Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:45 uur
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:46 uur
Nou ja, die Israëlische presentator zette zich behoorlijk voor schut.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:46 uur
Ah dus toch niet over de “gedragsregels” en een verklaring rondom Nederland. Heb t verkeerd opgevat helaas.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:48 uur
Groots is het nog niet.
Zweden - forgettable **
Oekraïne - rap-gedeelte zuigt gewoon **
Duitsland - dit kan gewoon echt niet *
Luxemburg - aardig niemendalletje ***
Israël - much ado about nothing **
Litouwen - duidelijk het toppertje tot nu toe ***
Zweden - forgettable **
Oekraïne - rap-gedeelte zuigt gewoon **
Duitsland - dit kan gewoon echt niet *
Luxemburg - aardig niemendalletje ***
Israël - much ado about nothing **
Litouwen - duidelijk het toppertje tot nu toe ***
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:50 uur
Spanje: trek een lange broek aan of een panty, maar niet allebei tegelijkertijd.
1
Spanje zingt beter dan donderdag. Nummer heeft wel een lekkere italo-vibe. Mijn favoriet tot nu toe.
0
Dit is toch Vive la Fête die uitkomt voor Spanje?
Wel 1 van mijn favorieten trouwens.
Wel 1 van mijn favorieten trouwens.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 21:51 uur
Lekker foute 80s synth pop doet het altijd wel goed bij mij.
Met Oekraïne het leukste tot nu toe.
Met Oekraïne het leukste tot nu toe.
0
Poek schreef:
Dit is geloof ik nog niet gepost:
"Aanleiding is een politieonderzoek nadat een vrouw van het productieteam van ESC een klacht had ingediend. Volgens ARD- informatie zou Klein de vrouw hebben geslagen. Het incident gebeurde donderdag na de tweede halve finale van de ESC."
Vertaling van de tekst op Niederländer Joost Klein vom ESC-Finale ausgeschlossen | tagesschau.de
Dit is geloof ik nog niet gepost:
"Aanleiding is een politieonderzoek nadat een vrouw van het productieteam van ESC een klacht had ingediend. Volgens ARD- informatie zou Klein de vrouw hebben geslagen. Het incident gebeurde donderdag na de tweede halve finale van de ESC."
Vertaling van de tekst op Niederländer Joost Klein vom ESC-Finale ausgeschlossen | tagesschau.de
Dan is er vermoedelijk door de ARD een verkeerde interpretatie gemaakt van de publiekelijk bekende feiten. Joost heeft zich na herhaaldelijke verzoeken dus naar alle waarschijnlijkheid verbaal niet meer kunnen inhouden en zei tegen de medewerker iets van "You again? Next time, I will hit you." Het is vrijwel onmogelijk dat hij zich fysiek heeft misdragen. Want dan zou AVROTROS echt een extreem modderfiguur slaan door in haar enige statement te beweren dat Joost haar niet heeft aangeraakt. Als er sprake was van fysiek geweld wordt toch vroeg of laat bevestigd door de Zweedse justitie.
0
Die pakjes van de mannen van Spanje, tja....maar tot nu toe wel de leukste inzending.
Maar het nu komende Estland is nog toffer. Zang blijft minder, maar partytime.
Maar het nu komende Estland is nog toffer. Zang blijft minder, maar partytime.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:53 uur
De zang was wel heel erg niet goed in de semi. Maar best leuke folklol die nog in vele eurovisie weird complilaties gaat opduiken.
0
Misschien biased omdat ik met wat Spanjaarden aan het kijken ben, maar Spanje was best leuk eigenlijk
4
Heb het gevoel dat ik naar een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest aan het kijken ben bij Estland.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:54 uur
Slowgaze schreef:
Dat die Nederlandse vlaggen zomaar mogen van de organisatie.
Dat die Nederlandse vlaggen zomaar mogen van de organisatie.
Mogen niet. Als ze er zijn worden ze gedoogd.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:55 uur
Estland zit al sinds ‘s ochtends vroeg aan de vodka. Ik kan het buiten de kwaliteit van de zang eigenlijk wel waarderen.
2
herman schreef:
Heb het gevoel dat ik naar een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest aan het kijken ben bij Estland.
Oh wauw, we worden gelezen!
0
Estland had ik bij nader inzending misschien ook wel punten kunnen geven ja 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.