Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:23 uur
Nu kan het gevecht echt los gaan barsten inzake de stad waar het festival gehouden zal worden.
3
geplaatst: 19 mei 2019, 01:23 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Emma Wortelboer, bekend van o.a. Spuiten en Slikken, DWDD Academy en 3 op Reis. Wie kent haar niet...
Maar die sneer naar Madonna was wel grote klasse

0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:24 uur
Joy4ever schreef:
Nu kan het gevecht echt los gaan barsten inzake de stad waar het festival gehouden zal worden.
Hebben we nog ergens een gay capital in Nederland?
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:24 uur
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:26 uur
Poek schreef:
Hebben we nog ergens een gay capital in Nederland?
Ze mogen mijn huis ook wel gebruiken Hebben we nog ergens een gay capital in Nederland?

0
0
Natuurlijk moet het in Amsterdam gehouden worden! Ziggodome lijkt me heel geschikt ervoor.
0
motel matches schreef:
Hoe kan het dat Tsjechie maar 7 punten kreeg van het publiek?
Hoe kan het dat Tsjechie maar 7 punten kreeg van het publiek?
Best apart ja. Juist een nr voor thuisvoters en minder voor jury.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:27 uur
Poek schreef:
Gaat niet passen, RAI denk ik...
Natuurlijk moet het in Amsterdam gehouden worden! Ziggodome lijkt me heel geschikt ervoor.
(quote)
Gaat niet passen, RAI denk ik...
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:27 uur
Het gaat niet gehouden worden in een bestaand gebouw heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus geen Ziggo, Gelredome en Rai en zo.
0
geplaatst: 19 mei 2019, 01:28 uur
Gezellig. Ik heb redelijke muziek om te draaien...en drank in overvloed!
0
Ik begreep dat ie ook hier in Amersfoort woont, vandaar

Maar ik ben voor Ziggo Dome! Ik ga wel proberen om erbij te zijn, dat sowieso!
3
Één ding: opzouten met die vakjury’s!!!!! Griekenland en Cyprus. De noordelijke landen en België? Dat is ook niet nieuw.
Ik snap het tegenwicht, maar ik neem ze niet serieus.
Boeiend verder. Terechte winst en ik kijk uit naar de concerten waar ik kaarten voor heb.
Ben zo intens gelukkig. Dit voelen voetbalfans als ze winnen denk ik.
Ik snap het tegenwicht, maar ik neem ze niet serieus.
Boeiend verder. Terechte winst en ik kijk uit naar de concerten waar ik kaarten voor heb.
Ben zo intens gelukkig. Dit voelen voetbalfans als ze winnen denk ik.
14
Man man. Ik heb het al eerder in dit topic geroepen. Als kind werd ik gegrepen door het festival. Ik heb heel veel oprechte liefde voor dit gekke en mooie evenement.
En al jaren is een van de dingen die ik nog wil meemaken dat we een keer winnen. Kan bijna niet geloven dat het nu gelukt is.
En in dit topic beleef ik het al heel veel jaar zo fijn mee. Het ene jaar meer dan het andere, maar nog nooit zo intens als dit jaar.
Het is voor mij ook een heerlijke manier om mijn gedachten te verzetten. Want ik (en mijn familieleden) hebben mijn vader vorige maand moeten laten verhuizen naar een verpleeghuis. En woensdag heb ik begrafenis van mijn oom. Dit is niet de makkelijkste periode voor me.
Ik beschouw dit ook als een vroeg verjaardagscadeau, want ik ben maandag ook nog eens jarig.
Duncan bedankt voor je prachtige lied. Eigenzinnig, uit je hart en universeel tegelijkertijd. We winnen ook nog eens met een van onze mooiste inzendingen ooit. Gezongen en geschreven door iemand die ik het enorm gun. We hadden geen op maat gemaakt liedje van professionele songwriters nodig. En ook bedankt aan het team om Duncan heen, die heel erg veel goed hebben gedaan. Van het voorzichtig bekend maken, zorgen dat er meteen een prachtige clip klaarligt tot aan over de staging nadenken en het toch sober genoeg te houden. Bedankt ook voor producer Wouter Hardy, want het is niet vaak gezegd nog, maar een van de krachten van het nummer is de prachtige productie die dynamisch maar niet bombastisch is.
Dit is echt onvergetelijk.
En al jaren is een van de dingen die ik nog wil meemaken dat we een keer winnen. Kan bijna niet geloven dat het nu gelukt is.
En in dit topic beleef ik het al heel veel jaar zo fijn mee. Het ene jaar meer dan het andere, maar nog nooit zo intens als dit jaar.
Het is voor mij ook een heerlijke manier om mijn gedachten te verzetten. Want ik (en mijn familieleden) hebben mijn vader vorige maand moeten laten verhuizen naar een verpleeghuis. En woensdag heb ik begrafenis van mijn oom. Dit is niet de makkelijkste periode voor me.
Ik beschouw dit ook als een vroeg verjaardagscadeau, want ik ben maandag ook nog eens jarig.
Duncan bedankt voor je prachtige lied. Eigenzinnig, uit je hart en universeel tegelijkertijd. We winnen ook nog eens met een van onze mooiste inzendingen ooit. Gezongen en geschreven door iemand die ik het enorm gun. We hadden geen op maat gemaakt liedje van professionele songwriters nodig. En ook bedankt aan het team om Duncan heen, die heel erg veel goed hebben gedaan. Van het voorzichtig bekend maken, zorgen dat er meteen een prachtige clip klaarligt tot aan over de staging nadenken en het toch sober genoeg te houden. Bedankt ook voor producer Wouter Hardy, want het is niet vaak gezegd nog, maar een van de krachten van het nummer is de prachtige productie die dynamisch maar niet bombastisch is.
Dit is echt onvergetelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.