MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Georgie is zijn gekke zelf, maar ze halen vrijwel nooit de finale. Ik hoop dat het de finale haalt maar het zal wel weer sneuvelen.

Ik vind Georgie wel het leukst tot nu toe, maar het maakt vast weinig kans.

Leuk refrein

Echt leuk deze van Georgië

Als ik de programmeur was zou ik Circus Mircus boeken voor Lowlands.

Georgië beste tot nu toe, verrassend. Servië wel aardig.

Leukere halve finale dan dinsdag. Servië en Georgië als positieve uitschieters (maar die laatste wel heel ontoegankelijk).

Wat een leuk nummer van Georgië, hoe is dat hier terechtgekomen?

Zal idd wss de finale niet halen, maar zou er geen probleem mee hebben als Georgië doorgaat. Geinig nummer.

Malta breekt het wereldrecord cliches. Draak van jewelste. Je mag gaan plassen.

Dertien in een dozijn hitparadenummertje. Next!

Vreselijk dit. Bij de bookmakers op de grens van doorgaan naar de finale. Zit waarschijnlijk aan de verkeerde kant van de streep (jury gaat er niet op stemmen en publiek niet genoeg). Zo'n nummer moet loepzuiver gezongen zijn om kans te maken.

starbright boy schreef:
Malta breekt het wereldrecord cliches. Draak van jewelste. Je mag gaan plassen.

Eindelijk het eckte eckte Songfestivalgevoel zul je bedoelen: te korte glitterjurk, te ordinaire make-up, te hard glanzende huidskleurige panty, powerballad die niet eens probeert het gebrek aan diepgang te maskeren.

Ze zingt onverwacht slecht. Kansloos.

Als Jan Smit het al een cliché vindt...

ranboy schreef:
Als Jan Smit het al een cliché vindt...

Maar hij vond haar goed zingen. Die gast heeft echt poep in zijn oren.

Moldavië was al een top 10 kandidaat van mij en blijft dat. Malta tenenkrommend: slechte zang, domme act en vreselijke slechte cameravoering.

En als Miepie ziet dat ze niet scoort bij de bookmakers en dan een deuntje uit Zweden koopt mag ze van mij naar huis i.p.v. Georgië. Maar je zult weer zien natuurlijk.....

Krachtig nummer van Malta. Sterke act ook door op de piano te staan, prachtig gezongen. Tekst niet al te diepzinnig, maar dat mag de pret niet drukken. Dit valt me mee ten opzichte van de clip!

jasper1991 schreef:
Sterke act ook door op de piano te staan, prachtig gezongen

Ja, dat was echt de enige legitieme reden om platte schoenen onder die jurk aan te trekken.

San Marino is het meest Maneskin-adept. Randje wel/ niet kwalificatie dit.

Vreselijke act maar dit nummer klinkt best oké.

Ik ben overtuigd. Ik denk dat het door is.

Ik denk ook dat ze de finale halen.

Haha, die rodeostier doet 't 'm. Briljant

Finale zullen ze wel halen. Dit blaast in elk geval Malta uit het water. Wel heel matig gezongen imho.

Australie is heel veel drama. Maar mooi drama. Fijn lied als je het theater kan hebben.

Is Onweerwolf uitgeschreven? Jammer.

Het is jammer dat ik niet van Lewis Capaldi en klonen hou, want het is wel een sympathiek verhaal van de Australiër.

Geweldig gezongen, maar dit is toch geen liedje...

Heeft zijn outfit van Prince geleend. Stem klinkt wel erg goed, maar ben geen fan van het nummer.

Voor een act met Asperger krijg ik hier toch iets te veel prikkels van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:33 uur

geplaatst: vandaag om 05:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.