Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 23 mei 2021, 00:52 uur
Teunnis schreef:
Dit sowieso. Dronken en omgekochte juryleden die de uitslag bepalen moeten we niet meer willen. Oekraïne zeker tweede bij het publiek?
(quote)
Dit sowieso. Dronken en omgekochte juryleden die de uitslag bepalen moeten we niet meer willen. Oekraïne zeker tweede bij het publiek?
Nee eerste

364 punten voor Oekraïne en 316 voor Italië. En daarachter Frankrijk met 251
0
Ik ben wel rockliefhebber maar die song van Italië vind ik (nog) niks aan...
2
Aardig nummer, maar zeker niet winnaarwaardig.
Ik kijk ook niet elk jaar, maar heb de laatste edities toch wel veel betere Italiaanse nummers gezien die helemaal niet hoog eindigden.
Ik kijk ook niet elk jaar, maar heb de laatste edities toch wel veel betere Italiaanse nummers gezien die helemaal niet hoog eindigden.
4
ROCK N ROLL NEVER DIES BITCHES
Maar dat het dan net weer via het song festival in leven gehouden moet worden haha
Maar dat het dan net weer via het song festival in leven gehouden moet worden haha
0
Oude Observator
Oké, die Italiaan zegt het nu zelf: rock never dies
0
Onweerwolf
Nou, ik ben blij dat er weer een ESC was maar wat ontzettend jammer dat zo'n matig nummer wint terwijl Frankrijk een geniale performance had. Echt niet te begrijpen.
1
geplaatst: 23 mei 2021, 00:53 uur
Hebben ze voor 200 Lire de ouwe stagepakkies van Slade overgenomen?
1
Gretz schreef:
Nee eerste
364 punten voor Oekraïne en 316 voor Italië
. En daarachter Frankrijk met 251
(quote)
Nee eerste

364 punten voor Oekraïne en 316 voor Italië
. En daarachter Frankrijk met 251
Pfff die jurys weer hoor. Had t zo vet gevonden als Oekraïne met dit nummer had gewonnen.
1
Eens. Italië was beter dan Finland, maar Frankrijk had dit vol verdiend. Anticlimactische uitslag van m’n eerste keer Songfestival volgen.
1
Zelfs tijdens dit nummer hoor ik in mijn hoofd Finland er doorheen.
1
geplaatst: 23 mei 2021, 00:54 uur
Oude Observator schreef:
We bannen hem in onze bubbel.
1
geplaatst: 23 mei 2021, 00:54 uur
Gretz schreef:
Nee eerste
(quote)
Nee eerste

Het publiek heeft al een paar jaar op rij het bij het rechte eind.
EDIT: Nja, 2019 hadden ze Portugal moeten redden natuurlijk.
1
Oude Observator
geplaatst: 23 mei 2021, 00:55 uur
Muzikaal voel ik verwantschappen met Greta van Fleet, en das geen positieve vaststelling
1
Nu ligt ons geen strobreed meer in de weg om volgend jaar Celestial Season te sturen.
1
Echt een sof dat juist zo'n matig, gedateerd klinkend Italiaans nummer wint, terwijl ze afgelopen jaren zulke goede deelnemers hadden.
In onze Greatest Hits (Italiaanstalig) zou Måneskin met grote overmacht voor de finale worden weggestemd.
In onze Greatest Hits (Italiaanstalig) zou Måneskin met grote overmacht voor de finale worden weggestemd.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 00:56 uur
Wat een anti-climax. Herriemuziek wint het songfestival. Daar ben ik dan de hele avond voor thuis gebleven.
Had beter in de kroeg kunnen zitten. Helaas waren die gesloten door die KUT corona.
Had beter in de kroeg kunnen zitten. Helaas waren die gesloten door die KUT corona.
0
Onweerwolf
Zelfs die gare Portugees met z'n pacemaker van enkele jaren terug was beter dan dit.
0
Onweerwolf schreef:
Nou, ik ben blij dat er weer een ESC was maar wat ontzettend jammer dat zo'n matig nummer wint terwijl Frankrijk een geniale performance had. Echt niet te begrijpen.
Jup, vrees dat matige rock toch profiteert van een deelnemersveld dat voornamelijk uit popnummers (met elektronische invloeden) bestaat. Litouwen had ook wel meer verdiend.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 00:57 uur
Onweerwolf schreef:
Zelfs die gare Portugees met z'n pacemaker van enkele jaren terug was beter dan dit.
Maar die was ook wel goed, toch?
0
Net als na Lordi krijg je nu een rockgolfje de komende jaren, zeker in Oost-Europa Tot dat er een flink aantal de finale niet gaan halen, dan is het weer weg. #beentheredonethat
0
Onweerwolf
Nee, die was ook matig maar iig minder matig dan dit.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 00:58 uur
itchy schreef:
En dan ook nog Paul de Leeuw, de ellende is compleet.
En dan ook nog Paul de Leeuw, de ellende is compleet.
Maar dat is geen verrassing...die Italiaanse winnaar wel.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 00:58 uur
Ja, een nog slechtere Italiaanse versie van Greta Van Fleet. Dat zegt genoeg

1
geplaatst: 23 mei 2021, 00:59 uur
En wederom een combiwinnaar. Niet de jurykeuze en niet de publiekskeuze. Net als bij 1944 en Arcade.
0
geplaatst: 23 mei 2021, 01:00 uur
starbright boy schreef:
Ben wel benieuwd: Is er iemand anders die Australie 2018 in zijn top 2 Australie zou zetten. Tot dit jaar hun zwakste prestatie qua uitslag. Ik dus wel. Ik heb hier een zwak voor, live had ze het zwaar dat dan weer wel.
(embed)
daar kan ik me in vinden, wel wat afgezwakt in de loop der jaren voor mijBen wel benieuwd: Is er iemand anders die Australie 2018 in zijn top 2 Australie zou zetten. Tot dit jaar hun zwakste prestatie qua uitslag. Ik dus wel. Ik heb hier een zwak voor, live had ze het zwaar dat dan weer wel.
(embed)
0
Krokus
geplaatst: 23 mei 2021, 01:00 uur
Lekker gaan slapen. Er is niks gebeurd. Volgens mij is er morgen weer een nieuwe dag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.