Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:20 uur
Israel: vocaal nog steeds niet top, maar muzikaal wel gewoon zeer aanstekelijk.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:20 uur
De Dua Lipa-achtige productie is wel fijn, maar als geheel iets te magertjes.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:21 uur
Staging is wel de beste tot nu toe bij Israel, maar ik mis het liedje van 2020 echt
0
Het is er in ieder geval allemaal niet minder kitscherig op geworden 

0
Het is lang wachten tot de uitspatting bij Israël maar de laatste 30 seconden zijn heerlijk.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:22 uur
Cyprus: doorslagje van Bad Romance.
Albanië: ik heb tijdens mijn omzwervingen in de Balkan (inclusief Albanië) te veel in wrakke busjes met cassettebandjes met dit soort testosterongejengel gezeten om dit ooit nog te kunnen waarderen.
Israel: goed gezongen maar doet me nix.
Albanië: ik heb tijdens mijn omzwervingen in de Balkan (inclusief Albanië) te veel in wrakke busjes met cassettebandjes met dit soort testosterongejengel gezeten om dit ooit nog te kunnen waarderen.
Israel: goed gezongen maar doet me nix.
0
Israël: Doet me een beetje 90s aan de productie, verder niet echt een bijzonder nummer. Vocaal wel erg mager.
2*
2*
0
Hooverphonic. Kwaliteit. Maar gaat toch geen potten breken in deze contest.
0
Ah, nu wel een redelijk liedje, maar dan weer een povere enscenering.
0
Albanië toch wel wat beter dan ik dacht. Had ze op de twee na laatste plek gezet, mag een paar plekjes stijgen. Cyprus blijft onderaan omdat ik er gewoon niet tegenkan hoe het klinkt als gejat samenraapsel.
Israel blijft een topnummer, maar weer was ze vocaal af en toe te zwak.
Israel blijft een topnummer, maar weer was ze vocaal af en toe te zwak.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 21:23 uur
Hooverphonic is heel verantwoord maar ook saai en vlak en wat mij betreft de grootste tegenvaller. Onderste regionen.
0
Ik snap nog steeds niet waarom belgie zwaar ondergewaardeerd wordt
0
België kan ik enigszins waarderen, maar dit is toch wel wat zwakker werk van Hooverphonic en ik vrees dat dit bottom 5 gaat eindigen.
1
België: kleurloos. Ik vind het al wel een stuk beter overkomen dan dinsdag, maar nog steeds niet heel overtuigend.
2
geplaatst: 22 mei 2021, 21:24 uur
België, toch wel goed eigenlijk. Misschien verkeerde festival, dat wel.
0
Ik heb Hoeverphonic altijd al een ontzettend saaie band gevonden. Dat geldt nog steeds.
0
Kleurloos voor Eurovisie...maar voortreffelijk nummer. Dit heeft body!
1
Ze zingt een stuk krachtiger dan dinsdag heb ik het idee. Iets meer wanhoop in haar stem. Of ik luister gewoon beter. Waarschijnlijk dat.
Blijft een retesaai nummer. Zeker voor Hooverphonic-begrippen.
Blijft een retesaai nummer. Zeker voor Hooverphonic-begrippen.
1
geplaatst: 22 mei 2021, 21:25 uur
België 
Alles behalve saai, maar de studioversie inmiddels al heel vaak gedraaid. Hoop echt dat dit nummer gaat stunten, maar dat zal wel niet gebeuren…

Alles behalve saai, maar de studioversie inmiddels al heel vaak gedraaid. Hoop echt dat dit nummer gaat stunten, maar dat zal wel niet gebeuren…
0
Deze kende ik al wel, muzikaal ok maar weinig verheffend. Kan me niet voorstellen dat dit hoge ogen gaat gooien.
0
België toch helemaal niet slecht, kan misschien wel een beetje broccoli gebruiken 

0
Teunnis schreef:
Ze zingt een stuk krachtiger dan dinsdag heb ik het idee. Iets meer wanhoop in haar stem. Of ik luister gewoon beter. Waarschijnlijk dat.
Dat idee had ik ook maar ik was dinsdag ook maar half aan het opletten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.