Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:54 uur
GrafGantz schreef:
Laura Pausini als Zwarte Magica. Is weer eens wat anders...
Laura Pausini als Zwarte Magica. Is weer eens wat anders...
Ze loopt er al het hele festival bij als een dragqueen. Life imitating art of zo.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:57 uur
Italie was een favoriet, maar is dat eigenlijk voor mijn gevoel niet meer. Gaat niet in de buurt komen van winnen. Het is al de hele week slordig qua staging en zang.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 21:58 uur
Ugh wat frustrerend dit. Mahmood zit er lekker in maar BLANCO al meerdere malen er compleet naast.
1
geplaatst: 14 mei 2022, 21:59 uur
Dan nu Spanje. De invloed van Fuego is nog altijd niet uitgewerkt.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:00 uur
catdog schreef:
Ugh wat frustrerend dit. Mahmood zit er lekker in maar BLANCO al meerdere malen er compleet naast.
Ik vond Mahmood ook niet super stabiel.. Hoe dan ook veel minder dan Soldi, dus als ie nu wel zou winnen zou ik dat alleen al daarom onterecht vinden. Tegenvallend optreden wmb, kan me niet voorstellen dat we volgend jaar weer naar Italië gaan
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:01 uur
Spanje is de fan favorite waarvan vele volgers denken dat het hoog komt, maar ik vind dit ook wel zo'n typische fanfavoriet die vervolgens in de middenmoot eindigt. Maar misschien is het wel gewoon de succesvolste spaanse inzending van de laatste 30 jaar. IK weet het niet.
0
geplaatst: 14 mei 2022, 22:01 uur
Peeptoelaarzen zien er toch altijd een beetje uit alsof die tenen onder een guillotine liggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.