menu

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
geplaatst:
Is dit de volgende mutatie van de Teenage Mutant Ninja Turtles of zo?

geplaatst:
Montenegro is zeker minder dan Polen en nog een aantal andere landen, maar ik moet toch ook bekennen dat ik slechter heb gehoord deze avond.

geplaatst:
Ik heb wel gunfactor Montenegro als land maar dan moeten ze wel met betere nummers komen.

geplaatst:
Belgie heeft weer eens een nummer dat maar niet aan wil komen bij me. En dat hebben ze de laatste jaren bijna altijd. Hoe hard ik ook mijn best doe. Het lukt niet het goed te vinden. En dat terwijl Belgie ook een van de drie beste inzendingen van de laatste tien jaar had.

geplaatst:
België heeft mijn gunfactor: sympathieke kerel, maar het nummer vind ik matig, de zang geweldig.

Dit is de OG3NE van België: goede zang (Jan vond het matig uiteraard) maar verkeerde nummer.

geplaatst:
België mag door. Veel landen vallen vocaal hopeloos tegen, maar deze voetballer doet het vooralsnog prima.

Laatste top nummer van Belgie was dat van Blanche - City Lights

geplaatst:
Ja, dat dus. Prima zanger. Nummer is echt heel matig.

geplaatst:
Zweden.. Een van m'n minst favoriete Eurovisielanden. Ben benieuwd of dit weer een standaard kloon is van wat ze elk jaar sturen.

geplaatst:
Zweden heeft voor het tweede jaar op rij een nummer dat wat afwijkt van de Zweedse formulepop. Dit liedje is wel een stuk beter dan vorig jaar maar ze valt me vocaal serieus wat tegen. Vond Melfest beter. Maar beste Zweedse inzending voor mij sinds 2013.

geplaatst:
Je moet van het rauwe houden en ik ben Zweden zat met hun eeuwig gelikte deuntjes ook voor andere landen, maar ze kunnen echt gaan winnen dit jaar want anders dan wat ze normaal doen en publiek in de zaal gaat ook mee en ze zullen vast tweede helft loten zaterdag.

Mijn nummer 4 dit jaar.

geplaatst:
Dit vind ik meevallen.

geplaatst:
Beste inzending van Zweden van de afgelopen 5 jaar w.m.b.

geplaatst:
Tsjechie is een beetje een throwback naar 2010. Maar het is echt leuk.

geplaatst:
Zweden is briljant, maar het valt me dit jaar een beetje tegen qua staging/visuals merk ik.

geplaatst:
Tsjechië is mwoah. Dat is de pech als je nummers al vaak gehoord hebt: dit is dan categorie 'ik ben het nu beu'.

geplaatst:
Niet origineel, maar ik hoor dit toch liever dan al die ballads.

geplaatst:
Tsjechië heeft ook wel wat.

Ik waag me niet aan een echte voorspelling maar ik denk dat het gros van de laatste pak hem beet 8/9 nummers doorgaat en dat het een lastige strijd wordt voor de nummers vroeg op de avond.

geplaatst:
starbright boy schreef:
Tsjechie is een beetje een throwback naar 2010. Maar het is echt leuk.

Wat dacht je van die trapbeats van België? 2012 all over again.

geplaatst:
Zeker door:

Zweden
Polen
Australië
Servië

Waarschijnlijk:

Finland
San Marino
Tsjechië
Estland

Twijfel:

Azerbeidzjan
Roemenië

Niet:

Montenegro
Georgië
Israël
Cyprus
Ierland
Malta
België
Macedonië

geplaatst:
De volgende landen gaan denk ik door:

Finland
Servië
Malta
San Marino
Australië
Estland
Polen
België
Zweden
Tsjechië

Ik hoop van harte dat Malta en San Marino ingewisseld gaan worden voor Roemenië en Georgië, maar ik vrees ervoor.

geplaatst:
Laura kan het ook niet meer. Pfffffff.....

geplaatst:
Vrijwel zeker door:
Servie
Australie
Estland
Roemenie
Polen
Zweden

Net door:
Finland
Azerbeidzjan
San Marino
Tsjechie

Net niet:
Georgie
Cyprus
Ierland
Belgie

Kansloos:
Israel
Malta
Noord Macedonie
Montenegro

geplaatst:
No way dat Malta door gaat. Ik denk de volgende 10:

Zweden
Polen
Australië
Servië
Finland
San Marino
Tsjechië
Estland
Azerbeidzjan
Roemenië

geplaatst:
Noord Macedonie is laatste denk ik. Zweden heeft deze halve finale gewonnen.

geplaatst:
Maar welk land gaat er als tiende genoemd worden?

geplaatst:
Poek schreef:
Maar welk land gaat er als tiende genoemd worden?
Ik denk Australië.

geplaatst:
Mocht Belgie door zijn, dan worden die als tiende genoemd. Maar ik denk dat het nu San Marino wordt.

geplaatst:
Ik hoop het wel voor België en ik duim hard voor Roemenië. Die twee zijn niet zo zeker.

geplaatst:
Ik had niet verwacht dat ik 'Bla Bla Bla' van Gigi D'agostino ooit nog zou horen.

geplaatst:
Spanje heeft veel polls gewonnen en is een fan favourite. Beetje flinterdun, maar ze is zo leuk en ik gun het Spanje wel na zo'n lange tijd (langer nog dan Nederland had moeten wachten).

UK kan wel eens gaan winnen. Ik zou niet verbaasd zijn (ben zelf geen groot fan: middenmoter).

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.