menu

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
avatar van NewYorkCityLight
Nummers over jezelf bevrijden of accepteren mogen wat mij betreft op voorhand gediskwalificeerd worden. Ik heb gewoon niets met die boodschap in dramatische Songfestivalballads.

avatar van Poek
Huh, heel bijzonder stemgeluid? Ik heb dat soort stemmen juist te vaak gehoord de laatste jaren.

avatar van aERodynamIC
Geweldige zang, ik ben niet vies van wat drama, maar zelfs voor mij is dit too much.

avatar van NewYorkCityLight
Australië heeft er trouwens wel een handje van om draken te sturen. Ik vond alleen "We Got Love" en "Technicolor" wel oké maar volgens mij zijn dat juist hun twee geflopte inzendingen.

avatar van starbright boy
Cyprus is halfslachtig, Had helemaal Grieks en nog wat meer folklore mogen zijn. Teveel compromissen. Wil heel veel, maar doet weinig.

avatar van NewYorkCityLight
Oei wat een flinterdunne stem bij Cyprus en vals.

Dit is wel erg vals, ja.

avatar van Slowgaze
aERodynamIC schreef:
Geweldige zang, ik ben niet vies van wat drama, maar zelfs voor mij is dit too much.

Hahaha, dan is het écht ernstig.

avatar van aERodynamIC
Mooi decor zo, maar mijn hemel dit is kneitervals.

avatar van Djarune
Jammer, vind het nummer prima, maar misschien is dit de eerste keer zonder autotune…

avatar van starbright boy
Oei Cyprus is de eerste die vocaal echt helemaal onderuit gaat deze avond. Dit kan haar weleens de kop kosten.

avatar van Slowgaze
Inzendingen zoals die van Cyprus, dáár kijk je toch de halve finales voor?

avatar van NewYorkCityLight
NewYorkCityLight schreef:
Oei wat een flinterdunne stem bij Cyprus en vals.


Maar het nummer beviel me wel!

Jan Smit weer... Steady gezongen... Kom op zeg.

avatar van aERodynamIC
Nou ja, meneer poep in de oren vindt het steady gezongen. Ik zal er wel geen verstand van hebben.

Jan moet weer eens zijn oren uitspoelen...

avatar van starbright boy
Ierland is twee keer laatste halve finale geworden 2019 en in 2021. Daar kan best een derde keer bijkomen.

avatar van Slowgaze
Jantje Smit die geen zak weet: je verwacht het niet, hè?

avatar van NewYorkCityLight
Ik weet niet of ik in een betere stemming ben maar tot nu toe is deze halve finale een stuk sterker dan die van dinsdag.

Opnieuw knettervals. En dat nummer is een behoorlijk niemandalletje, zeg.

avatar van Poek
Ik vind het liedje van Ierland best aardig, beetje Dua Lipa. Zang kan beter ja.

avatar van Slowgaze
Ierland is mijn voorlopige favoriet. Bangertje hoor.

avatar van NewYorkCityLight
Ja ik wilde net hetzelfde zeggen. Guilty pleasure momentje.

avatar van Djarune
Ierland heeft geluk dat Cyprus nog valser was. Dit gaat naar de finale

avatar van jasper1991
Ik vind de zang van Cyprus ook heel mooi, maar ze zingt volgens mij bewust niet netjes volgens de westerse toonladder. Nummer oké, maar niet wauw.

Hé, ze hebben Jan van de ether gehaald.

avatar van aERodynamIC
Neeeee, geen commentaar nu. Wat heerlijk rustig!!!!!!!

avatar van starbright boy
We zitten in een minder stukje. Noord Macedonie is een saaie ballade. Jengelig en vol slechte rijmwoorden.

avatar van Slowgaze
'De verbinding met Jan Smit is weggevallen'. Geluk zit in kleine dingen.

avatar van aERodynamIC
Slowgaze schreef:
'De verbinding met Jan Smit is weggevallen'. Geluk zit in kleine dingen.

Daar zong Rudi Carell ooit nog een liedje over.



avatar van aERodynamIC
starbright boy schreef:
We zitten in een minder stukje. Noord Macedonie is een saaie ballade. Jengelig en vol slechte rijmwoorden.

De boze vrouw met saaie meuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.