Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 22:45 uur
Ja, dat ken ik. Maar ik doelde dus op die handband (of wat is dat) dat op die foto gedragen wordt.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 22:45 uur
Mijn voorkeuren na vanavond:
Door:
Ierland
Oekraïne
Slovenië
Portugal
Litouwen
Kroatië
Polen
Servië
Luxemburg
Finland
Niet door:
Cyprus
Azerbeidzjan
Moldavië
Australië
IJsland
Ten opzichte van mijn mening na het luisteren van de studioversies, is vooral Oekraïne flink gestegen. Polen en Finland ook, maar die laatste is nog steeds ruk (is meer dat Moldavië en Azerbeidzjan flink gedaald zijn in waardering).
Servië flink gedaald, en ook Portugal was minder dan ik had gehoopt.
Door:
Ierland
Oekraïne
Slovenië
Portugal
Litouwen
Kroatië
Polen
Servië
Luxemburg
Finland
Niet door:
Cyprus
Azerbeidzjan
Moldavië
Australië
IJsland
Ten opzichte van mijn mening na het luisteren van de studioversies, is vooral Oekraïne flink gestegen. Polen en Finland ook, maar die laatste is nog steeds ruk (is meer dat Moldavië en Azerbeidzjan flink gedaald zijn in waardering).
Servië flink gedaald, en ook Portugal was minder dan ik had gehoopt.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 22:46 uur
Toch best een geinig idee. Euphoria in een Johnny Logan arrangement.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 22:46 uur
Moet wel zeggen dat Johnny qua stem nog altijd weinig heeft ingeboet.
Edit: en toen kwam die uithaal…
Edit: en toen kwam die uithaal…
1
geplaatst: 7 mei 2024, 22:47 uur
Porcupine Head schreef:
Nou die uithaal lukt hem niet best

1
geplaatst: 7 mei 2024, 22:47 uur
OMIT schreef:
Ja, dat ken ik. Maar ik doelde dus op die handband (of wat is dat) dat op die foto gedragen wordt.
(quote)
Op zijn hoofd was het nooit toegelaten.
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 22:49 uur
Ja, dat is toch geen antwoord? De man draagt iets zwart/wits om zijn hand, en jij maakt ervan dat dat op zijn hoofd nooit toegelaten zou zijn en dat het een palestijns teken of zoiets zou zijn.
Ben niet zo van de politiek enzo, maar ik ken dus uit mijn jeugd wel de arafatsjalen, en dat is dit bij lange niet. Jij gaat dat ervan verzinnen. Waarom?
1
De EBU wil ook heel graag dat Luxemburg doorgaat, Maar dat gaat wel lukken.
0
Kroatië, Oekraïne en Ierland zijn waarschijnlijk de enige die zeker top 10 gaan halen. De 2e halve finale is toch een stuk sterker.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 22:50 uur
Eigen top:
12 Kroatië
10 Ierland
8 Litouwen
7 Oekraïne
6 Portugal
5 Luxemburg
4 Cyprus
3 Slovenië
2 Servië
1 Moldavië
Voorspelling:
Zeker door:
Oekraïne
Kroatië
Ierland
Portugal
Litouwen
Luxemburg
Cyprus
Finland
Nipt door:
Servië
Slovenie
Niet door:
Ijsland
Australië
Azerbeidzjan
Polen
Moldavië
12 Kroatië
10 Ierland
8 Litouwen
7 Oekraïne
6 Portugal
5 Luxemburg
4 Cyprus
3 Slovenië
2 Servië
1 Moldavië
Voorspelling:
Zeker door:
Oekraïne
Kroatië
Ierland
Portugal
Litouwen
Luxemburg
Cyprus
Finland
Nipt door:
Servië
Slovenie
Niet door:
Ijsland
Australië
Azerbeidzjan
Polen
Moldavië
2
geplaatst: 7 mei 2024, 22:51 uur
OMIT schreef:
Ja, dat is toch geen antwoord? De man draagt iets zwart/wits om zijn hand, en jij maakt ervan dat dat op zijn hoofd nooit toegelaten zou zijn en dat het een palestijns teken of zoiets zou zijn.
Ben niet zo van de politiek enzo, maar ik ken dus uit mijn jeugd wel de arafatsjalen, en dat is dit bij lange niet. Jij gaat dat ervan verzinnen. Waarom?
(quote)
Het lijkt me in ieder geval onwaarschijnlijk dat ie dit toevallig droeg.
4
geplaatst: 7 mei 2024, 22:52 uur
Jammer dat Johnny bij die uithaal zo uit de bocht vloog, verder vond ik het best stijlvol gedaan eigenlijk
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 22:58 uur
Gevalletje wie zoekt zal vinden, meer niet. geen woorden verder aan vuil maken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:05 uur
Ik vond VK trouwens erg tegenvallen en Zweden een heel stuk beter dan verwacht.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:06 uur
Kroatië stijgt na vanavond nog verder bij de bookmakers en Nederland weer terug in de top 5, Ierland zakt. Vreemd. Dat dat na donderdag gebeurt okay.....
Gelukkig kijkt Onweerwolf gewoon mee, en kijk: terug in de top 5!
2
Onweerwolf
Ik vind Jacqueline Govaert eindeloos veel fijner dan Jantje Smit.
0
OMIT
Ik weet het allemaal niet meer zo goed, maar IJsland en Luxemburg waren wel heel matig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:07 uur
aERodynamIC schreef:
Kroatië stijgt na vanavond nog verder bij de bookmakers en Nederland weer terug in de top 5, Ierland zakt. Vreemd. Dat dat na donderdag gebeurt okay.....
Ierland is overhyped.
0
Onweerwolf schreef:
Ik vind Jacqueline Govaert eindeloos veel fijner dan Jantje Smit.
Laten we eerlijk wezen: het was niet zo lastig om Jan Smit te overtreffen.Ik vind Jacqueline Govaert eindeloos veel fijner dan Jantje Smit.
0
OMIT
Ik begrijp niet goed waarom Jan Smit omlaag gehaald moet worden door hem nu, in 2024, nog Jantje te noemen.
2
geplaatst: 7 mei 2024, 23:08 uur
Hmm Benjamin Ingrosso is nog net zo weinig onderscheidend als toen ie zelf aan het ESF meedeed.. Hij doet gewoon een medley van kansloos in de halve finale strandende liedjes
2
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:09 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Laten we eerlijk wezen: het was niet zo lastig om Jan Smit te overtreffen. Klopt. Maar het is wel echt een opluchting om van dat onkundige en chauvinistische gejammer van Smit verlost te zijn.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:10 uur
kaj_666 schreef:
Hmm Benjamin Ingrosso is nog net zo weinig onderscheidend als toen ie zelf aan het ESF meedeed.. Hij doet gewoon een medley van kansloos in de halve finale strandende liedjes
Dat dus
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:10 uur
kaj_666 schreef:
Dance You Off was anders wel een fijne inzending.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.