Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:18 uur
7/10, meestal scoor ik beter.
Maar hoe blij dat juist Portugal en Servië het toch gehaald hebben tegen mijn verwachting in.
Maar hoe blij dat juist Portugal en Servië het toch gehaald hebben tegen mijn verwachting in.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:18 uur
9/10 voorspeld.
Cyprus zag ik niet echt aankomen. Vooral omdat het een flutnummer is.
Cyprus zag ik niet echt aankomen. Vooral omdat het een flutnummer is.
3
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:19 uur
jasper1991 schreef:
Hè, had Polen een of andere valse noot die ik had gemist?
Hè, had Polen een of andere valse noot die ik had gemist?
Polen was het slechtste gezongen van de hele avond, afgezien van het VK.
1
geplaatst: 7 mei 2024, 23:19 uur
Porcupine Head schreef:
Voorspelling:
Cyprus
Litouwen
Ierland
Oekraïne
Polen
Kroatië
Slovenië
Finland
Portugal
Luxemburg
9/10. Had Polen voor Servië moeten inwisselen. Verder vind ik het een vrij terechte uitslag.Voorspelling:
Cyprus
Litouwen
Ierland
Oekraïne
Polen
Kroatië
Slovenië
Finland
Portugal
Luxemburg
1
geplaatst: 7 mei 2024, 23:22 uur
Djarune schreef:
Gokje semi’s
Halve finale 1:
Ierland
Kroatië
Oekraïne
Litouwen
Luxemburg
Portugal
Servië
Cyprus
Slovenië
Finland
Niet:
Polen
Australië
IJsland
Moldavië
Azerbeidzjan
Gokje semi’s
Halve finale 1:
Ierland
Kroatië
Oekraïne
Litouwen
Luxemburg
Portugal
Servië
Cyprus
Slovenië
Finland
Niet:
Polen
Australië
IJsland
Moldavië
Azerbeidzjan
10/10. Lukt me niet vaak. De 2e halve finale vind ik lastiger.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:23 uur
starbright boy schreef:
Heel erg door:
Kroatië
Oekraine
Litouwen
Ierland
Finland
Door:
Luxemburg
Slovenié
Portugal
Net door:
Servie
Polen
Net eruit:
Cyprus
Eruit:
Azerbeidzjan
Australië
Heel erg eruit:
Moldavië
IJsland
Heel erg door:
Kroatië
Oekraine
Litouwen
Ierland
Finland
Door:
Luxemburg
Slovenié
Portugal
Net door:
Servie
Polen
Net eruit:
Cyprus
Eruit:
Azerbeidzjan
Australië
Heel erg eruit:
Moldavië
IJsland
9 uit 10. Mijn last minute wissel (Polen voor Cyprus) was niet goed. Vooraf had ik het gewoon helemaal goed. Blij dat Portugal gewoon door is. Ik had het ook wel gedacht maar was toch een beetje bang.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 mei 2024, 23:24 uur
Opvallend sterke performances:
Kroatië
Litouwen
Zweden
Slovenië
Portugal
Kroatië
Litouwen
Zweden
Slovenië
Portugal
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:27 uur
Wat is dat toch met IJsland de laaste jaren. Meestal heel goed, maar als ze dan naast de pot pissen gaan ze ook wel erg hard oinderuit. Dit was hun miskleun in 2018.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:29 uur
eens, dat gaat in HF2 zeer waarschijnlijk met Georgië en Armenië ook gebeuren naast de favorieten Italië en Zwitserland.
Ik verwacht qua zang mindere optredens van België, Oostenrijk en ook wel Frankrijk.
Nederland is 1 grote black box. Heel benieuwd.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:32 uur
Frankrijk en slecht zingen is onmogelijk. Oostenrijk vreesde ik ook,maar de repetities vielen mee. Belgie is erg wisselvallig.
0
OMIT
geplaatst: 7 mei 2024, 23:33 uur
Djarune schreef:
eens, dat gaat in HF2 zeer waarschijnlijk met Georgië en Armenië ook gebeuren naast de favorieten Italië en Zwitserland.
Ik verwacht qua zang mindere optredens van België, Oostenrijk en ook wel Frankrijk.
(quote)
Nederland gaat op zijn sloffen naar de finale. Maar hoe het daar gaat? Ik verwachte oorspronkelijk een top 10 plaats, werd later een top 5 plaats, maar nu weer top 10. Lager zou echt heel erg tegenvallen, maar het kan natuurlijk altijd heel erg tegenvallen.
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:38 uur
starbright boy schreef:
Wat is dat toch met IJsland de laaste jaren. Meestal heel goed, maar als ze dan naast de pot pissen gaan ze ook wel erg hard oinderuit.
Wat is dat toch met IJsland de laaste jaren. Meestal heel goed, maar als ze dan naast de pot pissen gaan ze ook wel erg hard oinderuit.
Snap sowieso niet dat Hera het werd. Iedereen ging al uit van de winst van die Palestijn (vond ik trouwens ook een beter nummer).
0
geplaatst: 7 mei 2024, 23:40 uur
Mijn theorie is dat het publiek in IJsland geen zin had in politiek.
0
wavanbuuren
geplaatst: 7 mei 2024, 23:57 uur
Zeer verstandig. Dat zouden meer mensen zich voor moeten nemen.
0
geplaatst: 8 mei 2024, 00:02 uur
wavanbuuren Nou nee. Bij Ijsland heeft het anders een zeer waarschijnlijke laatste plaats in de halve finale opgeleverd. Ijsland kon een veel beter liedje sturen, maar dan van iemand met een Palestijnse achtergrond, Dat was politiek gemaakt door alles en iedereen. Daarom hebben ze gekozen voor een waardeloos alternatief, Het is dus niet eens per se dat IJsland het politiek had gemaakt het was meer de angst dat anderen dat zouden gaan doen. Hera zal vast een lief mens zijn, maar ze had niks op dat podium te zoeken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2024, 00:08 uur
starbright boy schreef:
Of juist wel maar dan in de extreem-rechtse variant er van.
0
Deranged
geplaatst: 8 mei 2024, 07:51 uur
Volg het niet en kijk het niet maar zag toevallig Ierland voorbij komen en dat vond ik wel wat hebben.
Nederlandse inzending redelijk infantiel en debiel.
Voel geen trots of zo als Nederlander naar de rest van de wereld met dit nee dat niet.
Ierland mag van mij wel winnen.
Nederlandse inzending redelijk infantiel en debiel.
Voel geen trots of zo als Nederlander naar de rest van de wereld met dit nee dat niet.
Ierland mag van mij wel winnen.
0
OMIT
geplaatst: 8 mei 2024, 08:18 uur
Ja, ik lees het ook al op verschillende sites. Ik had dat helemaal niet geweten als het niet zo breeduitgemeten was. Maar blijkbaar ben ik niet politiek-gevoelig genoeg. Laat dat één van mijn zegeningen zijn. Jij hebt wel gelijk hoor.
6
geplaatst: 8 mei 2024, 08:18 uur
Linksom of rechtsom, rechtop of ondersteboven, een oproep tot ceasefire laat zich nooit opvatten als politieke stellingname. Twee jaar geleden zou het gehele ESF er voor geapplaudisseerd hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.