Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:21 uur
Poek schreef:
Goeie tekst ook (jammer dat ik het niet kan verstaan).
Goeie tekst ook (jammer dat ik het niet kan verstaan).
Teletekst 888 aanzetten en dan in google translate

Ik reken mij niet tot de fans van deze Russen.
0
Onweerwolf
ik hou best wel experimentele muziek en zeker ook op het ESC maar dit is gewoon irritant.
0
Onweerwolf
starbright boy schreef:
Zweden gaat er misschien wel uit. Denk ik echt.
Zweden gaat er misschien wel uit. Denk ik echt.
Echt niet. Gemakkelijk naar de finale.
0
Misschien in dit topic, maar ze zijn geen topfavoriet bij de bookies. Kans van ruim 50% dat Italië, Frankrijk of Malta hem dit jaar pakt. Litouwen zit daar ver achter.
Maar ik hoop met je mee, want vind het serieus een tof nummer!
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:22 uur
Gretz schreef:
Misschien in dit topic, maar ze zijn geen topfavoriet bij de bookies. Kans van ruim 50% dat Italië, Frankrijk of Malta hem dit jaar pakt. Litouwen zit daar ver achter.
(quote)
Misschien dan opeens veranderd de afgelopen dagen bij de bookmakers.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:23 uur
Zweedse zanger in z'n Into the Badlands-kostuum. Niet al te overtuigend gezongen. Beetje nietszeggend verder.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:23 uur
Ik krijg hier echt 2010 vibes bij. Publiek gaat hier helemaal niet voor en ik vraag me af of de jury hier voldoende voor gaat. Het is vlak en saai en er is geen goede staging. Zang overtuigt ook al helemaal niet.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:26 uur
Waarom is er geen recenter optreden van mevrouw Australië? Eentje van eind maart...
Het nummer is wel leuk maar haar stem is niet goed genoeg.
Het nummer is wel leuk maar haar stem is niet goed genoeg.
1
geplaatst: 18 mei 2021, 21:27 uur
Australië heeft La Roux inmiddels 12 jaar na dato ook ontdekt...
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:27 uur
Ja, ik zie nu dat hen in maart grotere kansen werden toegedicht. Vanaf toen langzaam naar beneden gezakt.
Maar goed, voorspellingen zeggen natuurlijk lang niet alles. Hebben we vaak genoeg gezien. Kan me alleen niet heugen dat een grote underdog in recente jaren ooit heeft gewonnen
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:28 uur
Is dit echt een opname? Want dan zou ik zeggen, had het even opnieuw gedaan?
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:29 uur
Gretz schreef:
Ja, ik zie nu dat hen in maart grotere kansen werden toegedicht. Vanaf toen langzaam naar beneden gezakt.
Maar goed, voorspellingen zeggen natuurlijk lang niet alles. Hebben we vaak genoeg gezien. Kan me alleen niet heugen dat een grote underdog in recente jaren ooit heeft gewonnen
(quote)
Portugal 2017 was niet van kop af favoriet. Azerbeidzjan 2011 ook zeker niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.