Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:42 uur
aERodynamIC schreef:
Sorry, de meest slecht zingende dames vanavond. Maar smaken verschillen, iedereen in mijn omgving pruimt Oekraïne nie.
(quote)
Sorry, de meest slecht zingende dames vanavond. Maar smaken verschillen, iedereen in mijn omgving pruimt Oekraïne nie.
Het zijn ook vooral sympathy votes. Ik dicht ze geen hele grote kansen toe

0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:42 uur
Davina was erg gaaf, die hele show erbij. Hoogtepunt van de avond. Zelf had ik meer van België verwacht.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:45 uur
Jij zou ook niet meer geloofwaardig zijn nu als jij niet voor Ierland zou stemmen

Maar best een prima liedje.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:47 uur
Rudi S schreef:
Jij zou ook niet meer geloofwaardig zijn nu als jij niet voor Ierland zou stemmen
(quote)

Wat kan die meid goed hockeyen he!
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 22:47 uur
starbright boy schreef:
We hebben geen legende als Petra maar de show is verder prima.
We hebben geen legende als Petra maar de show is verder prima.
Nikki komt anders hard in de buurt bij Petra.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:48 uur
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:49 uur
Jij weet dat wel. 1 miljard is vast een record voor een songfestivalliedje?
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:50 uur
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:51 uur
Ik heb het voorgevoel dat Italië wel eens zou kunnen winnen, ik was indertijd ook zo fan van Portugal en won ook. Lordi en Marija idem.
Zeker als ik behoorlijk fan ben gebeurt het ook

0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:51 uur
Moet ik echt opzoeken, maar zou me niets verbazen aangezien streaming nog steeds verder groeit
"Soldi" topped the charts in Greece, Israel, Italy and Lithuania and reached the top 10 in five more countries. The song became the most-streamed Eurovision song ever on Spotify, a record held until late January 2021 when it was surpassed by 2019 Eurovision winner, "Arcade" by Duncan Laurence.
Arcade, Soldi, Euphoria, Heroes, Waterloo en If I Were Sorry, in die volgorde.
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 22:55 uur
Ik moet zeggen dat ik Nederland toch wel erg lastig te schatten vind dit jaar. Het zou nog wel eens mee kunnen vallen.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 22:55 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb het voorgevoel dat Italië wel eens zou kunnen winnen, ik was indertijd ook zo fan van Portugal en won ook. Lordi en Marija idem.
Italië verdient wel weer een keer de winst ja! #1 favoriet dus als ze niets geks doen in de finale gaat dat gewoon gebeuren. Net als Duncan z'n favorietenrol in 2019 ook van begin tot eind waarmaakte

1
geplaatst: 18 mei 2021, 22:56 uur
Poek schreef:
Eefje de Nederlandse inzending van 2022?
Eefje de Nederlandse inzending van 2022?
Jaaaa dan mag Ahoy in 2023 nog eens alles organiseren. Zou episch zijn

0
Italië had ik nog niet gehoord (en nog steeds alleen die snippet van daarnet). Klonk erg goed (voor zolang het duurde)!
1
Gretz schreef:
Italië verdient wel weer een keer de winst ja! #1 favoriet dus als ze niets geks doen in de finale gaat dat gewoon gebeuren. Net als Duncan z'n favorietenrol in 2019 ook van begin tot eind waarmaakte
(quote)
Maar Duncan stond vanaf het begin op 1 en dit jaar wisselen ze elkaar af. Vlak Malta en Frankrijk niet uit. Stonden er ook net als Zwitserland maar die verwacht ik niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.