MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
Malta gaat ook zeker door. Deel 2 van het dubbelzinnige trio van vandaag. Ik vind ze alledrie wel leuk, maar dit is wel de minste. KIlometers beter dan Malta van de laatste jaren wel.

Onweerwolf
Malta is qua productie het sterkste nummer van het jaar.

Litouwen: erg lekker.
Malta: kan ik niks mee

Malta: is dit nu een kant nummer of een kittig nummer? Litouwen leuk voor ons, maar nu wel weer terug naar de Eurovisie bubbel natuurlijk.

Litouwen. Wow! Zeer ver en meeslepend.

Ugh, wat is Malta slecht.

Ik denk soms wel ineens: zou het publiek in deze semi ook maximalisme af gaan straffen en is deze act dat de Cyprus/Belgie van deze semi. Ik denk van niet, maar toch schiet het door mijn hoofd.

Eens met OWW dat de productie van Malta alle huidige hit feature boxjes aanvinkt. Gaat door.

Onweerwolf
Georgië is mijn groeidiamant van 2025.

Uitstekend, Malta. Prima gezongen ook
Ik hoop dat alle schunnigheid het redt vanavond (Australië, Malta, Finland)

Beste leuk Malta hoor. Leuke beat

Dacht ik als enige aan Godley & Creme's Cry bij het intro van Georgië?

Nu een ouderwetse eurovisiesong. Ik vind het een veel beter rustig nummer dan Montenegro, Servie of Israel. Maar het gaat niet genoeg zijn.

Suzanne Schulting komt uit voor Georgië. Er moet een ballad doorgaan. Deze komt live beter uit de verf dan die van Montenegro. Servië komt nog.

Georgië: ik moet weer plassen. Was het wat?

Georgië vind ik de beste van de eigentaalballads vanavond.

Mooie vrouw, prima stem. Georgië mag ook door.

Prima nummer Georgië. Mooie meid ook. Sowieso erg veel vrouwen deze 2e halve finale. Waar het gisteren erg karig was.

Georgië was ook ouderwets, en ijzersterk gezongen.

Georgie idd ook erg mooi.

Kleine voorspelling: volgend jaar gaan de producers meer bepalen wie in welke semi komt. Dit jaar was het semi 1 bijna geen vrouwen en in twee bijna alle. En in deze ook veel meer ballads dan in de eerste.

Hoger niveau dan dinsdag

Nu een andere favoriet voor de winst.

Frankrijk stuurt nu elk jaar een hele Franse ballad en een keer gaan ze er voor het eerst sinds 1977 mee winnen. Dit jaar?

Onweerwolf
De Franse Maaike Ouboter.

Frankrijk: zou Frankrijk Zweden en Oostenrijk kunnen aftroeven? Van mij mag het.

Ik vind Frankrijk een kutland, ook qua muziek, maar dit is wel erg fraai zeg.

Onweerwolf
Het is niet slecht maar ik vind er weinig aan. Bij lange na niet zo goed als Barbara een paar jaar geleden.

Hahahahahaha wat is dit dan

Van mij ook. Oostenrijk heeft absoluut de beste zanger, maar dit liedje van Frankrijk vind ik beter .

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.