MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Zo he, dit topic is Boulevard en Shownieuws ineen. Wel enorm triest dit allemaal, wat er ook gebeurd is.

Website EBU is offline:

Access Denied - ebu.ch

Laatste keer dat ik zoveel op verversen heb gedrukt in een Musicmetertopic moet de Ladderfinale van een paar jaar geleden zijn geweest

SanderT schreef:
Bild meldt dat Joost volgens hun informatie wordt uitgesloten

Ja, maar zij gaan er nog vanuit dat het komt door een confrontatie met de Israëlische delegatie? Lijkt me ook vooralsnog niet meer dan een gerucht.

https://i.vgy.me/B5xtMF.jpg

Eerder stond er nog 'Geneva We Have a Problem'.

Gretz schreef:
(quote)

Ja, maar zij gaan er nog vanuit dat het komt door een confrontatie met de Israëlische delegatie? Lijkt me ook vooralsnog niet meer dan een gerucht.

(afbeelding)
EBU in hun statement over Joost:
https://i.ibb.co/ZT86wch/Screenshot-20240510-200500-Chrome.jpg

Wat er ook voorgevallen is waarom moet de hele website offline?

Als Cured weer eens een ban kreeg of een nieuwe nickname aannam bleef MuMe toch ook gewoon doordraaien?

Dit lijkt mij wel veel groter dan Joost Klein, nietwaar? 50 minuten voordat de generale repetitie begint en er is nog geen enkel statement vanuit de organisatie. Wel gaat de site op zwart en worden er juist persconferenties afgelast van landen die hier niets mee van doen (zouden moeten) hebben. Sterk staaltje crisiscommunicatie. Een keuze om één deelnemer wel of niet te diskwalificeren kun je toch op z'n minst 1 à twee uur vóór de start geven met een zeer summiere uitleg. Hier speelt meer.

Waarschijnlijk omdat het complete hommeles is daar. Degene die de website beheert zal het niet eens zijn met wat er gebeurt en haalt uit protest de website offline. Denk ik

Misschien wordt de heleboel wel afgelast.

Ik hoop van niet.

Onweerwolf
Ataloona schreef:
Dit lijkt mij wel veel groter dan Joost Klein, nietwaar? 50 minuten voordat de generale repetitie begint en er is nog geen enkel statement vanuit de organisatie. Wel gaat de site op zwart en worden er juist persconferenties afgelast van landen die hier niets mee van doen (zouden moeten) hebben. Sterk staaltje crisiscommunicatie. Een keuze om één deelnemer wel of niet te diskwalificeren kun je toch op z'n minst 1 à twee uur vóór de start geven met een zeer summiere uitleg. Hier speelt meer.

Dit.

Of de website is overbelast? Kan me wel voorstellen dat de traffic gigantisch is.

Onweerwolf
SanderT schreef:
Waarschijnlijk omdat het complete hommeles is daar. Degene die de website beheert zal het niet eens zijn met wat er gebeurt en haalt uit protest de website offline. Denk ik

From the server to the pc; the website will be free.

Onweerwolf schreef:
Breaking news: Oostenrijk 1977 is dit jaar de #250 in mijn Top 250 Aller tijden.

(embed)

Inclusief of exclusief Joost?

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Inclusief of exclusief Joost?

Joost zou op z'n vroegst volgend jaar in mijn Top 250 kunnen komen. Dus zonder.

Ik denk dat er meerdere delegaties dreigen af te haken als joost moet gaan of wellicht als israel niet hoeft te gaan.

Onweerwolf
Over drie kwartier moet de Jury show van start.

Wat ik niet snap, je kunt Joost toch gewoon mee laten doen en desnoods later diskwalificeren? Stel dat hij nu niet gediskwalificeerd zou worden, dan is dat toch sowieso nadelig voor hem? Kan hij dan nog werkelijk een goed optreden geven?

Met alles wat er nu aan het gebeuren is zou je je bijna afvragen wanneer de eerste disstracks worden gedropt.

Een nare ontwikkeling, eigenlijk moet zo'n festival in ieder geval voor een paar dagen Europa verbinden. Het niveau was dit jaar op muzikaal gebied trouwens erg hoog, echt zonde.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Wat ik niet snap, je kunt Joost toch gewoon mee laten doen en desnoods later diskwalificeren? Stel dat hij nu niet gediskwalificeerd zou worden, dan is dat toch sowieso nadelig voor hem? Kan hij dan nog werkelijk een goed optreden geven?

Dat hangt er wel vanaf wat 'ie heeft uitgevreten en hoe uitgezocht dat allemaal al is.

Wel bijzonder dat op deze historische vrijdag 10 mei 2024 de spanning in Malmö veel meer te snijden is dan in Groningen. Wie dat gedacht vanochtend vroeg

Wel jammer dat ik m'n aandacht nu weer moet verdelen over twee van de belangrijkste bijzaken in het leven. Ik moet al zo vaak multitasken

Gretz schreef:
Wel bijzonder dat op deze historische vrijdag 10 mei 2024 de spanning in Malmö veel meer te snijden is dan in Groningen. Wie dat gedacht vanochtend

Wel jammer dat ik m'n aandacht nu weer moet verdelen over twee van de belangrijkste bijzaken in het leven. Ik moet al zo vaak multitasken

RJC RJC RJC

horizon schreef:
(quote)

RJC RJC RJC

Laat Grafmat het maar niet horen

Wel smullen voor de neutrale toeschouwers. Denk dat de mensen die an sich vrij weinig hebben met het ESF (er eerder kritiek op hebben) nu wel genieten van alle ophef en sensatie.

Het is eigenlijk ook onbegrijpelijk dat een doodnormaal liedjesfestijn zo uit de hand kan lopen. Jammer, maar waar.

Foebel in het ESC topic, wie had dat gedacht?

Onweerwolf
Tssk, omdat wij het stiekem wat over politiek hebben denken de foebelers ook dat de coast weer clear is hoor.

CASPER!!!

Agressie op her festival en meteen nemen de hooligans her topic over

FinisTerra schreef:
Of de website is overbelast? Kan me wel voorstellen dat de traffic gigantisch is.

Op de website van de EBU? Lijkt me niet. De website van het Songfestival zelf zal vast vaak bezocht worden, maar die is juist gewoon nog online

Onweerwolf schreef:

CASPER!!!

Support Casper

https://www.shopcasper.nl/wp-content/uploads/sweater-kids-unisex-off-white-1280x1280-1-1-800x800.webp

Mooi bruggetje naar m'n favoriete finaleweekend, iets met een Trui

Op het NOS journaal nu: alle Nederlandse vlaggen zouden zijn weggehaald.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.