MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Krijg zin in kaasfondue..

Unpopular opininion Toute L'universe > Arcade

Het is wel een groeiplaat (nu al een stuk beter dan vorige keer)

Ataloona schreef:
Sommige stukjes doen me helaas denken aan U2s Ordinary Love.

Verrek nu je het zegt ja. Er drijft nu een trauma boven waar ik nooit meer aan herinnerd wilde worden

dix schreef:
Hij staat erbij alsof ie algewonnen heeft...

... Bij het kunstschaatsen.

Ik hoop niet dat dit wint. Of top 5 haalt.

Sorry, wat een schijtnummer. Zal wel gaan winnen dus.

Zwitserland is echt een kippenvelact. Kan me voorstellen dat dit live fantastisch is.

Mooi nummer maar absoluut geen Top 10 voor mij dit nummer. Het is m allemaal nét niet dat Zwitserland. Ook de act niet.

Zwitserland, bitches!

Oke, stiekem was dit wel erg goed. Dansje had ie eruit moeten laten. En een ander gezicht op zijn hoofd moeten schroeven.

dix
Wel een circulaire inzending.
Dat is toch Treintje's broek?

Zwitserland, ik vind het nog steeds nix

Zwitserland: deze persoon had graag in de jaren 80 geleefd. Maar ik vind het wel mooi.

Liedje van Zwitserland zit goed in elkaar en ook goed gezongen. Maar hij heeft inderdaad een redelijk onuitstaanbaar hoofd

Duncan blijft positief

Ja, gewoon goed nummer van Zwitserland. Benieuwd hoe hoog ie gaat eindigen

Zwitserland:
starbright boy schreef:
Unpopular opininion Toute L'universe > Arcade

Mee eens, vind deze een stuk beter. Arcade nooit echt heel mooi gevonden, deze vind ik er tot nu toe wel bovenuit steken met Rusland. Bijna ontroerend, al zijn niet alle stukjes even sterk. Doet me ook wel wat denken aan Christine and the Queens.
4,25*

IJsland dé pechvogel. Met het liedje van vorig winnaar hadden ze gemakkelijk gewonnen (de eerste keer in de geschiedenis) en nu zal het niet live kunnen spelen wat plaatsen kosten (maar ik hoop nog steeds minimaal top-10).

Net de Kelly Family

@IJsland: PLAY JA JA DING DONG!

Religroepje?

Ijsland is leuk en hangt mooi tussen quirky, slim en gevoelig in, maar er is minder magie dan in 2020.

IJsland, Zwitserland en dan Portugal. Mijn volgende nu.

Ik heb veel sympathie voor deze knullige ijslanders inclusief Napoleon Dynamite-danspasjes

Als je kijkt naar de grote muzikaliteit van de IJslanders (op zo'n kleine bevolking) is het eigenlijk wel bijzonder dat het land nog nooit een ESF heeft gewonnen.

Oei, wilde disco dit...

David Byrne dansjes, maar David was veel beter...

IJsland is net te ironisch om echt leuk te vinden.

Dit is een beetje een kruising tussen Mika en Hot Chip. Wel ok, ook heel erg 00's.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.