Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:13 uur
herman schreef:
Ik vrees voor Armenië en Tsjechië.
Ik vrees voor Armenië en Tsjechië.
Ik mag toch hopen dat die de laatste 2 plekken hebben
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:14 uur
Oh, Italië is al geplaatst natuurlijk.
Maar Armenië gaat natuurlijk ook door. Het zou wat wezen.
Maar Armenië gaat natuurlijk ook door. Het zou wat wezen.
1
geplaatst: 9 mei 2024, 23:15 uur
MarkS73 schreef:
Geen Tsjechië:( wat een wansmaak hebben die stemmers...
Geen Tsjechië:( wat een wansmaak hebben die stemmers...
Idd, veel kutnummers door. Tsjechie was de beste.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:16 uur
Jammer van Malta. Die knalde voor mij wel. Georgië is een leuke verassing. Estland, wtf? Dat had toch niet doorgehoeven?
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:17 uur
Ik moet niet last minute wisselen. Estland is wel door en Tsjechie niet. Letland had ik echt totaal niet verwacht. 8 uit 10.
0
Onweerwolf
7/10
Letland en Israel zag ik niet aankomen, beide vreselijk. Estland wel maar ik gokte op San Marino. België heeft het verkloot met een hele slechte performance. Tsjechië vond ik knap kut maar ik dacht dat die de alto-stem wel zouden pakken. Gelukkig niet, die zal wel naar Noorwegen zijn gegaan.
Letland en Israel zag ik niet aankomen, beide vreselijk. Estland wel maar ik gokte op San Marino. België heeft het verkloot met een hele slechte performance. Tsjechië vond ik knap kut maar ik dacht dat die de alto-stem wel zouden pakken. Gelukkig niet, die zal wel naar Noorwegen zijn gegaan.
1
Estland en Letland waren ontiegelijk slecht. Tsjechië had voor één van die in de plaats gemoeten.
0
En weer 7/10 goed. Dit jaar scoor ik niet best. Estland had ik er vooraf telkens bij zitten maar ik vond Tsjechië nu wel goed. Maar blijkbaar was het niet voldoende voor Europa. Letland en Georgië verbazen me enorm.
0
geplaatst: 9 mei 2024, 23:18 uur
Porcupine Head schreef:
Voorspelling:
Griekenland
Zwitserland
Tsjechië
Oostenrijk
Armenië
San Marino
Georgië
Israël
Noorwegen
Nederland
8/10. De twee Baltische staten in plaats van Tsjechië en San Marino…Voorspelling:
Griekenland
Zwitserland
Tsjechië
Oostenrijk
Armenië
San Marino
Georgië
Israël
Noorwegen
Nederland
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.