MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Zeker niet origineel, maar klinkt wel lekker. Geen top10 denk ik

Dit vind ik iets te opzichtig gejat van Bad Romance.

Lijkt idd te veel op Bad Romance om het leuk te vinden, ondanks dat het vrij catchy en goed gezongen is. Ook beter dan van de week.

De duivelse Cyprioten gaan in de middenmoot eindigen 10e-15e plek. Strafpunten voor de zin all this spicy melts my icy. En ik had het leuker gevonden als ze had verklaard dat we het wel letterlijk moeten nemen en dat ze haar hart aan de duivel had gegeven.

kaj_666 schreef:
Ik heb dit nummer deze week al meermaals urenlang in mn hoofd gehad, best wel een oorwurm

Precies, voor Eurovisie doeleinden niet slecht dus. Gaat best hoog eindigen denk ik...

Cyprus begint sterk. Zang is meer dan prima!

Jullie hebben het allemaal - terecht - over Bad Romance, maar dat outro is gewoon het liedje van de Hariboreclames.

O jee, wat nu....?

Ward schreef:
Dit vind ik iets te opzichtig gejat van Bad Romance.

Dat vind jij niet alleen, dat is gewoon objectief zo

Albanie is niet slecht maar nowhere near 2019 en vrij kansloos ook. Onderste regionen.

Martial
Plaspauze

Niks mis met jezelf door Lady Gaga te laten inspireren. Absoluut geen jatwerk, gewoon een lekker nummer van Cyprus

Maar ja beter goed gejat dan slecht verzonnen

kaj_666 schreef:
(quote)

Dat vind jij niet alleen, dat is gewoon objectief zo

Klopt. Niet erg. Geoorloofd.

Albanië net zo onopvallend als eerder deze week. Onmogelijk dat thuisstemmers hier veel punten aan geven. Bottom 5. Wel goede zang.

Saai dit. Wat staat ze in de wind...

Vond dat nummer van Cyprus vrij onorigineel en vlak. Dit vind ik leuker, al is het ook geen hoogvlieger.

Albanië is enigszins te pruimen, maar daarmee ga je het niet redden in dit veld.

Hekkensluiter

Die wind...wordt een blaasontsteking vrees ik..

Vind het liedje van Albanië vocaal wel oké, maar instrumentaal veel te druk en toch onopvallend. Mager.

Israël beviel me goed in de halve finale

Albanië: niet echt opvallend, saai nummer. De instrumentale mini-break vond ik wel het beste, maar die duurde maar 1 maat zo ongeveer.
2,5*

Ondertussen krijg ik een Eurovision Tom Pouce aangereikt.

Ik begrijp niet wat er het afgelopen jaar in Israel gebeurd is. Dat van vorig jaar was fris en leuk, deze is echt stukken minder 15e-20e.

Martial
Gewoon een leuk nummer

starbright boy schreef:
Ik begrijp niet wat er het afgelopen jaar in Israel gebeurd is. Dat van vorig jaar was fris en leuk, deze is echt stukken minder 15e-20e.

Niet eens. Lekker nummer

Dit is het eerste nummer dat iets eigens heeft, jammer van het accent.

Ik vind die Israelische zangeres zo eng dun in die jurk. Wel een prettig uptempo nummer en de dansers zorgen voor een leuke dynamiek op het podium. Herhaling komt dit nummer ten goede.

Als ik haar benen zie denk ik steeds "ze had ook gewoon de Olympische marathon van Tokio kunnen winnen"

Sprietbenen...maar dat weegt niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:33 uur

geplaatst: vandaag om 16:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.