Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 20:50 uur
Ja OWW, laten we maar geen nieuwe discussie starten over mijn favoriete popzangeressen
Debuutplaat was best wel geïnspireerd door Kelly Clarkson. Denk dat het niets voor jou is
Kun je nog beter Duaaa luisteren
0
geplaatst: 18 mei 2021, 20:52 uur
Gretz schreef:
Ik ontdek net pas dat mijn jeugdfavoriet Lesley Roy dit jaar voor Ierland zou optreden. Haar debuutalbum heb ik in 2008 behoorlijk grijs gedraaid. Goed om te horen dat haar sound nog praktisch volledig dezelfde is als 12 jaar geleden. Ik heb hier nog steeds wel een zwak voor, net als stoepkrijt. Lekker pretentieloos meeblèren op deze powerpop
Ik ontdek net pas dat mijn jeugdfavoriet Lesley Roy dit jaar voor Ierland zou optreden. Haar debuutalbum heb ik in 2008 behoorlijk grijs gedraaid. Goed om te horen dat haar sound nog praktisch volledig dezelfde is als 12 jaar geleden. Ik heb hier nog steeds wel een zwak voor, net als stoepkrijt. Lekker pretentieloos meeblèren op deze powerpop
Mijn geheugen is niet zo sterk blijkbaar
Maar ik heb het jaar 2020 en alles wat er niet doorging zo ver mogelijk weggestopt
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 20:55 uur
Even het ergeren compenseren: volgens mij is Litouwen straks (als eerste) één van de tofste acts ooit op het ESC. Wat ik er van zag op de repetities vond ik enorm gaaf in ieder geval. Die zanger van The Roop heeft een gruwelijk charisma. Als dit niet de beste score ooit voor Litouwen gaat worden dan snap ik er niets van.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:00 uur
Bah! Sick, Nimon en Kees (wie?) die ABBA gaan verkrachten.
1
geplaatst: 18 mei 2021, 21:06 uur
Ze staan netjes op volgorde van lengte! Inderdaad lijkt Smit last van zijn lenzen te hebben. Hij had toch een gratis bril van de Pearle gekregen?
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:10 uur
Litouwen is geweldig. Fijn evenwwicht tussen quirky en charisma en het liedje komt live heel goed over.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:11 uur
De gays zijn alvast weer gerepresenteerd.
Bij de coupletten kreeg ik het idee dat ik naar 'LoveStoned' van Justin Timberlake aan het luisteren was.
Bij de coupletten kreeg ik het idee dat ik naar 'LoveStoned' van Justin Timberlake aan het luisteren was.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:11 uur
Is Litouwen serieus bedoeld of als parodie? In het laatste geval, top!
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:13 uur
Wat had ik een gave vieze discotheek achtige act hierbij gehad. Helaas iets te kitscherig geworden. Wel een gaaf nummer.
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:13 uur
Wow, echt steengoed. Ik denk echt dat Litouwen een kans maakt op winst zaterdag. Zou ik erg leuk vinden in ieder geval.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:15 uur
Slovenie is saai, ze zingt niet slecht maar er is geen sparkle. En dat National Geographic op de achtergrond is het ook niet.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:15 uur
Bij Slovenië krijg ik wel serieuze Hello from the other side-vibes. Met kek gospel koortje dan. Ode aan Jim Steinman ofzo? Niet bijzonder verder.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:16 uur
Onweerwolf schreef:
Wow, echt steengoed. Ik denk echt dat Litouwen een kans maakt op winst zaterdag. Zou ik erg leuk vinden in ieder geval.
Zou wel een megastunt zijn als ze serieus kans maken om het ESF te winnen. Er zijn momenteel acht landen die meer favoriet zijn voor de winst. Ca. kans van 1 op de 50 nu dat Litouwen zegeviert.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:17 uur
In 2014 stond de winnaar niet bij de eerste 15 bij de bookmakers en de nummer 2 rond de 30.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:17 uur
Gretz schreef:
Zou wel een megastunt zijn als ze serieus kans maken om het ESF te winnen. Er zijn momenteel acht landen die meer favoriet zijn voor de winst. Ca. kans van 1 op de 50 nu dat Litouwen zegeviert.
(quote)
Nah, Litouwen is vanaf dag 1 één van de 5 a 6 topfavorieten.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:19 uur
Moskou 2022!
maar die ''inspirationele'' teksten op de achtergrond...
maar die ''inspirationele'' teksten op de achtergrond...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.