MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Aoibhin schreef:
Baal wel dat o.a. Lordi niet komt.

Ik ook. Dima Bilan zal ik dan weer niet missen: slechtste winnaar ooit.

Er wordt een naam gefluisterd: Jordan Roy - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik zie wel wat overeenkomsten met Duncan...

Onweerwolf
Poek schreef:
Er wordt een naam gefluisterd: Jordan Roy - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik zie wel wat overeenkomsten met Duncan...

Niet verkeerd. Beetje George Michael. In ieder geval geen vervelende Troskompascore gelukkig.

Onweerwolf schreef:
(quote)

(embed)

Niet verkeerd. Beetje George Michael.

Sterker nog: Privacy settings - ad.nl

dix
George Michael
Duncan Lawrence
Jordan Roy
Douwe Bob

Zijn de achternamen op?

Ach, het staat of valt met het nummer. Ik mis nu al wel de Duncan-bonus (lees: sympathiek overkomende gast... ik vind deze Jordan niet echt plezierig om naar te kijken).

Maar zolang het geruchten zijn....

Onweerwolf
Ik denk sowieso dat het geen goed idee is om met een kopie te komen, ook niet qua uiterlijk en de loyale labrador look van Duncan kennen we inmiddels wel. Dus als het Jordan wordt dan hoop ik dat 'ie zichzelf blijft en zich niet laat herstylen tot een 2e Duncan.

Een nieuwe naam, die mij meer aanspreekt: Jeangu Macrooy

Privacy settings - ad.nl

Wederom 'betrouwbare bronnen'. Maar of het zo is?!

Als een krant het met zoveel zekerheid brengt dan moet het toch bijna wel kloppen? Althans, dat zou je hopen. Het blijft natuurlijk wel het AD.....

Onweerwolf

Ik vind dit echt enorm slecht.

Het was ook bij young DWDD, Emma Wortelboer had uitgevonden dat hij een lege agenda in mei had. De manager werd gebeld door Alberto Stegeman en ontkende, maar leek niet erg verbaasd door de vraag.

Morgen is het wellicht weer een andere homosexuele singer-songwriter wiens voornaam met een j begint?

Onweerwolf
Ik zou ook alles ontkennen als Alberto Stegeman mij zou bellen.

Zou wel lachen zijn als we Jannes sturen. Zou ook wel logisch zijn trouwens, want financieel gezien wil je natuurlijk niet 2 jaar achter elkaar winnen.

dix
Poek schreef:
Morgen is het wellicht weer een andere homosexuele singer-songwriter wiens voornaam met een j begint?

Als z'n achternaam maar niet met een J begint...

Joan Franka kan toch gewoon nog wel een keer?

Edgar18 schreef:
Als een krant het met zoveel zekerheid brengt dan moet het toch bijna wel kloppen? Althans, dat zou je hopen. Het blijft natuurlijk wel het AD.....

Ja en zo brachten ze die andere gast ook naar voren en allemaal weten ze het zeker. Gewoon afwachten maar.

dix
vigil schreef:
Joan Franka kan toch gewoon nog wel een keer?
Er uit zien als een Village People maakt je nog niet meteen queer.

dix schreef:
(quote)
Er uit zien als een Village People maakt je nog niet meteen queer.

Klukkluk

dix
Goed punt

Wie het ook wordt, ik hoop wel dat er weer eerst op het nummer is geselecteerd. Ik zou dan verder wel tevreden zijn met Jeangu Macrooy, maar ik vind het wel vreemd hoe dit nu gaat.

Zo'n AD kan natuurlijk van alles melden en altijd zijn het 'zeer betrouwbare bronnen'; dat wordt bij elk gerucht gezegd. Wat dat betreft geloof ik het nog niet tot de officiële bekendmaking.

Ik blijf het dan wel apart vinden dat ook de NOS (mede-organisator nota bene) het al zo stellig meldde gisteren, maar de AVROTROS nog niet wil bevestigen.

Onweerwolf
Aoibhin schreef:
Wie het ook wordt, ik hoop wel dat er weer eerst op het nummer is geselecteerd.

Als het die Jeangu wordt dan is hij geselecteerd om zijn uiterlijk en moet het nummer nog worden bedacht.

Bottom 5 dit jaar want de rest van Europa zit echt niet te wachten op van die zielloze soul met flutteksten. Paar puntjes uit Zweden en Oostenrijk en 1 uit Litouwen en Denemarken.

NEXT!

Het is net officieel bevestigd: Jeangu Macrooy it is!

Onweerwolf schreef:
Als het die Jeangu wordt dan is hij geselecteerd om zijn uiterlijk en moet het nummer nog worden bedacht.
NEXT!

"Er is ook al een lied, maar hoe dat klinkt blijft nog even geheim. Volgens Van Stade, die net als Cornald Maas in de selectiecommissie zit, is het wederom een topsong. "De song die hij instuurde was een schot in de roos. Het pakt je, intrigeert en gaat onder je huid zitten", aldus Van Stade."

Onweerwolf schreef:
Bottom 5 dit jaar want de rest van Europa zit echt niet te wachten op van die zielloze soul met flutteksten. Paar puntjes uit Zweden en Oostenrijk en 1 uit Litouwen en Denemarken.
En het record kort door de bocht is voor....

Goede keuze, goede zanger. Nu nog het nummer, want daar staat of valt het mee.

Erg enthousiast van deze keuze! Ken nog niet veel van hem maar onderstaande single was één van mijn ontdekkingen van 2018. Heerlijk nummer:

aERodynamIC schreef:
Goede keuze, goede zanger. Nu nog het nummer, want daar staat of valt het mee.

Dit. Een prima zanger zegt nog niks en deze is ook nog redelijk breed georienteerd. Ik hoor het niet direct in de nummers die nu van hem rondzwerven en ik beluisterd heb, dat moet ik wel zeggen.

starbright boy schreef:
Ik hoor het niet direct in de nummers die nu van hem rondzwerven en ik beluisterd heb, dat moet ik wel zeggen.

Ik heb net zijn laatste album beluisterd: veilige nummers die het op het Songfestival zeker niet gaan redden als het gaat om de hoogste regionen. Maar wie weet wat het nummer gaat doen.

Ik hoop wel op uptempo deze keer.

Onweerwolf
Dat 'veilige' is met name waarom ik tot dusverre niet enthousiast ben.

Alles kan maar op basis van wat ik op YT heb gehoord acht ik deze persoon niet in staat om indruk te maken.

Maar goed, je weet het niet.

Alles wat nodig is is één geweldig nummer; dan maakt het natuurlijk ook niet uit wat hij daarvoor allemaal uit heeft gebracht.

Ik heb begrepen dat er nu weer op het nummer is geselecteerd en Jeangu geen carte blanche heeft gekregen om zelf iets uit te zoeken; dat stemt me best gerust.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.