Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:38 uur
Een dikke Gretz-core popballade (inclusief dramatische uithalen), ik kan niet anders zeggen. Jammer dat we het bij Israël niet alleen over de muziek kunnen hebben.
0
Deranged
Hoor Israel nu voor het eerst.
Zielloos generiek ballenlied bovendien erg mager gezongen.
Zielloos generiek ballenlied bovendien erg mager gezongen.
1
Gerdav schreef:
Veel te veel enthousiasme bij Israel of is dit er in gefilterd?
Ik hoor vooral boegeroep en gefluit
2
Gretz schreef:
Een dikke Gretz-core popballade, ik kan niet anders zeggen. Jammer dat we het bij Israël niet alleen over de muziek kunnen hebben.
Een dikke Gretz-core popballade, ik kan niet anders zeggen. Jammer dat we het bij Israël niet alleen over de muziek kunnen hebben.
Why not?
0
Joost had met gemak bovenaan gestaan, na de eerste 6 nummers. Tot nu toe is het nogal matig, vrijwel allemaal.
0
Gerdav schreef:
Net als bij de halve finale: klonk allemaal net te nep en te doorzichtig overdadig enthousiast.
0
EvilDrSmith schreef:
Die Israëlische Celine Dion zingt verdomd goed. Jammer van het kutnummer.
Die Israëlische Celine Dion zingt verdomd goed. Jammer van het kutnummer.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:39 uur
Ik snap niet dat met zo'n uithaal je het over goed zingen kan hebben.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:40 uur
Dan hadden ze het in een interbellum moeten inzenden. Nu is alles veel te erg tot in het extreme gepolariseerd.
Ze hadden 2024 beter kunnen overslaan, ook al vind ik met het liedje zelf weinig mis.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:40 uur
Als ik het allemaal zo zie had Joost toch best hoog moeten kunnen komen..:)
1
geplaatst: 11 mei 2024, 21:42 uur
Na Zweden nog een producer die is begonnen aan de Cursus 'Ableton voor beginners'
2
geplaatst: 11 mei 2024, 21:42 uur
Waar ik bij Litouwen erg van hou is dat het danspop is waar ik een ingehouden emotionele laag in voel, Dat zal niet iedereen hebben, maar dit raakt me op een bepaalde manier.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:43 uur
Ligt het aan mij of is vrijwel elke act vocaal veel minder in vorm dan bij de halve finales?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:44 uur
catdog schreef:
Ligt het aan mij of is vrijwel elke act vocaal veel minder in vorm dan bij de halve finales?
Ik had dat eigenlijk alleen bij Israel heel sterk,
1
De overwinning van Teach-In gaat dus vanuit de organisatie de enige referentie naar ons land zijn vanavond. Alles wat er met Joost gebeurd is zullen ze verder doodzwijgen.
0
Het doek is gevallen. Ik zeg boycot het EU songfestival .
1. nul stem vanuit NL vanavond.
2. nooit meer mee doen.
1. nul stem vanuit NL vanavond.
2. nooit meer mee doen.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:45 uur
Hoorde ik Litouwen iets over 'fascisme' zingen, of laf dat aan mij?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 21:45 uur
Dit is geloof ik nog niet gepost:
"Aanleiding is een politieonderzoek nadat een vrouw van het productieteam van ESC een klacht had ingediend. Volgens ARD- informatie zou Klein de vrouw hebben geslagen. Het incident gebeurde donderdag na de tweede halve finale van de ESC."
Vertaling van de tekst op Niederländer Joost Klein vom ESC-Finale ausgeschlossen | tagesschau.de
"Aanleiding is een politieonderzoek nadat een vrouw van het productieteam van ESC een klacht had ingediend. Volgens ARD- informatie zou Klein de vrouw hebben geslagen. Het incident gebeurde donderdag na de tweede halve finale van de ESC."
Vertaling van de tekst op Niederländer Joost Klein vom ESC-Finale ausgeschlossen | tagesschau.de
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.