Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 10 mei 2024, 19:34 uur
Onweerwolf schreef:
Had iemand trouwens al gezegd dat die beat van "Luktelk" vies lekker is?
Had iemand trouwens al gezegd dat die beat van "Luktelk" vies lekker is?
Niet alleen de beat

6
geplaatst: 10 mei 2024, 19:34 uur
1
geplaatst: 10 mei 2024, 19:36 uur
De vakbondactie van VRT gaat nu de hele wereld rond met titels als "Israel-haat op Belgische nationale televisie!" Gaat goed jongens.
Nu ook nog het Joost-gedoe, wat eigenlijk ook maar een scheet in een fles is en naar wens geïnterpreteerd door voor- en tegenstanders.
DramaVision op volle toeren. Beetje jammer allemaal. Het mag nooit rond politiek draaien, maar dat doet het net wél helemaal.
Nu ook nog het Joost-gedoe, wat eigenlijk ook maar een scheet in een fles is en naar wens geïnterpreteerd door voor- en tegenstanders.
DramaVision op volle toeren. Beetje jammer allemaal. Het mag nooit rond politiek draaien, maar dat doet het net wél helemaal.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:36 uur
Poeha schreef:
Wordt nog een hectisch esf-avondje zo.
De puntentelling is er niets bij. Wordt nog een hectisch esf-avondje zo.

0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:38 uur
Volgens Litouwse media heeft de Nederlandse delegatie zijn koffers al gepakt en heeft het incident niets met Israël te maken https://x.com/esc_rytis/status/1788975180666032466
3
geplaatst: 10 mei 2024, 19:38 uur
Nooit gedacht dat ik het wanstaltige ESF nog eens wat ging volgen. Wat een soap. Smullen!
4
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2024, 19:40 uur
Edwynn schreef:
Nooit gedacht dat ik het wanstaltige ESF nog eens wat ging volgen. Wat een soap. Smullen!
Varg en Euronymous zijn er niets bij.
1
geplaatst: 10 mei 2024, 19:41 uur
Mijn ESC-parodie in Song van het Jaar vorig jaar was nog niet zo ver van de werkelijkheid blijkbaar.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:41 uur
Iemand uit de Spaanse delegatie zei dat (te vinden op twitter waar hij een filmpje gepost heeft om dat te melden). De Spanjaard riep ook wel Free Palestine. Maar wat was de leus ook alweer? United by Music

0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:43 uur
Deze dame volg ik op YouTube: dit jaar is ze een groot Joost Klein fan.
Ze zijn uit de persruimte gekickt. Er is echt heel veel gaande blijkbaar.
Ze zijn uit de persruimte gekickt. Er is echt heel veel gaande blijkbaar.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:47 uur
Straks om 20u aankondiging dat het festival dit jaar toch niet doorgaat? Wat zijn de odds bij de bookmakers starbright boy?
Maar even serieus: zeer jammer dat het zo moet lopen dit jaar. Je zag het van ver aankomen dat het dit jaar niet om de muziek ging draaien, maar toch.
Maar even serieus: zeer jammer dat het zo moet lopen dit jaar. Je zag het van ver aankomen dat het dit jaar niet om de muziek ging draaien, maar toch.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:52 uur
95% kans dat morgen iemand van de protestanten of de Nederlandse delegatie een valse bommelding doet waardoor het hele spektakel last minute wordt afgeblazen omwille van de veiligheid 

0
Onweerwolf
Spaanse omroep zou DQ van Israël eisen lees ik in de geruchten machine.
2
Ik denk dat aERodynamIC's "wat een shitshow" hier toch wel op z'n plaats is?
3
geplaatst: 10 mei 2024, 19:54 uur
Niet in mijn poep gaan roeren. Dank u.
En Onweerwolf heeft alle popcorn ingeslagen, niks meer te krijgen. Nergens.
0
geplaatst: 10 mei 2024, 19:56 uur
Israel staat toch met 6 mensen op het podium?
Goed, ik word hier een beetje melig van, maar eigenlijk vind ik het gewoon ook balen allemaal.
2
ArthurDZ schreef:
Ja, en des te zuurder dat het hele conflict geen Europese aangelegenheid is. Miljoenen Europese fans van Eurovision worden nu teleurgesteld. Verschrikkelijk dat er op zoveel plekken op de wereld oorlog woedt, maar dat zou niet ten koste moeten gaan van het plezier dat mensen in andere vreedzame landen hebben.
6
Gerucht gaat nu dat Krezip zal invallen voor Joost Klein. Jacqueline Govaert zou vanavond nog een spoedcursus gabberen krijgen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 10 mei 2024, 19:59 uur
Breaking news: Oostenrijk 1977 is dit jaar de #250 in mijn Top 250 Aller tijden.

2
geplaatst: 10 mei 2024, 20:03 uur
herman schreef:
Gerucht gaat nu dat Krezip zal invallen voor Joost Klein. Jacqueline Govaert zou vanavond nog een spoedcursus gabberen krijgen.
Is Cornald dan de blauwe vogel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.