Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:00 uur
Gretz schreef:
Als je kijkt naar de grote muzikaliteit van de IJslanders (op zo'n kleine bevolking) is het eigenlijk wel bijzonder dat het land nog nooit een ESF heeft gewonnen.
Als je kijkt naar de grote muzikaliteit van de IJslanders (op zo'n kleine bevolking) is het eigenlijk wel bijzonder dat het land nog nooit een ESF heeft gewonnen.
Hebben ze meer goede artiesten dan schaakgrootmeesters?
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:01 uur
IJsland: het enige nummer dat ik voor deze week al kende. Aanstekelijk, maar niet zo goed als het nummer van vorig jaar. Dat ik wel zo'n beetje het leukste songfestivalnummer van de laatste 10 jaar vond.
3,75*
3,75*
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:01 uur
IJsland: tussen kitsch en kitsch. En gewoon erg leuk en aanstekelijk.
2
geplaatst: 22 mei 2021, 22:02 uur
Ataloona schreef:
IJsland is net te ironisch om echt leuk te vinden.
IJsland is net te ironisch om echt leuk te vinden.
Exact dit. Zie de hele tijd Sheldon Cooper voor me die 'nudge, nudge, wink, wink' zegt.
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:03 uur
Dit is net zo afgrijselijk als die sobral uit portugal een paar jaar geleden
0
Spanje: 
Lijkt trouwens melodisch soms ietwat op Mirror van Timberlake. Met mega-discobal.

Lijkt trouwens melodisch soms ietwat op Mirror van Timberlake. Met mega-discobal.
0
Spanje kan goed zingen maar is ook wel een beetje heel erg saai. Gaat niet hoog komen, maar ik hoop heel erg dat UK en Duitsland het slechter gaan doen van de big five.
0
Onweerwolf
Spanje is trouwens wel weer heel erg Spaans, dit jaar.
2
geplaatst: 22 mei 2021, 22:04 uur
Fingers crossed dat die maan over hem heen rolt en we door kunnen
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:05 uur
Een beetje een 90s ballad, te saai om goed te scoren. Deze hoge uithalen klinken ook nergens naar
0
geplaatst: 22 mei 2021, 22:05 uur
Spanje: doet me denken aan Ik Wou Dat Ik Jou Zag van Veldhuis en Kemper in sommige zanglijnen. En een beetje Eros Ramazotti. Vreselijk. Zou wel een stunt zijn als ie op het eind geplet wordt onder die enorme maan.
1,5*
1,5*
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.