Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 19 mei 2019, 01:12 uur
aERodynamIC schreef:
Sorry allemaal. Ik had bijna een hartaanval. Ik gun het hem en ik gun het Nederland. Ik ben beetje emo nu.
Sorry allemaal. Ik had bijna een hartaanval. Ik gun het hem en ik gun het Nederland. Ik ben beetje emo nu.
WE DID IT!!!!!!

5
geplaatst: 19 mei 2019, 01:12 uur
Gaaf zeg! Perfecte opzet zo met die telling. Heerlijk spannend.
Naast de winst van Duncan waren de overige hoogtepunten: de zero points voor Duitsland en de gezichten van de Tsjechen toen ze 7 punten kregen.
Vuurwerk hierbuiten. Lol.
Naast de winst van Duncan waren de overige hoogtepunten: de zero points voor Duitsland en de gezichten van de Tsjechen toen ze 7 punten kregen.

Vuurwerk hierbuiten. Lol.
3
geplaatst: 19 mei 2019, 01:13 uur
Poeha schreef:
Wat een nep-gedoe van dat stukje Pauw zojuist. Ha, ha. Typisch TV.
Wat een nep-gedoe van dat stukje Pauw zojuist. Ha, ha. Typisch TV.
Nep?
Geer en Pauw zitten daar gewoon al een dag hoor

5
geplaatst: 19 mei 2019, 01:13 uur
Ataloona schreef:
Na Ajax en Tom Dumoulin eindelijk gerechtigheid! Een keer geen trauma.
Ik had de komende 100 jaar geen finaleplaats op het ESF zonder te knipperen ingeruild voor een minuut minder blessuretijd...Na Ajax en Tom Dumoulin eindelijk gerechtigheid! Een keer geen trauma.
3
Onweerwolf
geplaatst: 19 mei 2019, 01:14 uur
kaj_666 schreef:
Als ik aan het sporten ben dan zie ik op mijn tellertje dat mijn hart 180 keer per minuut slaat, maar dan voel ik dat eigenlijk niet.. Maar bij spannende sportwedstrijden, of zoals net bij die laatste punten voor Zweden.. Dat is echt eng hoe hard je hart klopt
Als ik aan het sporten ben dan zie ik op mijn tellertje dat mijn hart 180 keer per minuut slaat, maar dan voel ik dat eigenlijk niet.. Maar bij spannende sportwedstrijden, of zoals net bij die laatste punten voor Zweden.. Dat is echt eng hoe hard je hart klopt
Ik heb het laatste uur gewoon voor mijn bank gestaan ipv er op gelegen ondanks dat er een glas wijn en bak chips op tafel stonden.

0
Dit is inderdaad niet goed voor je hart, maar het is allemaal toch goed gekomen. Wat een avond.
0
panjoe (moderator)
Morele winnaars: IJsland en Noorwegen. De leukste acts ook om te zien.
Leuk dat Nederland het weer eens wint. Maar ik vond het muzikaal allemaal nogal matig. De uitglijders van Madonna waren op dat vlak het leukste, na bovengenoemde duo.
Leuk dat Nederland het weer eens wint. Maar ik vond het muzikaal allemaal nogal matig. De uitglijders van Madonna waren op dat vlak het leukste, na bovengenoemde duo.
0
Martial
Ik geloof het verder wel, bedankt allemaal voor de leuke en memorabele avond 

0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:15 uur
musicfriek schreef:
Was Noorwegen nou de publieksfavoriet? 291 punten.
Ja nu je het zegt!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 mei 2019, 01:16 uur
musicfriek schreef:
Dat was ook gewoon het soort trash dat ik op het Eurovisie Songfestival wilde zien.
Die jury's zijn ook gewoon een wassen neus bleek maar weer.
1
geplaatst: 19 mei 2019, 01:16 uur
YESSSSSS!!! Wat een ontknoping, kreeg bijna een hartaanval zooo spannend 

3
geplaatst: 19 mei 2019, 01:17 uur
Gretz schreef:
Heerlijk met de rekenmachine op de telefoon, werkte perfect. Ik kneep hem alleen toen de punten van Nederland nog uitgedeeld moesten worden, zoveel waren er toen niet meer over. Had echt wel meer punten van Zweden verwacht via de televoting
't Is toch een beetje alsof je al weet of de beslissende penalty erin gaat, voordat 'ie genomen is. Heerlijk met de rekenmachine op de telefoon, werkte perfect. Ik kneep hem alleen toen de punten van Nederland nog uitgedeeld moesten worden, zoveel waren er toen niet meer over. Had echt wel meer punten van Zweden verwacht via de televoting

2
Halve finale ook gewonnen trouwens, 280 punten. N-Macedonië tweede met 239. Zweden een puntje daarachter.
0
Wie is dat schreeuwerige mens dat voor NL punten moest geven? Raar mens.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:18 uur
Premonition schreef:
Kunnen we dit volgend jaar weer zo doen?
Kunnen we dit volgend jaar weer zo doen?
Zeker. Met Ajax en het Nederlands elftal (mannen en vrouwen) en Dumoulin!!
1
geplaatst: 19 mei 2019, 01:18 uur
En waar zijn nu alle complottheorieën, Oost-Europa, buren, bla bla....
2
geplaatst: 19 mei 2019, 01:19 uur
AstroStart schreef:
Wie is dat schreeuwerige mens dat voor NL punten moest geven? Raar mens.
Emma Wortelboer, bekend van o.a. Spuiten en Slikken, DWDD Academy en 3 op Reis.Wie is dat schreeuwerige mens dat voor NL punten moest geven? Raar mens.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:20 uur
musicborst schreef:
En waar zijn nu alle complottheorieën, Oost-Europa, buren, bla bla....
Ik wilde zeggen, 'uiteindelijk overwint de goede muziek', maar toen moest ik denken aan de winnaar van vorig jaar.En waar zijn nu alle complottheorieën, Oost-Europa, buren, bla bla....
1
geplaatst: 19 mei 2019, 01:21 uur
musicfriek schreef:
En terecht! Veruit het beste van de avond.Was Noorwegen nou de publieksfavoriet? 291 punten.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:21 uur
Thank god dat de Jury Votes er zijn anders had Noorwegen dit gewoon gewonnen. Die zullen nu sowieso wel boos zijn denk ik daar hun Jury Performance technical difficulties had
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.