MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
Onweerwolf
Ze zingt best matig trouwens.

Ik ben toch meer van Voila dan deze.

Beetje saaiig. Ik denk dat Nederland als de winnaar van de Franstalige songs gaat bovendrijven. Ze kan wel beter zingen dan Claude.

Jezus wat een überkitsch.

Kurk

Wel kreatief.

Onweerwolf
Nee, dit was in de studioversie dan nog beter. Zag er ook gewoon raar uit.

Lol, de presentatoren helpen mee met opruimen. XD

Frankrijk en Oostenrijk gaan punten van elkaar afnemen zodat Zweden wint…

starbright boy schreef:
Ik ben toch meer van Voila dan deze.

Daar ben ik het volledig mee eens. Vond haar live ook zo innemend en goed. Ik ben Barbara fan en deze mevrouw ik wel okay.

FinisTerra schreef:
Frankrijk en Oostenrijk gaan punten van elkaar afnemen zodat Zweden wint…

Ja, dat zou ook zomaar eens kunnen.

Ik vind Denemarken tamelijk kut en dat heb ik wel vaker bij de Denen. Mag wel weg,

Onweerwolf
Denemarken gaat voor de Barbara Dex award.

Voila was veel beter maar deze Frankrijk ook best tof doch duidelijk minder dan Oostenrijk.

Studio versie is al ruk en live is dit 2.0. Wat een gedrocht.

Het eerste couplet klinkt niet zo goed.

Denemarken minste van de avond

Brrr

Onweerwolf
FinisTerra schreef:
Denemarken minste van de avond

Het is dat Armenië ook nog meedeed, maar qua nummer is dit inderdaad veruit het zwakste van het jaar.

Als Denemarken door gaat eet ik mijn bakfiets op

Denemarken brengt me terug naar de basisschool. Milk Inc, Lasgo, dat werk. Best geslaagd.

Prijs voor slechtste stylist gaat naar Denemarken.

starbright boy schreef:
Ik vind Denemarken tamelijk kut en dat heb ik wel vaker bij de Denen. Mag wel weg,

Denemarken: hier thuis is er eentje fan (geen Eurovisie fan). Dit zou wel eens beter kunnen scoren dan wij denken.

Even in de app gekeken en ja hoor: scoort prima, waar Litouwen een zware onvoldoende krijgt. Ik bedoel maar. Ik vind het minder erg dan de meeste hier, maar word er ook niet wild van.

Onweerwolf
Beetje zoals Hera Bjork vorig jaar.

Ik kan er ook niks mee.

Onweerwolf
Jaaaaaaaaaaaaaaa Tsjechië is outsider.

Tsjechië is de afgelopen dagen weggezakt bij de bookmakers. Potentieel een shock NQ?

Over Tsjechie hoorde ik twijfelachtige berichten over de repetities. In de studio vind ik het mainstreampop done right.

Oi, houdt live geen stand. Jammer.

Porcupine Head schreef:
Tsjechië is de afgelopen dagen weggezakt bij de bookmakers. Potentieel een shock NQ?

Ik sluit het niet uit, valt echt tegen vind ik. Zowel zang als staging werken niet.

Tsjechië: prima pop en leuke dans break die er elk jaar wel weer bij zit. Live op het randje. Trek volgende keer wat anders aan zou ik zeggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.