Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:05 uur
Beetje saaiig. Ik denk dat Nederland als de winnaar van de Franstalige songs gaat bovendrijven. Ze kan wel beter zingen dan Claude.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2025, 22:06 uur
Nee, dit was in de studioversie dan nog beter. Zag er ook gewoon raar uit.
0
Frankrijk en Oostenrijk gaan punten van elkaar afnemen zodat Zweden wint…
0
starbright boy schreef:
Ik ben toch meer van Voila dan deze.
Ik ben toch meer van Voila dan deze.
Daar ben ik het volledig mee eens. Vond haar live ook zo innemend en goed. Ik ben Barbara fan en deze mevrouw ik wel okay.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:07 uur
FinisTerra schreef:
Ja, dat zou ook zomaar eens kunnen.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:07 uur
Ik vind Denemarken tamelijk kut en dat heb ik wel vaker bij de Denen. Mag wel weg,
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:08 uur
Voila was veel beter maar deze Frankrijk ook best tof doch duidelijk minder dan Oostenrijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2025, 22:09 uur
FinisTerra schreef:
Denemarken minste van de avond
Denemarken minste van de avond
Het is dat Armenië ook nog meedeed, maar qua nummer is dit inderdaad veruit het zwakste van het jaar.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:09 uur
Denemarken brengt me terug naar de basisschool. Milk Inc, Lasgo, dat werk. Best geslaagd.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:10 uur
starbright boy schreef:
Ik vind Denemarken tamelijk kut en dat heb ik wel vaker bij de Denen. Mag wel weg,
Denemarken: hier thuis is er eentje fan (geen Eurovisie fan). Dit zou wel eens beter kunnen scoren dan wij denken.
Even in de app gekeken en ja hoor: scoort prima, waar Litouwen een zware onvoldoende krijgt. Ik bedoel maar. Ik vind het minder erg dan de meeste hier, maar word er ook niet wild van.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:12 uur
Tsjechië is de afgelopen dagen weggezakt bij de bookmakers. Potentieel een shock NQ?
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:12 uur
Over Tsjechie hoorde ik twijfelachtige berichten over de repetities. In de studio vind ik het mainstreampop done right.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:13 uur
Porcupine Head schreef:
Tsjechië is de afgelopen dagen weggezakt bij de bookmakers. Potentieel een shock NQ?
Ik sluit het niet uit, valt echt tegen vind ik. Zowel zang als staging werken niet.
0
geplaatst: 15 mei 2025, 22:14 uur
Tsjechië: prima pop en leuke dans break die er elk jaar wel weer bij zit. Live op het randje. Trek volgende keer wat anders aan zou ik zeggen.
* denotes required fields.