MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
Is het omdat we net 3x onzuiver hebben gehad dat het nu beter klinkt of is het echt zo?

Akkoordenschema is natuurlijk zo cliché als wat, maar het pakt me op de een of andere manier toch. Niks voor de top3 of zo, maar gewoon wel een mooi liedje

Ik hoor nog steeds alleen maar Ne Me Quitte Pas

Porcupine Head schreef:
Zal wel weer 200+ bij de televotes worden…

Ongetwijfeld veel, maar het pro israel kamp leeft minder dan vorig jaar. Weinig songfestivalhaters die de telefoon pakken.

Ze zingt nu gewoon goed. Gaat hoog eindigen.

Onweerwolf
Gewoon degelijk.

Zelfs zonder politiek sentiment is dit gewoon een verschrikkelijke, kitscherige ballad

Dat dus...

Ja, weer niks helaas

Ward schreef:
Zelfs zonder politiek sentiment is dit gewoon een verschrikkelijke, kitscherige ballad

Maar wat zou het ESC zijn zonder een handvol kitscherige ballads elk jaar?

Of zonder politiek sentiment

Nu mijn favoriet Litouwen. Misschien wel mijn favoriete rocknummer uit de eurovisiegeschiedenis. Maar dat weet ik volgend jaar pas echt.

En nu wat inmiddels mijn nummer drie is!

Onweerwolf
Heel mainstream media Nederland heeft nu de term post-punk omarmd.

Hier gaat heel Musicmeter op soppen ten opzichte van de andere nummers natuurlijk

De meest MuMefähige inzending dit jaar. Ik kan er minder mee dan de meesten hier (ben geen grote postpunkliefhebber), maar verder is het nog steeds prima.

Litouwen zou eigenlijk moeten winnen wat is dit geweldig

Hoera, een fatsoenlijk nummer!

Niet slecht, maar ik zou er niet snel punten voor geven bij SvhJ. Wel het beste tot nu toe.

Kom naar Rotown!

Fantastisch

dix
Dat was best OK

In mijn omgeving vinden ze dit ook goed. Zegt wel wat hoor. Kan hoger eindigen dan wij denken.

Onweerwolf
"Tafelvoetbal spelen in de wandelgangen"

Mooi.

Spanje komt met een redelijke Eurovisiecliché.

Spanje is het meest een typisch songfestivalnummer van allemaaal

Hmm ik had tot nu de BBC opstaan, maar ik vind Graham Norton vanavond maar irritant.. Toch maar gewoon de NOS

Porcupine Head schreef:
Spanje komt met een redelijke Eurovisiecliché.

En toch hou ik daar wel van

En de opmerking van mijn partner die dan is van het Deense nummer: ik vind hier geen reet aan

Wie is Zorro? (vraagt mijn 9-jarige zoon )

Litouwen is niet per se waar ik eurovisie voor kijk, maar zeker een aardig nummer

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.