MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
Met het geluid uit lijkt het net een optreden van Rammstein

Lighter is het meest mainstream en doorsnee van alle nummers vanavond, daar houden jurys wel van. Maar onze Noor is ook de jongste en een hit op tiktok en tienermeisjes en ook sommige jongetjes vinden hem leuk.

Maar verder blinkt het nergens uit. En een geweldige zanger is het niet. Lage middenmoot en dan mag hij blij zijn.

edit: nog net een beetje minder dan de semi's

Wat kan die jongen goed dansen he?

Poeh, dit moet toch de nummer 26 zijn deze avond.

Poek schreef:
Wat kan die jongen goed dansen he?

Ook daarin is hij zeker niet de beste van de avond.

Luxemburg zingt geweldig. Dit is echt top!

Wow. Ik ben nu pas om.

Luxemburg is een beetje junior ESC maar ik vond de bonte staging wel werken.

(Grapje natuurlijk). Vreselijk dit. Mens kan niet zingen.

Erg vlak gezongen.

Ik vond het best ok, maar die uithaal had niet gehoeven.

Gretz is vast fan!

K3 heeft al iemand een vertaling laten maken.

Onweerwolf
De staging van Luxemburg is toch best goed, trekt het nummer naar een hoger niveau dan het verdient.

Ik blijf erbij, ik vind haar leuk. Jammer dat ze net niet helemaal lekker zingt, mist vooral power in haar stem. Verder gewoon hartstikke leuk

Estland vind ik echt niks, maar dit gaat meer dan 100 punten bij de televotes scoren.

De jury gaat zijn neus ophalen voor Tommy Cash maar gaat scoren als een malle bij het publiek. Mijn ding is het niet.

Porcupine Head schreef:
Estland vind ik echt niks, maar dit gaat meer dan 100 punten bij de televotes scoren.

240 ongeveer

Het is dat dit grappig is, maar zingen moet ie maar aan zijn vriend Joost overlaten. Oh, wacht…

Zang is slechter dan dinsdag

Geef mij de espresso van Sabrina Carpenter maar

Pijnlijk onleuk verder

Oh jee, ik vind het niet eens grappig. Gaat een zware avond worden hier, tot nog toe 3x in de middelmaat tot compleet ruk categorie

Iemand anders zei het hier dinsdag ook al, maar ik moest gewoon weer hardop lachen om dat fladderende vliegtuig Mijn humorhand is snel gevuld blijkbaar

Niet goed, wel vermakelijk.

Ik had Estland gisteren op 36 staan, maar met de beelden erbij zie ik kansen voor een verlaging...

Staging Luxemburg was leuk trouwens

Onweerwolf
Intro van Estland is fantastisch.

De hoogtepunten zitten niet in het begin zal ik maar zeggen. Israel komt een dramatische kitschballade. Zang viel tegen in de semi.

Zang is nu stuk beter.

Hierna Litouwen

Zal wel weer 200+ bij de televotes worden…

Er zitten stukjes tussen die ik best ok gezongen vind. Maar ook stukjes die me irriteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.