu. Ook wat standaard. Deuntje-zangetje. Niet echt iets dat er uitspringt. Jammer. Edit: wel eerst hele liedje afhoren, OMIT. Niet zo snel op de knop drukken.

Veel in eigen taal trouwens. Ierland zo ook al

OMIT
Heeft Ierland een eigen taal?

Ierland komt met ehm iets anders. Heel erg door.

En nummers die extreem rechts boosmaken maken mij blij

Litouwen best vet. By far beste tot nu toe.

OMIT
Nee, Litouwen vond ik wel erg saai. Blijkbaar zijn er die daar anders over denken. Nu Ierland, in de eigen taal. Ik hoor over hekserij en drugsverslaving. Nou, dat gaat me wat worden.

Jan Smit zou hierover gemopperd hebben

Opvallend, maar toch een goede hook, dus niet zoals Kroatië vorig jaar; echt een liedje. Sterk hoor.

OMIT
Pfff... leuke beelden hoor, maar muzikaal is dit wel mager. Ierland gaat ook dit jaar geen ogen gooien die hoog zijn, denk ik.

Had deze al van tevoren gehoord. Eigenaardig nummer, maar ik trek het best wel goed!

Hmm, misschien moet ik m nog een keer horen, tot nu toe beklijft vooral een hoop geschreeuw

Beste uithaal ooit op het ESF.
.

Prachtige outfit! Muzikaal verschrikkelijk.

Lol Ierland. Ik trek dit wel. Zeer speciaal voor Eurovisie.

Ierland viel wat tegen, misschien wel teveel opgehypt de laatste dagen.

Ierland is fantastisch!! Het slot van het nummer is echt epic.

Oekraïne ben ik vergeten hoe het ging, maar ongetwijfeld goed.

De UK komt met een popliedje van een wereldster. De staging schijnt erg ambitieus te zijn.

Olly

OMIT
Nu dus het VK. Spek en bonen, zij zingen ook in de eigen taal, maar dat is logisch.

Een badkamer die door de ruimte vliegt of zoiets.

Make me dizzy, dizzy.. ik word inderdaad duizelig van het kijken hiernaar.

Vond UK niets eerst. Einde nog best ok wel.

starbright boy schreef:
Een badkamer die door de ruimte vliegt of zoiets.
Euh ja. Ik weet ook niet goed wat ik van deze staging moet vinden

UK gaat weer voor de laatste plaats?

UK gaat zeker niet winnen maar ook niet onderin eindigen. Deze wordt saai 13e als hij zaterdag wat minder buiten adem is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.